Beoordelingen Sportfondsenbad Delft

M.

03-09-2018
3,0

Ervaring met: Zwemles

Helaas hebben wij geen goede ervaring. Erg grote groepen, het opgegeven maximum kinderen op 1 lera(a)r(es) wordt zeer regelmatig overschreden (tot wel 18 kinderen!) en dat doet de kwaliteit van begeleiding niet ten goede. Er wordt niet vanuit het sportfondsen opgegeven waar je kind staat in ontwikkeling. Bij aanvang/ inschrijving wordt een gemiddelde van 9 maanden voor A diploma afgegeven. Ons kind is inmiddels al 18 maanden onderweg.

17-08-2018
4,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik ben er een paar keer geweest om te zwemmen. I hebt geen goede ervaring gehad. De grootte van het zwembad is klein. Het is altijd superdruk. De laatste keer waren er 15 mensen per rijstrook. Het was belachelijk. Ik moest het zwembad vertrekken omdat het niet meer te zwemmen mogelijk was. De prijs ... te hoog. Gelukkig heb ik een veel betere optie gevonden in Den Haag.

Raquel uit: Delft

15-08-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De toegangsprijs is erg duur voor wat het zwembad biedt. De faciliteiten zijn oud, er zijn slechts twee priv├ędouches en er zijn geen stopcontact voor haardrogers. Ik ga naar het zwembad voor banenzwemmen. Ik ben daar maar een half uur en ik moet 5.4 euro betalen. Het zou goedkoper moeten zijn. De sauna is ook erg duur voor de faciliteiten die ze bieden.

Konstantina uit: delft

16-07-2018

R uit: Delft

02-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een gezellig zelfs een beetje knus zwembad. Rustig en gelukkig vaak open, zoals een zwembad hoort te zijn. Ben heel blij dit zwembad gevonden te hebben!

R uit: Delft

11-04-2018

Ervaring met: Aquasporten

Zeer blij met aquajoggen. Leiding ontspannen, motiverend, gezellig, zet aan tot presteren binnen je grenzen. Top.

Linda uit: Delft

07-03-2018
4,7

Ervaring met: Aquasporten

We hebben 3 kinderen die naar volle tevredenheid hun diploma bij jullie gehaald hebben. Recent ben ik begonnen met aquajoggennop de vrijdagochtend en dat heb ik met heel veel plezier gedaan. Door omstandigheden heb ik langere tijd niet kunnen zwemmen en nu is mijn leskaart 4 maanden verlopen en worden mij 11 lessen doelgroepzwemmen door de neus geboord zonder te verblikkem of verblozen, zeeer klantonvriendelijk. Ik zal dit zwembad bij niemand aanraden!

Herman uit: Delft

10-01-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De prijzen voor de sauna zijn helemaal van de pot gerukt. Je kan merken dat de manager geen NIMA achtergrond heeft. Voor 16 euro kan je naar Ilyseum of Holiday in de buurt. Maandag is de sauna al dicht. Steeds minder mensen komen omdat het geen value-for-money biedt. Omdat sauna er niet tussen staat heb ik maar recreatief zwemmen aangeklikt :-)

Frida uit: Delfgauw

04-01-2018

Ervaring met: Zwemles

Zwemles is best wel leuk, ik leer er veel dingen end ik vind het heel leuk.

G. uit: Rijswijk

22-08-2017