Beoordelingen SportPlaza Mercator

Renée uit: Amsterdam

12-06-2017
4,3

Ervaring met: Aquasporten

Zwemwater en zwembad zijn niet schoon. Er is geen onderwerp over de fitness ruimte. Waarom niet? Veel machines hebben geen signaal of geen geluid of zijn anderszins defect. Onderhoud gaat traag. Al maanden laat de hygiëne veel te wensen over. Ik moet zelf regelmatig als bezoeker de zeer natte vloer van de dameskleedkamer drogen, zonder goed drogende materialen, haren uit het putje halen en papier van de grond. Meestal is dat een lekkende bezoeker uit de sauna of het zwembad of iemand die na het douchen het zo laat. Bezoekers zijn vaak ook slordig en laten een hele natte gang achter van de sauna naar de kleedkamers. Regels worden niet gehandhaafd. Controle is er niet. Sinds de fitness voornamelijk een fysiotherapieafdeling is geworden van het aanpalend OLVG West, gelden nog minder regels. De fysio bepaalt zelf wat goed is en niet. Zij gebruiken de fitness machines voor hun patiënten. Schoonmaken na gebruik hoeft niet. Doordat de kleedkamers en toilet veel meer gebruikt worden door patiënten en fysio, zou de schoonmaak intensiever dienen plaats te vinden, maar dat gebeurt niet. Vroeger was er een dame daarvoor. Die is afgeschaft. Klagen mag, maar levert niet echt verbetering op. Een aantal jaren geleden was de schoonmaak en controle aanzienlijk beter. Is dit een kwestie van bezuiniging? Eenvoudige zaken zoals zeep in het toilet en een hygiënische wegwerpemmer, die tijdig vervangen wordt, kostte veel gezeur en maanden voordat het geregeld was. Dat is ontoelaatbaar. De yogales op 12 juni 2017 ging niet door wegens EHBO lessen van het personeel op het laatste moment. Dit werd niet vooraf gemeld. Er is geen vervanging. Ook de website zei er niets over. Terwijl er vrijdag 9 juni 2017 door het baliepersoneel al over werd gesproken. Dat hoorde ik toevallig toen ik vertrok. De fysiotherapiepatiënten blokkeren vaak de ingang en uitgang. Niemand let erop. Er werd geen verifiëringsmail gestuurd. Wordt deze reactie niet geplaatst?

maarten uit: Amsterdam

29-04-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Baby zwemmen: Extra verwarmd, groot bad. Fijne sfeer. Actief en erg leuk voor de baby, dreumes en peuter.

Dennis uit: Amsterdam

10-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een mooie accommodatie en een fijn zwembad.
Niet te druk, ook door de vele opties in tijden.

Mensen gaan met veel respect met elkaar om, begeleiding voor zover nodig is zeer vriendelijk.

Enige minpuntjes voor mij zijn het chloor, daar houdt mijn huid niet van en soms is het water niet al te schoon.

Overall voor mij toch decorettigste zwemplek.
T.o.v. Marnixbad, Mirandabad en Sloterparkbad.

Jan uit: Amsterdam

31-01-2017

Ervaring met: Aquasporten

Pittige lessen met fijne instructeurs

19-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijn personeel, ruime openingstijden van de fitness en veel mogelijkheden voor banenzwemmen in het zwembad.

Jann uit: Amsterdam

03-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De reden dat ik het zwembad niet zou aanbevelen is dat de haardrogers verschrikkelijk zijn. Het is zeer gevaarlijk om op iets te moeten staan om dichterbij de drogers te komen. Ze zijn véél te hoog. Iedereen klaagt erover.

Menno uit: Amsterdam

03-01-2017
9,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Eerste kennis making en het bevalt mij heel goed

Jeroen uit: amsterdam

02-01-2017
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

laatste tijd is het water erg smerig

Zwemmer

25-11-2016

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooi modern ingericht zwembad. Groot pluspunt is de sauna, die bij het zwemkaartje inbegrepen zit (bij banenzwemmen na 11:00 uur is sauna open). Verder is er bij het banenzwemmen voldoende voldoende plek voor alle zwemmers.