Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

N uit: Diemen

12-02-2018
4,3

Ervaring met: Aquasporten

Het sportfondsenbad in Amsterdam Oost is het vieste zwembad dat ik ooit gezien heb. Ik zwem in het instructiebad en ik heb het gevoel dat de ruimtes alleen schoongemaakt worden met een waterslang. De WC's zijn vies en trekken vliegen aan. De aanblik van de wc borstel is ronduit goor. Op de grond in het instructiebad liggen hoopjes zand in de hoeken. De vloeren zijn vies en de muren naast de spiegels etc. worden nooit schoongemaakt, i.i.g. niet in de twee maanden dat ik er zwem, want de roze strepen en handafdrukken zitten er al twee maanden. Het excuus is dat er heel veel gezwommen wordt, maar dat is in ieder zwembad zo.

Jaap uit: Amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Als je een negatieve recensie plaatst wordt het altijd verwijderd.

Irene uit: amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Ik ben erg ontevreden over dit zwembad: Resultaten worden niet bijgehouden, zijn niet transparant en ook niet eerlijk. De pasjessysteem is elke week stuk waardoor je onnodig bij de receptie in de “lange” rij moet staan, dit is enorm storend ook met name als je haast hebt om je kind om te kleden. Bepaalde instructeurs zijn gewoonweg ongeschikt om dit werk te doen, met name op het sociale vlak.

Ik spreek veel ouders en begrijp dat ik hierin niet alleen sta! Het is een veel gehoorde klacht. Het is dan ook jammer dat u niets met deze klachten doet.

Shanta uit: Amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Ik heb spijt dat ik mijn kind bij Sportfondsenbad op zwemles heb gezet. De scores worden bijna nooit bijgehouden. Sportfondsenbad zorgt niet goed genoeg voor doorstroming in badjes..mijn zoontje deed een half jaar over badje 2 en alles onderdelen waren op geel/ en of groen, als je er iets van zegt doen ze alsof hun neus bloedt en beloven ze de scores meteen bij te werken “ gebeurt nooit” . Daarbij hebben bepaalde instructeurs een cursus sociale vaardigheid nodig en een cursus omgaan met kinderen; met name Zwem juf Wendy: mijn dochter heeft haar zwemdiploma binnen een paar maanden in Diemen behaald, veel betere doorstroming en ze zorgen echt voor resultaten. Dat kan je niet zeggen van het Sportfondsenbad, hun intereseert alleen geld.

03-02-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het bad zelf en de ruimtes eromheen zijn echt heel erg vies. Dat het verouderd is vind ik niet erg (maakt het juist wel gezellig), maar er mag echt wel wat beter schoongemaakt worden!

Het fijne van dit bad is dat het water lekker koud is. Daarom zwem ik er toch graag, maar die gorigheid op de tegels en in het bad doen me af en toe echt de rillingen over mijn rug lopen en ik kan echt wel wat hebben....

Huur een keer een goede schoonmaakploeg en hou het vanaf die tijd een beetje bij...

Het personeel is vriendelijk. Sauna heb ik nooit gebruikt. Ik vind het bad vrij duur voor de faciliteiten die het biedt en vooral voor de toestand waarin die faciliteiten zich bevinden. Het Noorderparkbad is bijvoorbeeld een euro goedkoper en dat bad is gloednieuw en wel gewoon schoon.

M uit: Amsterdam

01-02-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De toegankelijkheid van het zwembad laat veel te wensen over, de lift is al maanden!!! buiten gebruik. De aankondiging dat de lift defect is staat op de liftdeur geplakt logischer zou zijn dit op de kaart automaat aan te kondigen. Zodat je niet voor niets hoeft heen en weer te lopen. Verder ontbreekt m.i. een klachtenformulier op de website zowel op site van sportfondsenbad oost alsook op de site van overkoepelende orgaan. (Denk dat uw keurmerk dit wel eist)
Maaar dat de lift nu eindelijk eens goed gemaakt wordt blijft mijn grootstre klacht
Met vr gr M van Bree

marie uit: amsterdam

25-01-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

er is duidelijk veel geld besteed aan de vernieuwde buitenkant met mooie aansluiting op het winkelplein, binnen is het echter een paleis van achterstallig onderhoud; om te huilen zo slecht en vies. de helft van de douches doet het, overal zwarte schimmel in de zieke voegen, doorroestende trappen, kapotte banken die gevaar opleveren in de enig werkende sauna...... bedorven ziekmakende stoom in de turkse kabine... het waterschap schijnt het beheer te doen, daar kunt u vragen om handhaving....ik geef u geen toestemming om mijn persoonsgegevens te publiceren, maar alleen het verhaal zelf..... waarom heeft u niet een deel van alle subsidie gebruikt om noodzakelijk groot onderhoud aan het bad te laten verrichten?

Ellen uit: Weesp

01-11-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

jullie zwembad is erg gezellig echter erg vies! er zit veel viezigheid rondom de randen en er zweeft erg veel vuil in het bad. als het niet schoongemaakt ben ik helaas genoodzaakt te stoppen ivm de vuiligheid

Roshefa

01-10-2017
3,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft 1,5 jaar zwemles gehad, als ik niet had aangedrongen zat ze nog steeds in badje 1. Zij werd vergeten en ter compensatie mocht ze een dag gratis zwemles. Dit heeft niet geholpen. De maat zat vol en heb haar van zwemles afgehaald. Ze zwemt nu 2 mnd bij ago in diemen en mag bijna afzwemmen!

Gerda uit: Amsterdam

01-09-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

fijn zwembad! goede sfeer, vriendelijk personeel. Het is fijn dat de banen gescheiden zijn voor de verschillende tempo's in banenzwemmen. De temperatuur van het bad is prettig en die van de douches heerlijk. De hygiëne in de kleedhokjes en douches kan soms beter.