Beoordelingen Staas en Bergmans

• Totaal indruk 9,0

Woonplaats: s-Hertogenbosch

04-08-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik word al jaren uitstekend en zeer vriendelijk behandeld. Ook duidelijkheid over de kosten als ik die wil weten.

Suggesties voor verbeteringen?
De wachtruimte is een regelrechte ramp. Veel te klein en volgepropt. Ook al hoef je maar even te wachten is moeten staan niet prettig. Dat verwacht je niet op dit niveau. Alles is open, als je bij de receptie iets moet regelen kan iedereen dat zonder enige moeite horen.
Ik hoop toch dat locatie zuid voor normale behandelingen blijft omdat juist in deze wijk veel senioren wonen die niet meer zo mobiel zijn. De locatie Graafseweg is geen optie omdat daar geen parkeermogelijkheid is. Die is echt te ver weg voor veel mensen.

Woonplaats: 's- Hertogenbosch

22-07-2017
7,5

zie onderstaande

Suggesties voor verbeteringen?
ik het onlangs 3 lange behandelingen gehad en alle momenten was de praktijk niet op orde. materiaal was niet aanwezig er moest gezocht en gelobbyd worden. Geen incident voor mij maar slecht management. mag hopen dat hier aandacht voor komt. Het heeft voor mij geresulteerd dat ik onnodig lang in de stoel heb gezeten en de tandarts veel langer tijd nodig heeft dan hoeft.

Woonplaats: Den Bosch

29-06-2017
4,2

Woonplaats: Den bosch

29-06-2017

Suggesties voor verbeteringen?
Ik had een afspraak gemaakt bij de implantoloog. Ik word gebeld dat de afspraak wordt verplaatst naar een eerdere datum. Wat blijkt bij aankomst? Geen afspraak bij de implantoloog maar bij de paradontoloog. Zonder overleg. Ik werd voor een voldongen feit gesteld. Toen ik opmerkte dat ik een afspraak had gemaakt met een implantoloog, zei de bewuste behandelaar dat hij ook implantoloog was. Hij staat bij uw behandelaars overigens niet als NVOI erkend implantoloog vermeld. Dit terzijde. En waarschijnlijk was ik bij de paradontoloog ook beter op mijn plaats. Maar men had mij hiervan in kennis moeten stellen. Ook in de bevestigingsmail is (bewust?) niet vermeld bij wie ik de afspraak had. Dit heeft waarschijnlijk alles te maken met mijn eerste kennismakingsbezoek aan uw praktijk in februari, waar ik me compleet overdonderd voelde. Het heeft niets met de kwaliteit van de behandelaars te maken, maar ik vind deze gang van zaken niet correct, op zijn zachts gezegd.

Woonplaats: Schijndel

15-06-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ik wilde heel graag na 40 van mijn frame af, maar zag enorm op tegen de operatie en alles daarna. Nu ben ik heel blij met het prachtige en comfortabele resultaat! Sjoerd Nieman is geweldig met alle geduld, goede communicatie, empathie, rust en vriendelijkheid die je je maar kunt wensen. Ook bij kritische vragen en doorvragen. Daarbij is hij een vakidioot die pas tevreden is als het hoogst haalbare bereikt is. Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe tandjes!

Suggesties voor verbeteringen?
Ik zou het echt niet weten! Alle lof voor jullie allemaal.

06-06-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Ben al jaren "klant" bij deze praktijk tot mijn grote tevredenheid. Deskundige tandartsen en een groot compliment verdient mondhygieniste Geertje , haar rust ,deskundigheid en klantvriendelijkheid vind ik fijn.

Suggesties voor verbeteringen?
Storend vind ik het dat er regelmatig andere medewerkers binnen komen in de ruimte waar ik behandeld word.
Dat zou ik graag veranderd zien !

Woonplaats: Berghem

11-04-2017
8,5

Zeer goede begeleiding.

Woonplaats: 'S-Hertogenbosch

25-02-2017
9,6

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Gezellig, informele sfeer. Stellen je op je gemak. Los daarvan ben ik zeer tevreden over de behandelingen.

Woonplaats: st-michielsgestel

16-02-2017
9,6

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
geweldige ervaring hier, was heel bang en gaat nu stuk beter

Woonplaats: 's-Hertogenbosch

31-01-2017

Positieve ervaring bij Staas & Bergmans:
Nadat mijn bovengebitsprothese vijf keer was gebarsten én gerepareerd door tandtechniekers en een tandprotheticus, kwam ik uit bij St. & Bm. "een nieuwe prothese" werd geadviseerd. Tandarts/docent Peter Latzke en zijn assistente hebben mij weer teruggebracht tot de werkelijkheid. Een perfecte prothese, met veel kennis en geduld vervaardigt, was het eindresultaat. Ik had al enige ervaring met mijn gebit. Eigenlijk alleen maar negatief. De ommekeer was bij Staas & Bergmans. Dank Peter en je assistente.

Ik zou niet weten wat.