Beoordelingen Sportfondsen-Lisse B.V.

• Klantvriendelijkheid 8,0

Bas

27-06-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Heerlijk zwembad! Schoon en netjes en letten goed op de veiligheid.

Wij komen hier graag!

Eric

26-06-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Iets waar ik me al een tijdje aan stoor is dat de reparatie van de douches wel erg lang duurt. Een ander punt van irritatie is dat er onvoldoende in de gaten wordt gehouden wie er in welke baan bij banenzwemmen zwemt. De snelle baan is niet voor iedereen geschikt. Verder is het een fijn zwembad met grote kleedhokjes en vloerverwarming.

Rowena uit: Hillegom

25-04-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wij zijn voor het eerst sinds lange tijd weer eens gaan zwemmen. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen bij de balie en we kregen meteen uitleg over waar we de kleedruimte konden vinden. De faciliteiten zijn goed! Alles is netjes en ziet er modern uit. Tegelijkertijd was er een aqua klasje met muziek, maar dit gaf geen enkele overlast. Het was heerlijk om weer eens te zwemmen en wij komen zeker nog een keer terug!

L. uit: Lisse

26-02-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Al jaren doe ik aan banen zwemmen. Ik doe dit omdat ik ervan geniet. Het een fijne vorm van bewegen is en ook vooral om mijn hoofd leeg te zwemmen. Het zwembad in Lisse is prachtig. Geweldige faciliteiten. Het personeel is heel vriendelijk. Behalve op 1 punt.
Jarenlang heb ik genoten van het zwemmen, het gevoel van het water, het geklots, een heerlijk rustgevend geluid. De laatste jaren heerst er echter in Lisse de gedachte dat mensen behoefte hebben aan muziek.....aan muziek, die niet door mij is uitgekozen of door een van de andere klanten. Als ikvraag of de muziek wat zachter kan of liever uitgezet kan worden, reageert men door te zeggen dat andere mensen wel behoefte hebben aan muziek of soms wordt de muziek een heel klein beetje zachter gezet en heel soms als je een begripvolle badmeester of barjuffrouw treft wordt hij ook wel eens heel veel zachter gezet.
Mijn vraag is: Waarom deze muziekterreur? Hoe weten jullie zo zeker dat er mensen zijn die graag muziek horen of zijn dat misschien de badmeesters?
Is het niet mogelijk om een uur per dag zonder muziek te zwemmen en kunnen jullie dit niet in het rooster opnemen? Hebben jullie er wel eens onderzoek naar gedaan om te kijken hoe die behoefte bij andere mensen ligt?
Zelf ben ik niet erg verlegen en heb ik mijn hart op de tong liggen, toch moet ik iedere keer weer mijn schroom overwinnen om toch weer op iemand af te stappen met mijn verzoek voor geen muziek. Altijd het gevoel krijgen dat ik zeur. Ik weet ook bijna zeker dat u als lezer, dat misschien ook wel een beetje vindt. Hoeveel mensen zullen er dus zijn , die er liever maar niets over zeggen?
Ik vraag u zich af te vragen hoe u het zou vinden om bijvoorbeeld verplicht te worden om een jaar lang naar klassieke muziek te luisteren tijdens de zwemuren?
Ik hoop dat u serieus over na wilt denken en ik ben zeer nieuwsgierig naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Lisette Albers