Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,1

Jan uit: Amsterdam

08-07-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Een fijne sportschool, mijn doelen lukken langzamerhand, maar oh wat zou ik het fijn vinden als er spiegels zullen hangen, in de groep zalen vooral!

Britt uit: Zegveld

03-07-2017

Vestiging: SportCity Woerden

Jacqueline uit: Vleuten

02-07-2017
6,0

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

De ruimte is prima. De medewerkers zijn op 1 na niet echt vriendelijk en behulpzaam. Een vraag voelt als zeer belastend en zoek het zelf maar uit. Bij vragen nav lichamelijke klachten worden gebagatelliseerd. Vraag is of zij er verstand van hebben om mee te denken en of advies te geven.

Jan-Kees uit: Dordrechy

02-07-2017

Vestiging: SportCity Dordrecht

Ik vind Sportcity een heel prettige sportschool met een goede sfeer, moderne apparatuur en klantvriendelijke medewerkers.

01-07-2017

Vestiging: SportCity Echt

Karin uit: Amsterdam

7,7

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Belangrijkste negatieve kant waarom ik Sportcity niet zou aanraden is de hygiëne. Ik vind het er soms heel erg vies! Toiletten zijn in de loop van de dag smerig, wc papier op. Rondom de fitness apparatuur ligt het stof vastgeplakt in de achtergebleven kringen van flesjes met zoete dranken. Op één plek ligt al twee weken een dikke druppel bloed!! Het lijkt alsof de vloer in het geheel niet wordt schoongemaakt.
Ver is het enige tappunt voor water bij de niet zo schone wasbakken van de niet schone toiletten. Ik neem tegenwoordig zelf een tweede flesje water mee.

Maarten uit: Haarlem

Vestiging: SportCity Haarlem