Beoordelingen Stad & Land Dierenklinieken

• Bereikbaarheid 8,8

Laura uit: Hoorn

10-01-2018

Vestiging: Stad & Land Hoorn

In 1 woord; fantastisch. Zowel de artsen als de assistenten zijn zeer begaan met het welzijn van de dieren en zeer betrokken. Tijdens een consult wordt er door dierenarts Maurice heel goed uitgelegd wat hij denkt dat er is, waar het vandaan kan komen en hoe eventueel te behandelen. Er wordt echt de tijd genomen en dat voelt zo prettig. In de wachtkamer komt assistente Debby regelmatig de dieren op hun gemak stellen door ze een aai of een snoepje te geven. Hartstikke lief. Helaas hebben we 1 van onze honden moeten laten inslapen en hoewel dat een hele nare ervaring is heeft Maurice dit ook heel prettig laten verlopen door de tijd die hij ons gaf om afscheid te nemen. Hij was al erg laat door een spoedklus tussendoor maar hij bleef de tijd voor ons nemen waardoor we op een hele fijne manier dit afscheid hebben kunnen beleven. Ontzettend bedankt. Goud waard.

Hetty uit: Spaarndam

21-12-2017

Vestiging: Stad & Land Amsterdam

Mede door dierenarts Alexander Nel hebben wij 11/2 langer van Boris kunnen genieten.

H uit: Zaanstad

17-12-2017
6,2

Vestiging: Stad & Land Wormerveer

In het weekend op spoedconsult geweest, ik wou graag een foto laten maken van mij hond haar pootje, ik zag dat ze erg veel pijn had, en moeilijk liep. De arts vond dat niet nodig! 2 dagen later werd het niet beter, weer naar de dierenarts geweest wel een andere vestiging. Hier zijn wel foto’s gemaakt, daar kwam atrose uit.. ik baalde er van omdat mijn hondje met pijn liep terwijl het al eerder geconstateerd kon worden. 2x een consult moeten betalen, ondanks de fout die hier gemaakt is. Na dat de foto bekenen was, medicijnen mee gekregen, hier heb ik echter de verkeerde mondelinge gebruiksaanwijzing over gekregen van de arts.. gelukkig had ik het zelf nog gecheckt.
Verder, wel goed gehoort door de arts en zeer vriendelijk.

J j uit: Wormerveer

16-12-2017

Hennie uit: Wormerveer

12-12-2017

Vestiging: Stad & Land Wormerveer

Deskundig en prettig contact en diervriendelijk ! Al met al zeer tevreden .

Elleke uit: Zaandam

21-11-2017

Peggy uit: Badhoevedorp

05-11-2017

Vestiging: Stad & Land Badhoevedorp

Als er wat aan de hand is,met je hond of kat,kan altijd snel terrecht. De mensen zijn heel vriendelijk, je wordt netjes behandeld. Ik ben heel tevreden.