Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

• Klantvriendelijkheid 7,1

Koen uit: Amsterdam

24-04-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn beide kinderen hebben hier mogen afzwemmen. Fijn personeel, leuke manier van lesgeven. Komen geregeld terug om vrij te zwemmen.

20-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Goede zwemlessen en goede juffen en meesters

Peter uit: Diemen

16-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Bij regelmaat "Banen zwemmen", waarbij ik aanteken dat er goed wordt opgelet door de badmeesters.
Er heerst een gezonde discipline, wie, wat en waar in welke baan er wordt gezwommen. Zeer prettig!

Daarbij ziet het zwembad er in zijn algemeenheid goed uit en het is er schoon. Houden zo!

Thomas uit: Amsterdam

16-01-2017

Ervaring met: Zwemles

Echt het idee dat de vorderingen van ons kind werden bijgehouden en er vooruitgang werd geboekt. Belangrijker nog is dat hij altijd met veel plezier naar zwemles ging.

uit: Amsterdam

04-01-2017
1,7

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon zit nu meer dan 2 jaar op zwemles.
Het behalen van diploma A staat gemiddeld voor 1,5 jaar.
Nu is hij al een half jaar over die gemiddelde heen en nu pas in badje 5.
Jullie geven me geen garantie dat hij binnen een bepaalde periode zijn diploma A zal halen
Zoals ik al eerder aangaf is jullie beleid is niet transparant en daarom niet eerlijk.
Het kan toch niet zo zijn dat sommige kinderen veel minder hoeven te betalen voor het behalen van hun diploma. Helaas is er op mijn bezwaar nooit gereageerd!
Ik spreek veel ouders en begrijp dat ik hierin niet alleen sta! Het is een veel gehoorde klacht. Het is dan ook jammer dat u niets met deze klachten doet.

Anneke uit: Amsterdam

02-01-2017
4,0

Ervaring met: Zwemles

Groepen zijn te groot, weinig individuele aandacht waardoor je kind makkelijk veel te lang blijft hangen in een badje. Zeer vaak wisseling van personeel wat continuïteit niet ten goede komt. Zeer groot verschil in kwaliteiten en motivatie bij leraren. Vieze, te kleine kleedkamers. Lange rij bij de kassa waar 1 iemand staat die ondertussen ook de koffie en patat moet maken, dus dat duurt lang (maar die arme dame doet wel haar best)
Het water is steenkoud wat voor sommige kinderen het plezier enorm wegneemt en weerstand opbouwt.
Alleen privéles is wel goed, behalve dat het 27 Eur per half uur kost wat natuurlijk teveel is om lang te doen.

28-12-2016

Eveline uit: Amsterdam

03-12-2016
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik vind de sfeer goed maar ik vind het zwembad erg smerig. De trap naar het zwembad vanuit de kleedkamers begint het al mee: de randen tussen de witte tegels zijn zwart. Maar ook de grotere kleedkamers boven, waar ik mij regelmatig omkleed, wordt niet elke dag schoongemaakt. Ook drijven er in het zwembad plukken haar rond. Het is omdat dit zwembad voor mij dichtbij is en ik weinig tijd heb tussen banen zwemmen en kind ophalen van de opvang, anders was ik naar een ander bad gegaan. Ik vind echt dat het bad beter schoon gehouden moet worden.

Reinier uit: amsterdam

07-11-2016
1,0

Ervaring met: Zwemles

Onze dochter heeft ruim anderhalf jaar zwemles in sportfondsenbad. Hoewel wij meerder keren onze zorgen geuit hebben over haar voortgang is hier zeer onvriendelijk op gereageerd. De zwemleraar toont geen enkele interesse in onze zorgen en is ook niet in staat om aan te geven welke oefeningen wij als ouders met onze dochter kunnen doen buiten de zwemles. Onprofessioneel en klant onvriendelijk. We raden andere ouders sterk af om zwem lessen te nemen in dit zwembad.

Peter uit: Diemen

03-10-2016