Beoordelingen Standby thuiszorg

• Klantvriendelijkheid 9,1

Barry uit: 's-Hertogenbosch

16-01-2018
7,6

Gedurende 4 weken terminale zorg gehad voor de zorg voor mijn geliefde van 22.00 - 10.00 uur. Een team van 3 personen heeft dit gedaan. De 3 personen waren zeer verschillend in opleiding maar allemaal goed: lief voor de patiënt, bekwaam voor hetgeen nodig was en vooral respectvol.

hanny uit: boxtel

02-01-2018

goede een op een zorg . Persoonlijke benadering

Hetty uit: Erp

28-12-2017

Zeer goede begeleiding en uitleg hoe Standby werkt. Hele fijne verpleegkundige gehad. Top team. Ze zijn er voor de patiënt en familie. Is er een "probleem" wordt netjes en adequaat opgelost. Betrokkenheid vanuit de organisatie. 100% tevreden. Leven mee en denken mee. Zorgzaam, lief, Betrokkenheid, steun, professioneel, begripvol.

Marijke uit: breda

13-11-2017

Ons moeder , alzheimerpatient, heeft ruim 5 jaar zorg gehad van stand by. het was een vast team van 5 personen die heel goed voor hebben gezorgd. zo kon ze toch nog een periode in haar eigen huis verblijven! De zorg werd goed afgestemd op mijn moeders behoeften .

Elbertje uit: Vught

19-10-2017

We hebben na veel onrust en onduidelijkheid, rust en hulp gevonden bij standby. Ze zijn een hele fijne organisatie met lieve dames die mijn schoonmoeder goed hebben gesteund.

Marij uit: Vught

16-10-2017

Een bijzonder prettige en correcte samenwerking.
Totaal geen negatieve ervaringen integendeel, ik raad iedereen aan over te stappen naar StandBy.

Yvonne uit: Uden

11-10-2017
7,4

04-10-2017
7,1

Miriam uit: Vught

06-05-2017

Goed georganiseerde organisatie. Zeer tevreden over de service.

Sandy uit: Tilburg

20-04-2017

We waren erg bezorgd omdat moeder de zorg 24 uur per dag op zich heeft, maar ze moest een operatie doen. Ik was bang dat we die ene "perfecte" persoon als moeder niet zouden vinden. Maar wat waren we aangenaam verrast. Lucia heeft alles perfect gedaan! Ik zou haar zeker aanbevelen zou het nodig zijn, bij vrienden en familie en misschien voor onszelf in de toekomst!