Beoordelingen Staas en Bergmans

Woonplaats: Veghel

12-12-2017
9,7

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Vriendelijk, komen afspraken na, goede uitleg, neemt tijd voor je, heb altijd Dr. Jorsal

Nee

Woonplaats: Berlicum

23-11-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik ben super blij met het resultaat!
Het afbreken van stukjes tand is voorkomen door op alle tanden en kiezen een laagje aan te brengen. Ik heb nu een betere "bite".
En daarnaast ziet het gebit er natuurlijk, verzorgder en veel beter uit! Hartelijk dank

Woonplaats: Drunen

16-11-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Grote kennis en een hele vriendelijk en rustige tandarts (Wendy van Loon) wat voor mij heel belangrijk is.

Vooral zo houden

Woonplaats: Nieuwaal

02-11-2017
8,5

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Omdat mijn verstandskiezen getrokken moesten worden, was ik best een beetje zenuwachtig. Door de vriendelijkheid en professionaliteit van tandarts Sjoerd Nieman, was ik meteen op mijn gemak. Hij vertelde precies wat hij ging doen en terwijl hij de kies verwijderde, zei hij dat het goed ging en ik me geen zorgen hoefde te maken. Het ging pijnloos en de kies was eruit voor ik er erg in had. Voor het trekken van die andere kiezen maak ik me nu geen zorgen meer!

26-09-2017

Zeer tevreden.

Suggesties voor verbeteringen?
Het zou fijn zijn als in het mailtje aan de herinnering van de afspraak een barcode wordt meegestuurd. Veel mensen hebben een smartphone en kunnen zich daar dan mee aanmelden.

Woonplaats: Breda

21-09-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik was ontzettend bang om mijn loszittende stifttand na 45 jaar te vervangen door een implantaat. Gerustgesteld door professionele houding van medewerkers.
Door verdoving voelde ik niets van de behandeling.
Mijn angst was (achteraf) niet nodig.

Suggesties voor verbeteringen?
Eerder afspraak kunnen inplannen bij ontstekingen, omdat ik maanden moest wachten, meer angst kreeg, en het voor de conditie van mijn kaak niet ten goede kwam.

Woonplaats: s-Hertogenbosch

04-08-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik word al jaren uitstekend en zeer vriendelijk behandeld. Ook duidelijkheid over de kosten als ik die wil weten.

Suggesties voor verbeteringen?
De wachtruimte is een regelrechte ramp. Veel te klein en volgepropt. Ook al hoef je maar even te wachten is moeten staan niet prettig. Dat verwacht je niet op dit niveau. Alles is open, als je bij de receptie iets moet regelen kan iedereen dat zonder enige moeite horen.
Ik hoop toch dat locatie zuid voor normale behandelingen blijft omdat juist in deze wijk veel senioren wonen die niet meer zo mobiel zijn. De locatie Graafseweg is geen optie omdat daar geen parkeermogelijkheid is. Die is echt te ver weg voor veel mensen.

Woonplaats: 's- Hertogenbosch

22-07-2017
7,5

zie onderstaande

Suggesties voor verbeteringen?
ik het onlangs 3 lange behandelingen gehad en alle momenten was de praktijk niet op orde. materiaal was niet aanwezig er moest gezocht en gelobbyd worden. Geen incident voor mij maar slecht management. mag hopen dat hier aandacht voor komt. Het heeft voor mij geresulteerd dat ik onnodig lang in de stoel heb gezeten en de tandarts veel langer tijd nodig heeft dan hoeft.