Beoordelingen SportCity

Catharina uit: Voorschoten

18-04-2018
6,7

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ik vind, dat er te weinig aan buikspieroefeningen gedaan wordt in de groepslessen. Daarnaast vind ik, dat heel veel lessen continue vol zijn, bijvoorbeeld Yengar Yoga. Deze yoga is altijd vol. Ik bedoel niet op tijden, dat mensen werken maar in de avond of in het weekend.

Quincy uit: Haarlem

Rebecca uit: EEMNES

16-04-2018
7,7

Vestiging: SportCity Soest

Leuke sportschool, goed personeel en mooie wellness

Frans uit: Amsterdam

14-04-2018

Fela uit: Amsterdam

14-04-2018
9,7

Sjors uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

We zijn heel blij dat Sjors, ondanks zijn handicap ‘gewoon’ mee kan sporten bij jullie. Hij voelt zich gezien door alle medewerkers, en komt heel blij thuis!
Dank jullie wel.

D. uit: Dordrecht

7,6

Vestiging: SportCity Dordrecht

Mijn eerste indruk is goed. Wel zie ik dat sommige fitnessapparatuur, zoals de legpress, bij bijna iedereen in het programma zit waardoor je vaak op (meerdere) personen voor je moet wachten, omdat er van dit apparaat maar één exemplaar is.
Verder zou ik het prettig vinden om in de zaal een paar bankjes te hebben waar je even op kunt uitrusten. Sporters doen dat nu op de fitnessapparatuur zelf, waardoor deze soms bezet lijkt maar dat niet werkelijk is...
Als laatste punt wil ik opmerken dat het binnen de 4 weken die ik lid ben al 1x is voorgekomen dat een man een seksistische opmerking/beweging maakte. Niet naar mij, maar wel naar mijn 22-jarige sportmaatje die ik net voor de 2e keer meenam. Ze is desondanks lid geworden maar ik hoop dat het bij 1 keer blijft. Hierdoor scoort de sfeer bij mij een 7, zonder dit zeker een 8.

Mike uit: Woerden

6,3

Vestiging: SportCity Woerden

Ik mis enkele in mijn ogen onmisbare apparaten, bv. Cable Row. Nu moet je op de grond zitten maar dit is niet ideaal. Ook mis op een optrekrek zonder hulp-gewicht, waar je vrij kan optrekken en hangend buik kan trainen.
Verder vind ik dat er weinig ingegrepen wordt door personeel bij mensen die oefeningen compleet verkeerd uitvoeren, of nietsvermoedende beginners 3 apparaten bezet denken te houden. Zou ‘t ook fijn vinden om zelf tussendoor apparaat voor vetmeting te kunnen gebruiken zonder sleutel.

Verder nette gym met veelal vriendelijk personeel. Elk uur buikspierkwartier vind ik ook top!