Beoordelingen SRM

16-01-2015

Petra uit: Breda

05-01-2015
9,7

Ik heb inmiddels meerdere opleidingen bij SRM gevolgd en ben altijd tevreden over het niveau en de betrokkenheid. Hier krijg je echt de mogelijkheid om er uit te halen wat er in zit!

Joyce uit: Rotterdam

Anke uit: Alkmaar

15-12-2014

Ik vond het een goed georganiseerde training met een zeer hoog vernieuwend gehalte. Heel plezierig en inspirerend.

Petri uit: Amsterdam

15-12-2014

Srm heb ik ervaren als een professioneel opleidingsinstituur, met zeer ervaren begeleiders en veel persoonlijke aandacht.

Angèle uit: Leiden

12-12-2014
8,2

Bij SRM heb ik een hele leuke, zinnige, interessante en leerzame master interne communicatie gevolgd. De persoonlijke benadering, de opzet met weekendbijeenkomsten en de inhoud van de master was van hoog niveau, maar vooral ook leerzaam en heel gezellig. Ik zou zo weer bij SRM een opleiding volgen.

karin uit: Ijsselstein

11-12-2014

Petra uit: Roermond

11-12-2014

Irenka uit: Vught

10-12-2014

Bij SRM heb ik verschillende opleidingen gevolgd (NIMA Marketing B, NIMA Marketingcommunicatie B, Sr Communicatieadviseur - C-niveau), allemaal naar tevredenheid. De docenten hebben allemaal praktijkervaring en het contact met medestudenten is erg leerzaam. Leuke mix van theorie en Do-it-yourself.