Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

• Klantvriendelijkheid 6,1

Regina uit: Amsterdam

11-07-2018

Ervaring met: Zwemles

ik zie dat er een laag waarderingscijfer staat op de site, daar ben ik het niet mee eens. Vandaar deze positieve waardering van ons

Susana uit: Amsterdam

03-06-2018

Ervaring met: Zwemles

Onze beide kinderen zwemmen in het Sportfondsenbad Oost. De negatieve reacties die ik hier lees kan ik niet plaatsen. Wij zijn juist heel tevreden. Wij zijn juist overgestapt van een ander zwembad naar het Sportfondsenbad.

De transparantie van de lesvoortgang (in de app en kijkles elke laatste les vd maand) en de persoonlijke benadering is super. Ondanks de grootte van de groepen, worden de kinderen écht gezien. Ook de coördinatoren (Simone, Koen en José) zijn betrokken bij de lessen, kennen de kinderen persoonlijk en sturen bij waar nodig. Onze oudste heeft tijdelijk extra aandacht en lessen gekregen toen zijn voortgang haperde. Zonder bijkomende kosten. Dat heeft hem goed geholpen.

Ook is het extra oefenuur op zaterdag (gratis voor kinderen in bezit van geldige leskaart) een kans om samen met je kind te zwemmen. De zwemmeesters en -juffen zijn er dan ook en geven aanwijzingen, waar nodig.

Met andere woorden, wij zijn dik tevreden.

Louise uit: Amsterdam

01-06-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuk personeel, goede sfeer en veel mogelijkheden om banen te zwemmen. Beste bad banen van A,dam

Marieke uit: Amsterdam

10-05-2018
2,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zeemeerminfeestje is absoluut niet aan te raden. We zijn met 7 kinderen en er is niet voor ieder kind goed passend materiaal (dit terwijl het maximum 10 kinderen is!) Daarnaast is de kwaliteit niet goed waardoor de vinnen los gaan. Het resultaat is huilende kinderen en wij als ouders zelf continu bezig om de voeten weer in de vinnen te schuiven. De instructeur geeft aan dat er inderdaad materiaal vervangen moet worden. Op onze klacht wordt vanuit het management een korting aangeboden, nl. voor 1 kind hoeven we niet te betalen. Deze compensatie vinden wij niet in verhouding, maar meer wordt er niet mee gedaan. Het promotiepraatje op de website wordt absoluut niet waargemaakt! Zware teleurstelling! Geen aanrader!

JASMIJN uit: AMSTERDAM

04-05-2018
1,7

Ervaring met: Zwemles

ERG ONTevreden over de lessen. mijn kind doet al 7 maanden badje 1 en moest nog 2 onderdelen om door te gaan. na een maand hard oefenen moest ze ineens nog 4 onderdelen om door te gaan...huh????

Samira uit: Amsterdam

01-05-2018
2,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter is al 1 jaar bezig met badje 2! Als je vraagt waarom het zo lang duurt bij het doorstromen dan krijg je als antwoord;ze moet nog goed oefenen met kikkervoeten, mijn persoonlijke menig; zet je kind niet op het sportfondsenbad! Daarbij letten de instructeurs veel te slecht en werken ze met invallers die de scores niet eens bij mogen houden.

Irma uit: Amsterdam

12-04-2018
1,3

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

De zweminstructeurs zorgen niet voor goede doorstroming naar volgende badje, mijn kindje doet inmiddels al 8 maanden over badje 1. Hebben er meer ouders hier last van? Daarbij is het zwembad echt toe aan goede reiniging

Job uit: Amsterdam

22-03-2018

Ervaring met: Aquasporten

Gezellig en erg mooi zwembad! Personeel is vriendelijk en houdt van een lolletje. Ik zie hier klachten over hygiëne verschijnen maar mijn ervaringen hiermee zijn eigenlijk wel erg positief, prima schoon. Voornaamste punt van verbetering is het kluisjessysteem (20cent is aardig duur en ik heb nooit contant geld) en dat het vaak erg druk is bij het banenzwemmen.

Lamiaa uit: Amsterdam

21-03-2018
1,0

Ervaring met: Senioren zwemmen

Aangezien het voor mij de laatste keer is vandaag in het zwembad (jullie toch je zin) wil ik het een en ander wel kwijt via JULLIE site. Regel....textiel vrij???...dit is wat ik wel tig keer heb gehoord vandaag....ten 1e is het niet textiel vrij als je alsnog met een handdoek de sauna in gaat!! ten 2e is dit denk ik een regel die in de wereld is geholpen door eigen beleid van enkele medewerkers!! (IK NOEM HET BELEIDSPESTERIJEN!!!) Nergens zie ik een verbodsbord hierover hangen en ook niet op de site!! Als ik mijn slipje wil aanhouden heeft niemand daar last van net zo dat ik ook geen last heb van hun blote FLAMOESJES!! Misschien ben ik wel GEK maar los van alle wetten en verzonnen regels!! Mijn vrouwelijke intieme delen blijven voor mij INTIEM!! Tenzij ik tussen 4 muren zit op een hotelkamer en een fles VODKA!!!! Aan al die ZEIKWIJVEN...van vandaag die sauna kan me gestolen worden...stik in die bacillen en al die lichaamssappen!! HYGIËNE is toch bagger!!

Gijs uit: Amsterdam

05-03-2018

Ervaring met: Aquasporten

Fijn zwembad, maar er wordt onvoldoende schoongemaakt in toilet-, douche- en kleedruimtes. Met name in het weekend is het soms echt vies in met name kleedhokjes, gangen en toiletten, er ligt overal haar, zwarte vegen op de tegels, zeep wordt niet bijgevuld, etc. Er moet echt vaker een bezem en dweil doorheen.