Beoordelingen Sportfondsenbad Amsterdam-Oost

Irma uit: Amsterdam

12-04-2018
1,3

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

De zweminstructeurs zorgen niet voor goede doorstroming naar volgende badje, mijn kindje doet inmiddels al 8 maanden over badje 1. Hebben er meer ouders hier last van? Daarbij is het zwembad echt toe aan goede reiniging

Job uit: Amsterdam

22-03-2018

Ervaring met: Aquasporten

Gezellig en erg mooi zwembad! Personeel is vriendelijk en houdt van een lolletje. Ik zie hier klachten over hygiëne verschijnen maar mijn ervaringen hiermee zijn eigenlijk wel erg positief, prima schoon. Voornaamste punt van verbetering is het kluisjessysteem (20cent is aardig duur en ik heb nooit contant geld) en dat het vaak erg druk is bij het banenzwemmen.

Lamiaa uit: Amsterdam

21-03-2018

Ervaring met: Senioren zwemmen

Aangezien het voor mij de laatste keer is vandaag in het zwembad (jullie toch je zin) wil ik het een en ander wel kwijt via JULLIE site. Regel....textiel vrij???...dit is wat ik wel tig keer heb gehoord vandaag....ten 1e is het niet textiel vrij als je alsnog met een handdoek de sauna in gaat!! ten 2e is dit denk ik een regel die in de wereld is geholpen door eigen beleid van enkele medewerkers!! (IK NOEM HET BELEIDSPESTERIJEN!!!) Nergens zie ik een verbodsbord hierover hangen en ook niet op de site!! Als ik mijn slipje wil aanhouden heeft niemand daar last van net zo dat ik ook geen last heb van hun blote FLAMOESJES!! Misschien ben ik wel GEK maar los van alle wetten en verzonnen regels!! Mijn vrouwelijke intieme delen blijven voor mij INTIEM!! Tenzij ik tussen 4 muren zit op een hotelkamer en een fles VODKA!!!! Aan al die ZEIKWIJVEN...van vandaag die sauna kan me gestolen worden...stik in die bacillen en al die lichaamssappen!! HYGIËNE is toch bagger!!

Gijs uit: Amsterdam

05-03-2018

Ervaring met: Aquasporten

Fijn zwembad, maar er wordt onvoldoende schoongemaakt in toilet-, douche- en kleedruimtes. Met name in het weekend is het soms echt vies in met name kleedhokjes, gangen en toiletten, er ligt overal haar, zwarte vegen op de tegels, zeep wordt niet bijgevuld, etc. Er moet echt vaker een bezem en dweil doorheen.

Veronika uit: Amsterdam

03-03-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het zwembad is erg vies!

N uit: Diemen

12-02-2018
4,3

Ervaring met: Aquasporten

Het sportfondsenbad in Amsterdam Oost is het vieste zwembad dat ik ooit gezien heb. Ik zwem in het instructiebad en ik heb het gevoel dat de ruimtes alleen schoongemaakt worden met een waterslang. De WC's zijn vies en trekken vliegen aan. De aanblik van de wc borstel is ronduit goor. Op de grond in het instructiebad liggen hoopjes zand in de hoeken. De vloeren zijn vies en de muren naast de spiegels etc. worden nooit schoongemaakt, i.i.g. niet in de twee maanden dat ik er zwem, want de roze strepen en handafdrukken zitten er al twee maanden. Het excuus is dat er heel veel gezwommen wordt, maar dat is in ieder zwembad zo.

Jaap uit: Amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Als je een negatieve recensie plaatst wordt het altijd verwijderd.

Irene uit: amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Ik ben erg ontevreden over dit zwembad: Resultaten worden niet bijgehouden, zijn niet transparant en ook niet eerlijk. De pasjessysteem is elke week stuk waardoor je onnodig bij de receptie in de “lange” rij moet staan, dit is enorm storend ook met name als je haast hebt om je kind om te kleden. Bepaalde instructeurs zijn gewoonweg ongeschikt om dit werk te doen, met name op het sociale vlak.

Ik spreek veel ouders en begrijp dat ik hierin niet alleen sta! Het is een veel gehoorde klacht. Het is dan ook jammer dat u niets met deze klachten doet.

Shanta uit: Amsterdam

Ervaring met: Zwemles

Ik heb spijt dat ik mijn kind bij Sportfondsenbad op zwemles heb gezet. De scores worden bijna nooit bijgehouden. Sportfondsenbad zorgt niet goed genoeg voor doorstroming in badjes..mijn zoontje deed een half jaar over badje 2 en alles onderdelen waren op geel/ en of groen, als je er iets van zegt doen ze alsof hun neus bloedt en beloven ze de scores meteen bij te werken “ gebeurt nooit” . Daarbij hebben bepaalde instructeurs een cursus sociale vaardigheid nodig en een cursus omgaan met kinderen; met name Zwem juf Wendy: mijn dochter heeft haar zwemdiploma binnen een paar maanden in Diemen behaald, veel betere doorstroming en ze zorgen echt voor resultaten. Dat kan je niet zeggen van het Sportfondsenbad, hun intereseert alleen geld.

03-02-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het bad zelf en de ruimtes eromheen zijn echt heel erg vies. Dat het verouderd is vind ik niet erg (maakt het juist wel gezellig), maar er mag echt wel wat beter schoongemaakt worden!

Het fijne van dit bad is dat het water lekker koud is. Daarom zwem ik er toch graag, maar die gorigheid op de tegels en in het bad doen me af en toe echt de rillingen over mijn rug lopen en ik kan echt wel wat hebben....

Huur een keer een goede schoonmaakploeg en hou het vanaf die tijd een beetje bij...

Het personeel is vriendelijk. Sauna heb ik nooit gebruikt. Ik vind het bad vrij duur voor de faciliteiten die het biedt en vooral voor de toestand waarin die faciliteiten zich bevinden. Het Noorderparkbad is bijvoorbeeld een euro goedkoper en dat bad is gloednieuw en wel gewoon schoon.