Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,0

Carien uit: Koningsbosch

07-02-2017

Vestiging: SportCity Echt

Ik doe niet mee aan groepsgebeuren maar ben zeer content over de begeleiding en de apparaten bij de fitness. Eindelijk een manier waarbij je weet of je de oefening goed doet door de smiley, slak en haasje. Geweldig systeem.

Herman uit: Leiderdorp

06-02-2017
8,1

Vestiging: SportCity Leiderdorp

I.h.a. erg positief...enkele organisatorisch zaken zouden beter kunnen, zoals het tekort van kluissleuteltjes.

louke uit: Hasselt

04-02-2017

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Voel me welkom, professionele instructeurs en gezellige sfeer

Yuri uit: Voorschoten

04-02-2017

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Martin uit: Gouda

03-02-2017

Vestiging: SportCity Gouda

Lekker ruim opgezet, hoge kwaliteit, en schoon! De sauna na het sporten is een beloning.

Miraida uit: Rijswijk

Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Herman uit: Gouda

01-02-2017

Vestiging: SportCity Gouda

De algemene indruk is goed. Ik heb Sportcity gekozen vanwege de groepslessen zoals BodyShape en BodyBalance. Helaas is het twee keer voorgekomen dat een instructeur echt last minute vervangen moest worden en dat er een heel andere les werd gegeven dan de BodyShapeles. Veel deelnemers haakten daardoor af. Het regelen van een goede vervangende instructeur is daarom wel een punt van aandacht.
Ik hou niet zo van het gebruik van toestellen. Ik vind de akoestiek in de grote hal zeer vermoeiend door de enorme galm. Wanneer het buiten erg koud is, is het onmogelijk om er een comfortabele temperatuur te halen. Omdat ik geen oefeningen doe in de grote hal, is het voor mij geen probleem maar mogelijk voor anderen wel. Voor Body & Mind heeft LivingWell een heel gebouw neergezet wat blijkbaar goed loopt. Dat onderdeel zou Sportcity Gouda wat meer kunnen promoten omdat de klanten ervoor er blijkbaar wel zijn maar hoe krijg je ze binnen?
De sauna heb ik nog niet gebruikt maar dat ga ik nog wel doen.

Kelly uit: Dordrecht

01-02-2017
9,5

Vestiging: SportCity Dordrecht

De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. De sfeer en uiterlijk is goed. De kelderruimte is netjes en schoon.
Ik voelde mij als nieuw lid erg welkom!