Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

Ellen uit: Weesp

01-11-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

jullie zwembad is erg gezellig echter erg vies! er zit veel viezigheid rondom de randen en er zweeft erg veel vuil in het bad. als het niet schoongemaakt ben ik helaas genoodzaakt te stoppen ivm de vuiligheid

Roshefa

01-10-2017
3,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft 1,5 jaar zwemles gehad, als ik niet had aangedrongen zat ze nog steeds in badje 1. Zij werd vergeten en ter compensatie mocht ze een dag gratis zwemles. Dit heeft niet geholpen. De maat zat vol en heb haar van zwemles afgehaald. Ze zwemt nu 2 mnd bij ago in diemen en mag bijna afzwemmen!

Gerda uit: Amsterdam

01-09-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

fijn zwembad! goede sfeer, vriendelijk personeel. Het is fijn dat de banen gescheiden zijn voor de verschillende tempo's in banenzwemmen. De temperatuur van het bad is prettig en die van de douches heerlijk. De hygiƫne in de kleedhokjes en douches kan soms beter.

Paolo uit: Amsterdam

11-08-2017
5,3

Ervaring met: Aquasporten

Ik vind de zwembad vrij vies. Alle sorte ongewenste dingen vlotteren in het water (haar...), een ook de vloer is het niet zo schoon. Verder vind ik de erg beperkte openingstijden (voor banenzwemmen) niet logisch. Soms is de zwembad dicht voor geen verstandbare reden. Tot slot, 20 cent voor lockers is een beetje inhalig.
Zo veel mogelijk ga ik naar andere zwembaden, als Mirandabad.

Eugenie uit: Amsterdam

02-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

IK zwem hier regelmatig, als hobby maar ook om gezondheidsredenen. Prettige sfeer, ik zie regelmatig schoonmakers rondlopen en aan het werk. Vriendelijke mensen achter de receptie en de toezichthouders zijn ook erg aardig. Je zwemt er erg prettig want voor elk zwemniveau is er een baan en dat wordt aangegeven met bordjes. Ik zal het bad dan ook aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Jasper uit: Amsterdam

02-08-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Schoon, netjes. Kortom, prima voorziening. Ik mis enkel de mogelijkheid om banen te zwemmen in de ochtend (bv. 7:00-8:30)

Koen uit: Amsterdam

24-04-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn beide kinderen hebben hier mogen afzwemmen. Fijn personeel, leuke manier van lesgeven. Komen geregeld terug om vrij te zwemmen.

20-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Goede zwemlessen en goede juffen en meesters

Peter uit: Diemen

16-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Bij regelmaat "Banen zwemmen", waarbij ik aanteken dat er goed wordt opgelet door de badmeesters.
Er heerst een gezonde discipline, wie, wat en waar in welke baan er wordt gezwommen. Zeer prettig!

Daarbij ziet het zwembad er in zijn algemeenheid goed uit en het is er schoon. Houden zo!

Thomas uit: Amsterdam

16-01-2017

Ervaring met: Zwemles

Echt het idee dat de vorderingen van ons kind werden bijgehouden en er vooruitgang werd geboekt. Belangrijker nog is dat hij altijd met veel plezier naar zwemles ging.