Beoordelingen SportPlaza Tiel

Sander uit: Tiel

09-11-2018
1,0

Ervaring met: Zwemles

Bagger zwembad. Geen aandacht voor het kind en als je er wat van zegt krijg je een grote mond of hebben ze geen tijd voor je. Pure geldklopperij

Sjanet

12-09-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Kom met mijn dochter bij het A zwemmen. Ben zo tevreden over de manier van lesgeven van de juf van bad 1. zo lief en geduldig en laat kinderen echt op hun eigen manier vertrouwd raken met het water. Mijn dochter is heel erg bang en gaat steeds stapje voor stapje vooruit. Ook heeft zij heel veel plezier in het zwemmen. Het contact met de juf is super !

Susanne uit: Tiel

13-08-2017
3,0

Ervaring met: Zwemles

Geen communicatie door zwemdocenten en bij een vraag kregen we hele vage antwoorden. Elke keer werd er een excuus verzonnen als reden van niet doorstromen. De dame bij de receptie was altijd erg vriendelijk en probeerde vanalles te regelen, maar verder was de hulp ver te zoeken. Zoonlief uiteindelijk van zwemles afgehaald en waar hij nu zwemt gaat hij als een speer. Wijs besluit om weg te gaan in Tiel.

Leon uit: Afferden

23-06-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Heerlijk om hier baantjes te komen trekken.Personeel geeft deskundige tips om je zwemslag te vervolmaken.

Wil uit: Tiel

20-06-2017

Ervaring met: Aquasporten

Elke dinsdag gezellig zwemmen met een leuke, fanatieke zwemjuffrouw.

Rita uit: Tiel

20-06-2017

Ervaring met: Aquasporten

Het zwembad is enigszins verouderd en aan een opknapbeurt toe. Het is erg gezellig op dinsdagmiddag bij het aquazwemmen, dit is mede te danken aan Corrie die de lessen uitstekend begeleid. TOP....

Robin uit: Tiel

18-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Altijd leuk zwemmen daar. Prima water en lekkere douches.

Friso uit: Tiel

03-06-2017
4,0

Ervaring met: Zwemles

Blij dat we van de zwemles af zijn. Sinds de zwemles van een bepaalde badmeester is mijn dochter angstig geworden. Heel vaak over gesproken, maar werd niks aan gedaan. Toen maar gestopt met les want ze werd steeds banger. Geen enkele aandacht voor individuele kind. Ouderwetse kille leerfabriek.

Azra uit: Tiel

03-06-2017
6,7

Geweldige zwemles

natalie uit: tiel

12-05-2017
5,0

Ervaring met: Zwemles

Te weinig aandacht voor de leerlingen. De groepen zijn te groot om ieder kind les te kunnen geven. Les methodes mogen anders gegeven worden. In de grote kleedkamer van de heren is t te druk doordat de lessen zijn veranderd van 14uur naar 14:30 .