Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

Paolo uit: Amsterdam

11-08-2017
5,3

Ervaring met: Aquasporten

Ik vind de zwembad vrij vies. Alle sorte ongewenste dingen vlotteren in het water (haar...), een ook de vloer is het niet zo schoon. Verder vind ik de erg beperkte openingstijden (voor banenzwemmen) niet logisch. Soms is de zwembad dicht voor geen verstandbare reden. Tot slot, 20 cent voor lockers is een beetje inhalig.
Zo veel mogelijk ga ik naar andere zwembaden, als Mirandabad.

Eugenie uit: Amsterdam

02-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

IK zwem hier regelmatig, als hobby maar ook om gezondheidsredenen. Prettige sfeer, ik zie regelmatig schoonmakers rondlopen en aan het werk. Vriendelijke mensen achter de receptie en de toezichthouders zijn ook erg aardig. Je zwemt er erg prettig want voor elk zwemniveau is er een baan en dat wordt aangegeven met bordjes. Ik zal het bad dan ook aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Jasper uit: Amsterdam

02-08-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Schoon, netjes. Kortom, prima voorziening. Ik mis enkel de mogelijkheid om banen te zwemmen in de ochtend (bv. 7:00-8:30)

Koen uit: Amsterdam

24-04-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn beide kinderen hebben hier mogen afzwemmen. Fijn personeel, leuke manier van lesgeven. Komen geregeld terug om vrij te zwemmen.

20-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Goede zwemlessen en goede juffen en meesters

Peter uit: Diemen

16-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Bij regelmaat "Banen zwemmen", waarbij ik aanteken dat er goed wordt opgelet door de badmeesters.
Er heerst een gezonde discipline, wie, wat en waar in welke baan er wordt gezwommen. Zeer prettig!

Daarbij ziet het zwembad er in zijn algemeenheid goed uit en het is er schoon. Houden zo!

Thomas uit: Amsterdam

16-01-2017

Ervaring met: Zwemles

Echt het idee dat de vorderingen van ons kind werden bijgehouden en er vooruitgang werd geboekt. Belangrijker nog is dat hij altijd met veel plezier naar zwemles ging.

uit: Amsterdam

04-01-2017
1,7

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon zit nu meer dan 2 jaar op zwemles.
Het behalen van diploma A staat gemiddeld voor 1,5 jaar.
Nu is hij al een half jaar over die gemiddelde heen en nu pas in badje 5.
Jullie geven me geen garantie dat hij binnen een bepaalde periode zijn diploma A zal halen
Zoals ik al eerder aangaf is jullie beleid is niet transparant en daarom niet eerlijk.
Het kan toch niet zo zijn dat sommige kinderen veel minder hoeven te betalen voor het behalen van hun diploma. Helaas is er op mijn bezwaar nooit gereageerd!
Ik spreek veel ouders en begrijp dat ik hierin niet alleen sta! Het is een veel gehoorde klacht. Het is dan ook jammer dat u niets met deze klachten doet.

Anneke uit: Amsterdam

02-01-2017
4,0

Ervaring met: Zwemles

Groepen zijn te groot, weinig individuele aandacht waardoor je kind makkelijk veel te lang blijft hangen in een badje. Zeer vaak wisseling van personeel wat continuïteit niet ten goede komt. Zeer groot verschil in kwaliteiten en motivatie bij leraren. Vieze, te kleine kleedkamers. Lange rij bij de kassa waar 1 iemand staat die ondertussen ook de koffie en patat moet maken, dus dat duurt lang (maar die arme dame doet wel haar best)
Het water is steenkoud wat voor sommige kinderen het plezier enorm wegneemt en weerstand opbouwt.
Alleen privéles is wel goed, behalve dat het 27 Eur per half uur kost wat natuurlijk teveel is om lang te doen.

28-12-2016