Beoordelingen Standby thuiszorg

• Klantvriendelijkheid 9,1

Edith uit: Vught

30-04-2018
7,1

Contact met stand by over het algemeen goed en bereidwillig. Op financieel gebeid kan het wat zorgvuldiger.
In het begin moesten veel contracten overgemaakt worden. Bij de invulling en aanpakken van zaken kan het soms wat pro actiever. Nu was het vaak reactief, dus als er een situatie was dan oplossen maar het zou mooi zijn om de situatie voor te zijn. Scheelt tijdnood. Voor de rest heel tevreden en voelden wij ons erg gesteund door Stand by. De contacten die we hebben gehad waren erg behulpzaam en fijn dat we een vast aanspreekpunt hadden.

Noor uit: Amsterdam

30-04-2018

Standby Boxtel verzorgt en coördineert de thuiszorg voor mijn moeder in Vught. Ook coördineerden zij de sondevoeding die via een ander thuiszorginstelling geleverd werd. Over die andere thuiszorginstelling zijn wij niet tevreden (onvoldoende verantwoordelijkheid nemen, onvoldoende kennis noch ervaring van álle ingezette medewerksters m.b.t. sondevoeding, de pomp en de slangetjes). Met het team thuiszorgmedewerksters , coördinator en verantwoordelijke van Standby Boxtel loopt e.e.a. naar wens.

C. uit: Vught

20-02-2018
9,9

Er zijn momenten in het leven dat je verbijsterd om je heen kijkt en je afvraagt of er een iemand is die zou kunnen helpen. In het rijtje thuiszorgorganisatie dat ik vervolgens afbelde, bleek dat hún aanbod en niet mijn vraag voorop stond. Dat was anders toen ik Standby thuiszorg belde.Daar kreeg ik iemand aan de lijn die mijn vraag begreep. In eerste instantie vroeg ik een aantal uren thuiszorg over een aantal dagen in de week aan. Drie dagen later bleek mijn vader 24 uur zorg nodig te hebben. Metéen. Dat werd geregeld. Meteen. En na vier dagen hadden we wat we wilde, een vást team van 3 zorgverleners. Voor elke vraag op elk tijdstip was Standby bereikbaar.

Barry uit: 's-Hertogenbosch

16-01-2018
7,6

Gedurende 4 weken terminale zorg gehad voor de zorg voor mijn geliefde van 22.00 - 10.00 uur. Een team van 3 personen heeft dit gedaan. De 3 personen waren zeer verschillend in opleiding maar allemaal goed: lief voor de patiënt, bekwaam voor hetgeen nodig was en vooral respectvol.

hanny uit: boxtel

02-01-2018

goede een op een zorg . Persoonlijke benadering

Hetty uit: Erp

28-12-2017

Zeer goede begeleiding en uitleg hoe Standby werkt. Hele fijne verpleegkundige gehad. Top team. Ze zijn er voor de patiënt en familie. Is er een "probleem" wordt netjes en adequaat opgelost. Betrokkenheid vanuit de organisatie. 100% tevreden. Leven mee en denken mee. Zorgzaam, lief, Betrokkenheid, steun, professioneel, begripvol.

Marijke uit: breda

13-11-2017

Ons moeder , alzheimerpatient, heeft ruim 5 jaar zorg gehad van stand by. het was een vast team van 5 personen die heel goed voor hebben gezorgd. zo kon ze toch nog een periode in haar eigen huis verblijven! De zorg werd goed afgestemd op mijn moeders behoeften .

Elbertje uit: Vught

19-10-2017

We hebben na veel onrust en onduidelijkheid, rust en hulp gevonden bij standby. Ze zijn een hele fijne organisatie met lieve dames die mijn schoonmoeder goed hebben gesteund.

Marij uit: Vught

16-10-2017

Een bijzonder prettige en correcte samenwerking.
Totaal geen negatieve ervaringen integendeel, ik raad iedereen aan over te stappen naar StandBy.

Yvonne uit: Uden

11-10-2017