Beoordelingen Staas en Bergmans

• Totaal indruk 9,1

Woonplaats: Den Bosch

28-03-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Zeer vriendelijk indien spoedgeval altijd terecht kunnen

Woonplaats: 's-Hertogenbosch

15-03-2018
9,8

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik kan altijd snel terecht voor een afspraak. Ook tijdens de behandeling wordt mij nadrukkelijk vertelt wat er allemaal gaat gebeuren, dit geeft mij een prettig gevoel.

Geen enkele.

Woonplaats: Den Bosch

13-03-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Een zeer klantvriendelijke betrokken tandarts die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Suggesties voor verbeteringen?
Zou op dit moment geen verbeterpunten kunnen bedenken

Woonplaats: Kerkwijk

12-03-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
mijn ervaring met de praktijk is heel erg positief. ik word elke keer vriendelijke te word gestaan, goed geïnformeerd en er wordt telkens gevraagd hoe ik het zelf heb ervaren. dit geldt ook voor de behandelingen die ik heb gehad. Manon geeft altijd voldoende informatie en geeft aan wanneer ze iets gaat doen, dat vindt ik persoonlijk erg prettig.

Suggesties voor verbeteringen?
nee, ik heb geen aanvullingen.

Woonplaats: Sint Michielsgestel

05-03-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Met mijn extreme angst voor de tandarts moest ik een flinke stap maken. Doordat ik fijn geholpen ben met hevige kiespijn en ze hier erg professioneel mee omgingen en me begrepen heb ik de stap gemaakt om alles te laten repareren wat nodig was. Ik kan nu weer breed lachend door het leven. Kortom een zeer fijne ervaring bij een tandarts welke de angsten begrijpt en hier zorgvuldig mee omgaat. Een echte aanrader.

Woonplaats: Heeswijk-dinther

26-02-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
ik ben geholpen door Sjoerd Nieman en Monique. Super zo gastvrij als zij je ontvangen, nemen de tijd om alles rustig aan je uitleggen (geven je ook nog informatie mee om thuis nog eens rustig door te lezen) Vóór de behandeling stellen ze je helemaal op je gemak. Ze checken tussendoor of het goed met je gaat en ondersteunen je wanneer er bijv een foto moet worden gemaakt. En de volgende dag word je zelfs nog gebeld om te informeren hoe het met je gaat en of je nog vragen hebt. Ze werken met de nieuwste technieken en alles ziet er keurig verzorgd en hygiensich uit. Ik raad iedereen aan om naar deze kliniek te gaan voor al je mondzorg!

Suggesties voor verbeteringen?
Normaliter ben ik altijd kritisch maar kan nu niets bedenken.

Woonplaats: Berghem

14-02-2018

Woonplaats: Berghem

14-02-2018
9,8

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik ben erg tevreden over mijn tandarts. Altijd vrolijk en zegt altijd wat ze gaat doen. Geeft ook goed advies. Echt een TOP praktijk👍

Nee

Woonplaats: den bosch

10-02-2018

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
zeer goede directe communicatie en inlevingsgevoel vanuit de behandelend persoon naar de klant, en afspraken worden ook echt nagekomen en niet snel en ruw afgehandeld doch men neemt alle tyd om mij als client met fijn gevoel te ontvangen /behandelen/en weg te gaan, zeer belangrijk daar ik zeerrrrr extreme angst had, en fijn dat ut dan ook dezelfde assistente is die erbij is steeds, en zelfde locatie,voelt vertrouwd dan bij komst.
zeer fijn behandeld door mevr k.jorsal , topvrouw.!!

Woonplaats: rosmalen

03-02-2018