Beoordelingen Sportfondsen Schagen

• Klantvriendelijkheid 7,6

Anoeska uit: Hippolytushoeg

28-10-2017

Ervaring met: Zwemles

Onze dochter heeft hier volgens de Easy swim methode haar ABC behaald. Het team geeft met veel toewijding les, waarbij het op een begrijpelijke manier wordt uitgelegd. Voor de ouders is het kindvolgsysteem een mooie manier om bij te blijven hoe je kind vordert en om te kijken waar je wellicht nog mee kan oefenen.

Alle medewerkers hebben meegewerkt aan een fijne zwemperiode bij Zwembad de Wiel.

11-08-2017
4,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Duur abonnement gekocht bij buitenzwembad maarten van der weijdenbad is het zwembad in de zomer vakantie maar tot 14:00 open

Corrie uit: Stroet

23-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik heb ervaring met banenzwemmen in zwembad de Veersloot in Dirkshorn. Mede door Corinne en haar familie is dit ook al is het water koud (begin van het seizoen) een warm gebeuren. Ze zetten zich met z'n allen in voor het buitenbad en dit komt de sfeer en de beleving ten goede.
De prijs voor dit genoegen vind ik een lachertje. € 45 voor 4 maanden 5 keer per week banen zwemmen.

ann uit: stroet

30-05-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ervaring met het BUITENBAD in DIRKSHORN. Banenzwemmen.
Na een koude start (maar dat schijnt goed te zijn voor al onze lichamelijke kwalen..., volgens de Ice Man...) nu een heerlijk warm bad.
Complimenten voor Corine en haar familie !!

Maureen uit: Tuitjenhorn

23-05-2017
n.v.t.

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuk dat het buitenbad met het komende mooie weer ook s'avonds open is! Goeie actie

Maureen uit: Tuitjenhorn

16-05-2017
n.v.t.

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het buitenzwembad is vandaag niet open!
Echt balen. Het is warm buiten, eindelijk gebruik kunnen maken van ons dure abbonement

Lifa uit: Hippolytushoef

05-05-2017

Kate uit: Obdam

03-05-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft hier een behoorlijke sprong voor uit gedaan. Ze is zeer blij.

Anoeska uit: Hippolytushoef

24-04-2017