Beoordelingen Sportfondsenbad Delft

16-07-2018

R uit: Delft

02-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een gezellig zelfs een beetje knus zwembad. Rustig en gelukkig vaak open, zoals een zwembad hoort te zijn. Ben heel blij dit zwembad gevonden te hebben!

R uit: Delft

11-04-2018

Ervaring met: Aquasporten

Zeer blij met aquajoggen. Leiding ontspannen, motiverend, gezellig, zet aan tot presteren binnen je grenzen. Top.

Linda uit: Delft

07-03-2018
4,7

Ervaring met: Aquasporten

We hebben 3 kinderen die naar volle tevredenheid hun diploma bij jullie gehaald hebben. Recent ben ik begonnen met aquajoggennop de vrijdagochtend en dat heb ik met heel veel plezier gedaan. Door omstandigheden heb ik langere tijd niet kunnen zwemmen en nu is mijn leskaart 4 maanden verlopen en worden mij 11 lessen doelgroepzwemmen door de neus geboord zonder te verblikkem of verblozen, zeeer klantonvriendelijk. Ik zal dit zwembad bij niemand aanraden!

Herman uit: Delft

10-01-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De prijzen voor de sauna zijn helemaal van de pot gerukt. Je kan merken dat de manager geen NIMA achtergrond heeft. Voor 16 euro kan je naar Ilyseum of Holiday in de buurt. Maandag is de sauna al dicht. Steeds minder mensen komen omdat het geen value-for-money biedt. Omdat sauna er niet tussen staat heb ik maar recreatief zwemmen aangeklikt :-)

Frida uit: Delfgauw

04-01-2018

Ervaring met: Zwemles

Zwemles is best wel leuk, ik leer er veel dingen end ik vind het heel leuk.

G. uit: Rijswijk

22-08-2017

Goede zwemles.
Leuke juffen.

Dick uit: Delft

10-05-2017
9,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwemmen tussen 7:00 en 9:15 uur is erg gezellig; leuke mensen en het gratis gebruik van het stoombad is een grote plus. Het personeel is erg aardig.

Anita uit: Delft

07-04-2017

Ervaring met: Zwemles

Hoge kwaliteit, zeer ervaren docenten en duidelijke structuur. Kinderen krijgen op een goede manier les waarbij er ruimte is voor een grapje.

J uit: Delft

14-02-2017

Ervaring met: Zwemles

Leuke speelse, leerzame, effectieve manier van lesgeven