Beoordelingen SportPlaza Mercator

Mark

04-09-2018
7,0

Ervaring met: Aquasporten

fijn zwembad, met aardig personeel. Met name de aquasportlessen en banenzwemmen is prima.
Nadeel bij banenzwemmen is dat de banen qua breedte wat krap zijn, en dat sommige mensen in een snelle baan langzaam zwemmen; daarvoor kun je in een langzame/gewone baan terecht.
Enige 2 minpuntjes die ik kan verzinnen is dat het zwembad wel schoner mag zijn (bijv de kledinghokjes en de wc's), waarbij opgemerkt moet worden dat dit in grote mate te maken heeft met het gedrag van de bezoekers, want er zijn erbij die onnodig de boel smerig maken.
Andere minpuntje is de lange rij bij de kassa, waardoor je lang moet wachten en soms het begin van een les mist.
Conclusie over het algemeen: prima/ok zwembad, met leuke auqualessen en enthousiaste docenten

Ruud uit: Amsterdam

31-08-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Bij het banenzwemnen zijn de banen iets te krap waardoor je elkaar raakt als je langs elkaar zwemt.
Vaak houden zwemmers zich niet aan de juiste baan en dat hindert.
Soms zijn er jongeren die van de startblokken duiken.
Kleedhokjes mogen frisser en vernieuwd worden anno 2018.
Banen zwemmen moet in de zomerperiode ook in het buitenbad kunnen tot bijv. 21 uur.
In de vakanties moet het beter migelijk zijn voor kinderen om recreatief te kunnen zwemmen.

Raiza uit: Amsterdam

02-08-2018
1,0

Ervaring met: Zwemles

Leugenaars betreft de zomer zwemcursus.
Als je kind een goede zwemmer is, mag hij/zij NIET door naar het volgende!!!! En als je vraagt wat de reden daar van is, krijg je te horen dat ze al 7 leerlingen hebben.. beste ouders TRAP ER NIET IN!!! Je kind zal NIET binnen een week zijn of haar Zwem diploma halen!!!!!!

Haci Mehmet uit: Amsterdam

26-07-2018
n.v.t.

Ervaring met: Aquasporten

Alles is mooi gemaakt hier. Kwaliteit machines. Zwembad en Turkse sauna perfect maar als ik kleedkamer in en uit gaat je verpest alles dan geef ik je alles 0 punt. Mensen lopen naakt in kleed kamer omdat daar open douch ruimte douchen. Hoezo moet ik iemand ze piek hele tijd kijken en man naast mij gaat naakt uitkleden met ze lul daar gaat lopen. Wat is dit man. Maak jullie daar even douchglas dat anderen niet hoef dit zien. Naakt mensen op kleedkamer waar iedereen moet aan kleden. mensen komen hier sporten. Is dit soms Homo date sport club of zo. Kan niemand hier werk dit even na denken dit niet kan.

Richard uit: Amsterdam

23-07-2018

Ervaring met: Aquasporten

Ik heb ervaring met meerdere instructeurs in dit zwembad met aquasporten.
De oefeningen zijn soms best pittig en daar is het mij om te doen. Elke instructeur heeft zijn/haar eigen methode. Door van dag te wisselen heb ik dan ook diverse trainingen en oefeningen.
Het bad is schoon. Er worden meerdere monsters per dag genomen om de waterkwaliteit te beoordelen.
1 klein minpuntje zijn de douchekoppen. Die zouden wel meer nagekeken mogen worden.

Leny uit: Amsterdam

02-07-2018
3,0

Ervaring met: Zwemles

Zeer onvriendelijk, mijn dochter werd openbaar heel onbeschoft bij de kassa aangesproken dat zij niet naar binnen mocht met mijn kleindochter omdat er niet betaald zou zijn. Mevrouw achter de kassa kreeg een prinscreen te zien van betaling maar zij bleef voet bij stuk houden, dit alles met een meisje van 6 jaar er bij. Er bleek een achterstand te zijn met de administratie van Sportplaza. Mijn kleindochter mocht uiteindelijk wel naar haar zwemles. Dit was al het zoveelste vervelende incident..absoluut geen aanrader om je kind op zwemles te doen.

Marjan uit: Amsterdam

18-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prettig banenzwemmen in de ochtend.
Alleen de deuren van de toiletten, tegenover de douches, zijn doorzichtig! Gun toiletgangers hun privacy en verander de deuren aub!

Vera uit: Amsterdam

12-05-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijn zwembad (zowel binnen als buiten) waar ik al jaren kom. Wel wat aandachtspunten:

1. Lange rijen bij de kassa (vooral in de zomer), zodat ik als abonnementhouder lang moet wachten. Suggestie: twee kassa's open, automatische scanner voor abonnementhouders.

2. Openingstijden buitenbad (te) beperkt. Suggestie: bij mooi weer in wknd en vakanties langer open (bijv van 9.00 tot 19.00u?)

3. Temperatuur buitenwater: erg koud en er is geen warme douche beschikbaar. Dat is bij mooi weer niet zo erg, maar bij fris weer is het fijn als de buitenzwemmers (dat zijn er dan niet zo veel) binnen warm kunnen douchen. Dat kan nu alleen als het binnenbad ook open is. Suggestie (ja duur, weet ik): een overdekking 's nachts, waardoor de temperatuur op peil blijft.

4. Hygiƫne: hier valt veel te winnen, zeker in de zomer, ik noem geen details...

Voorbeeld zwembad waar ik onlangs was: Klarenbeek buitenzwembad in Arnhem: www.zwembadklarenbeek.nl. Duurzaam, royale openingstijden, klantvriendelijk, watertemperatuur van 22gr (door overdekking) en een dagkaart kost 5 euro.

Positief: de medewerkers bij Sportplaza Mercator zijn super aardig en behulpzaam! Ik blijf zeker zwemmen.

Mick uit: Amsterdam

09-05-2018
3,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De EERSTE opdracht van het personeel is: zorgen voor de VEILIGHEID van de badgasten. Mijn dochters hebben keer op keer de ervaring dat badmeesters en -juffen daar VEEL TE WEINIG aan doen. Jongens van 14 jaar pesten en intimideren jongere meisjes, pakken speelgoed af, schelden, kruipen voor, en NIEMAND doet daar iets aan. Logisch want volgens mijn dochters staan de badmeesters en - juffen de hele tijd gezellig samen te kwekken, in plaats van hun werk te doen, op te letten, en in te grijpen waar dat moet. Sorry, maar zulke ervaringen, keer op keer, kunnen natuurlijk NIET tot een voldoende beoordeling leiden.
Wie houdt er eigenlijk toezicht op de badmeesters en - juffen? Niemand? Dan ligt het misschien daar aan.