Beoordelingen Stal 't Kabel

Miranda uit: Nieuw Vennep

21-01-2017

Kimberley uit: Nieuw-Vennep

Dienst: Lessen

Wij (ik en mijn dochter Yara van 6) zijn heel tevreden over stal 't kabel, de veulen lessen zijn geweldig en een ontzettende lieve juf Anita die er voor gezorgd heeft dat onze dochter zo snel groeide dat ze al in de beginners les mag mee rijden. Ingrid is ook echt een ontzettende leuke vrouw die altijd haar best doet om iedereen tevreden te houden. Ga zo!!!

Amber

Ellen uit: Nieuw Vennep

Dienst: Lessen

Mooie schone manege, waar de paarden goed verzorgd worden. Goede voltige-instructrice

Danielle uit: Hoofddorp

Wim uit: Nieuw Vennep

Lisa uit: Nieuw-Vennep

Corine (moeder Alex Stuijt) uit: Nieuw-Vennep

Dienst: Lessen

Ik ben op zich heel erg tevreden over Stal 't Kabel. Er is echter 1 ding dat ik mis: een stalhulp om te helpen bij het opzadelen. Niet alle paarden/pony's zijn even veilig voor mensen die niet veel ervaring hebben met paarden (paarden voelen dit uiteraard direct aan) en je kunt niet verwachten dat iedere moeder kan helpen met het opzadelen. Ook kan een stalhulp helpen kinderen te leren omgaan met de wat lastigere paarden/pony's, zodat ze weten wat ze een volgende keer moeten doen bij bijvoorbeeld bijten, trappen, etc. Ik vind dit echt een gemis nu. Ikzelf heb gelukkig een aantal moeders om me heen die wel de nodige ervaring hebben en ons dus wanneer nodig kunnen helpen. Als we dit niet hadden gehad, had dit een reden geweest om bij Stal 't Kabel weg te gaan, ondanks dat we verder ontzettend tevreden zijn.
Daarbij wil ik nog even 2 mensen met name noemen:
- wat is Ingrid een ontzettend fijn mens en een goede vertegenwoordigster van Stal 't Kabel. Ze is altijd vriendelijk, hulpbereid en bereid om met je mee te denken over oplossingen.
- we zijn ontzettend tevreden over de kwaliteit van lesgeven van Christine. Wat een fijne instructrice.

Nynke uit: Hoofddorp