Beoordelingen SportPlaza Groenendaal

• Klantvriendelijkheid 8,7

23-09-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

droevig vandaag de agressie te merken bij een badmeester
tijdens deze ochtend, twijfel eraan, dat als er een alcohol test was gedaan voor het werk, of hij dan dienst had mogen doen. voor de rest zeer tevreden over dit zwembad

Mario

07-02-2018

Ervaring met: Zwemles

Nichtje heeft diploma zwemmen gedaan. Was erg leuke sfeer en goede organisatie. Een feest voor de kinderen en fijne instructeurs.

Jeroen uit: Heemstede

22-12-2017
5,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn kind zit hier op zwemles. Het zwembad is OK, het restaurant is goed, maar de administratie is waardeloos. Je staat elke keer in de rij om een zwemkaartje op te halen. Op betaaldagen moet je nog langer wachten, automatische incasso's kennen ze niet. Tijdens vakanties gaan de lessen gewoon door, en het doel lijkt te zijn om de kinderen zo lang mogelijk op zwemles te houden. Erg commercieel bedrijf. Anderhalf jaar les voor diploma A & B voor een kind wat vanaf het begin al kon zwemmen is absurd. Je kan beter een ander zwembad uitkiezen.

J. uit: Velserbroek

09-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Vriendelijk personeel met een informele sfeer, kom hier wekelijks graag zwemmen.

lap uit: haarlem

03-06-2017

Eveline uit: Haarlem

08-03-2017

Ervaring met: Aquasporten

De aquajogginglessen worden door deskundige en enthousiaste instructeurs gegeven. Minpuntje: sommige instructeurs zetten de muziek wel heel erg hard aan en moeten hun instructies dan overschreeuwen. De sfeer is informeel; beslist niet fanatiek. De leseenheden van 45 minuten vind ik ook ideaal. Lekker om na de les even van de sauna gebruik te kunnen maken en een babbel te hebben met andere zwembadgasten.
Mijn waardering gaat met name uit naar Marcel die mij een 'privé'-les gaf toen bleek dat ik de enige deelnemer was. Liever ben ik echter in een groepje. Kom ook eens naar de les op de dinsdag om 14 uur in het wedstrijdbad.

peter uit: heemstede

25-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

zeer klantvriendelijk en deskundig personeel in een goede zwem accommodatie

Paulien uit: Vijfhuizen

13-01-2017

Ervaring met: Zwemles

Leukste zwembad! Wij hebben hier alledrie onze kids de Turbo-zwemlessenvoor diploma A laten volgen, daarna hebben ze hier B, C en Zwemvaardigheid gedaan. Waar we van andere ouders hoorden dat er geen eind aan de lessen voor diploma A kwam, ging het bij onze kids lekker vlot. Niet omdat onze kids nou zo snel waren, maar omdat er echt goed lesgegeven werd. Er wordt bij Groenendaal ook heel enthousiast en leuk les gegeven, dikke pluim voor badmeesters Jan en Ron, badjuf Jolanda en degenen van wie de namen even ontschoten zijn. Onze kids zwemmen nu als waterratten en ik ben dus een heel tevreden ouder. We komen nog steeds graag bij Groenendaal, voor het vrijzwemmen in de schoolvakanties en voor de kinderfeestjes! Die zijn echt perfect: op vrijdag vanaf 18:00 met eten erbij zijn de kids de hele avond lekker bezig. Zelf kun je lekker zitten en gebruik maken van de wifi. Erg fijn is bij Groenendaal de vriendelijkheid van het personeel en dat het er lekker warm is: qua temperatuur en ook qua water in het recreatiebad. Een superleuk zwembad dus!

An uit: Heemstede

03-01-2017

Ervaring met: Senioren zwemmen

Ik doe mee met seniorenfit, maar ook aan recreatief zwemmen. Groenendaal is een heel toegankelijk en prettig zwembad, waar ik graag kom. Het heeft een gezellige uitstraling. Eén minpuntje wil ik toch wel aangeven: de toiletten, zowel in het natte als droge deel, zijn niet altijd even schoon (meestal niet). Dat vind ik jammer, omdat een schoon toilet belangrijk is voor iedereen. Iets meer aandacht hiervoor en Groenendaal is helemaal TOP.