Beoordelingen SportCity

Rolf uit: Leiderdirp

29-07-2017
6,6

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Ervaring is prima. Wel vies dat de schimmel aan het plafond zit in de douches

Mira uit: Haarlem

8,1

Vestiging: SportCity Haarlem

Mooie, ruime sportschool met uitgebreide wellness. De zumba lessen zijn erg leuk. Heel fijn dat er kinderopvang is. Het hangt wel erg af van de leidster hoe de kwaliteit hiervan is.

Evelien uit: Ijsselstein

6,3

Vestiging: SportCity Huizen

Ik heb bij meerdere centra inmiddels gesport en wat ik jammer vind is dat alle centra inmiddels van nieuw materiaal voorzien zijn behalve het centrum in Huizen waardoor ik die nu vanwege de rust in het verkeer ben gaan ontwijken. Vragen hierboven zijn dus op mijn vestiging gebaseerd. Ook zou opening om 7:00 ipv 8:30 mijn voorkeur hebben.

Roland uit: Utrecht

7,0

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Nogal chagerijnig personeel, ik bepaal zelf mijn training, rare correctie dingetjes meegemaakt, al met al is de apparatuur prima, de begeleiders vinden zichzelf erg belangrijk en zijn duidelijk ontevreden met te weinig aandacht, horkerig en klantonvriendelijk op een enkele uitzondering na, incroud gedrag. Is overigens niet erg, ik train wel lekker. De knop hierboven Heb ik op nee gezet, ik kan niet zeggen dat een aspirant hier erg gezellig zou trainen.

Danley uit: Dordrecht

26-07-2017

Vestiging: SportCity Dordrecht

23-07-2017

Vestiging: SportCity Gouda

Prima sportschool. Het is alleen altijd onplezierig warm en aan elke groepsles mogen te veel mensen meedoen.

Martiene uit: Bilthoven

23-07-2017
7,5

Vestiging: SportCity Bilthoven

Het sporten zou voor mij beter bereikbaar zijn met een openstelling vanaf 7uur. Voor
M'n werk zou ik dan kunnen trainen. Verder een prima sfeer en accommodatie. O de support van Mark in de opstart is fijn

Juliet uit: Den haag

21-07-2017
7,5

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben erg tevreden, bij fitnessapparatuur heb ik iets lager gezet omdat sommige apparaten soms een beetje "flippen" (het scherm dan) dan telt hij niet mee met het aantal keren dat je doet, of hij geeft meer kilo's aan dan dat je eigenlijk doet.
Voor de rest ben ik tevreden!

Marco uit: Voorburg

20-07-2017
7,9

Vestiging: SportCity Rijswijk

Relatief rustige sportschool. Fijne sfeer en vriendelijke en behulpzame medewerkers.