Beoordelingen Standby thuiszorg

04-10-2017
7,1

Miriam uit: Vught

06-05-2017

Goed georganiseerde organisatie. Zeer tevreden over de service.

Sandy uit: Tilburg

20-04-2017

We waren erg bezorgd omdat moeder de zorg 24 uur per dag op zich heeft, maar ze moest een operatie doen. Ik was bang dat we die ene "perfecte" persoon als moeder niet zouden vinden. Maar wat waren we aangenaam verrast. Lucia heeft alles perfect gedaan! Ik zou haar zeker aanbevelen zou het nodig zijn, bij vrienden en familie en misschien voor onszelf in de toekomst!

Henk uit: Boxtel

06-03-2017

Zorgverleensters toonden een zeer flexibele instelling. Echt maatwerk en schuwden ook de minder leuke klusjes niet. Zodoende heeft de cliënt toch nog ruim 2 jaar thuis kunnen wonen.

Albertine uit: Hilversum

10-02-2017

Met het oog op de verslechterende gezondheidstoestand van mijn 89-jarige vader (nog zelfstandig wonend in Den Bosch) was acute hulp urgent nodig. Op de avond voor het weekend, kon alleen Standby ons helpen: binnen een uur was deskundige ondersteuning beschikbaar, de dagen en nachten daarna werd continu hulp geboden op een professionele en vriendelijke manier.

eef uit: tilburg

04-02-2017

prima, met name het intake contact was erg prettig.
Ook later toen er vragen waren over de afhandeling met de zorgverzekeraar was Standby actief en hulpverlenend bij de oplossing.

Alina uit: Tilburg

27-01-2017
9,6

Warm ,vriendelijk en echt kennis van zaken

Rie uit: Waalre

18-01-2017

Verzorging voor mijn vader. Zeer snelk geregeld nog voor kerst.

Carolien uit: Wageningen

18-01-2017

Via Standby thuiszorg hebben vele aardige, deskundige, meedenkende dames mijn moeder en haar hondje een paar maanden uitstekend verzorgd, tot haar vertrek naar een woonzorglocatie elders. Dank allemaal!