Beoordelingen Standby thuiszorg

• Service 8,8
  • Klantvriendelijkheid 9,1

Bart uit: Capelle aan den IJssel

13-12-2016

nadat de noodzaak voor 24-uurs verzorging plotseling intrad, werd direct een adequaat en hoogwaardig team van zorgverleners georganiseerd, waardoor mijn tante veilig en vredig in haar eigen huis en comfortzone haar laatste levenspad heeft kunnen volbrengen. dank!

Veronique uit: Haaren

31-10-2016

Een bureau dat ondersteunt in het aanvragen van zorg (verstand heeft van het hele PGB verhaal), het regelen van hele prettige, ervaren hulpen. Ze reageren snel, bellen terug en hebben steeds weer, ook al verandert de vraag, mensen achter de hand.

Jacqueline uit: Uden

22-10-2016

Onze 91 jarige moeder woonde zelfstandig en wilde graag alles zelf doen in haar eigen huis. Op een dag kon zij niets meer en leek haar einde nabij.
De oplossing werd Standby. Wat fijn dat zij met lieve, professionele mensen 24-uurs terminale thuiszorg hebben geboden!!!
De ene verpleegkundige voelde onze kwetsbare moeder soms nog beter aan dan de andere. De cliëntmanager zorgde bij vragen en problemen altijd onmiddellijk voor een passende oplossing.
We zijn Standby heel dankbaar dat onze moeder geheel naar eigen wens, in haar vertrouwde omgeving waardig is kunnen heengaan.

Het zou mooi zijn als Standby de service zou uitbreiden naar het “totaal declarabel” maken van de hele administratie.

Gerard uit: Boxtel

21-10-2016
7,3

Standby heeft voor een zorgzaam en vriendelijk zorgteam gezorgd voor mijn vrouw, zij het dat de selectie ervan, ook door externe factoren, tijd kostte. Niet alleen aan Standby, ook aan de mantelzorger die al die formulieren van nieuwe hulpverleners elders goedgekeurd moet zien te krijgen. Een vast zorgteam is een groot goed voor hulpbehoevende mensen, voor de hulpverleners zelf en voor Standby.

Berrith uit: Den hout

18-07-2016

Deskundige, ervaren thuiszorg. Fantastische hulp.

C. uit: Mierlo

13-06-2016

Er is door Standby thuiszorg snel en adequaat ingespeeld op de zorgbehoefte van onze vader. Deskundigheid, coördinatie, begeleiding en ondersteuning waren top. Het team van (3) ervaren verpleegkundigen is voor onze vader en voor ons enorm tot steun geweest. Prima ervaring!

Jose uit: Vught

12-06-2016

Zeer professionele zzp-ers. In de tijd dat ze er waren hebben wij ervaren dat ze er waren voor mijn vader maar ook voor mijn moeder en ons gezin. Ze dachten mee en zijn betrokken. Ze nemen veel zorg over.

Gerrit uit: Waardenburg

06-06-2016

zeer fijne en betrokken organisatie

Petra uit: Rosmalen

02-06-2016
7,7

Mijn ouders waren erg tevreden over de zzp-ers. Ook de laatste periode toen de toestand van mijn vader zorgwekkender werd hebben ook wij als dochters ervaren dat ze er zo voor mijn vader waren maar ook voor ons. Ze dachten echt mee.
De administratie viel wel tegen . Moest er vaak zelf achter aan gaan, terwijl er bemiddelingskosten betaald werden en het jullie taak was

Els uit: Boxtel

15-05-2016

Zeer tevreden. Zorgverlener past goed bij mijn schoonmoeder. Er is goed geluisterd naar de zorgvraag.