Beoordelingen SportCity

Danielle uit: Bodegraven

11-01-2017
7,4

Vestiging: SportCity Woerden

Inmiddels sport ik 8 weken bij SportCity met het bekende Personal Fitplan. Ik heb vd week de 1e meting gehad en bleek dat ik niet veel voortgang had, dat was een teleurstelling. Terwijl ik 3x in de week naar de sportschool ga. Ik vind dat de buikspiertrainingen ook niet allemaal met evenveel enthousiasme en motivatie worden gegeven. Verder vind ik ook dat er weinig begeleiding is tijdens het trainen. Ik zie dat de trainers niet echt naar mensen toe gaan om dingen te verbeteren. ik heb deze sportschool gekozen ook voor de begeleiding, want anders had ik beter voor Basic Fit kunnen kiezen, is ook veel goedkoper. Verder is er wel een diversiteit aan groepslessen. De verbouwing van de douches in de dameskleedkamer duurde lang.

J

10-01-2017
6,2

Vestiging: SportCity Rijswijk

Het aanbod van de groepslessen is goed daarom zou ik de sportschool in rijswijk aanbevelen bij andere. Echter is het verwelkomen en groeten van klanten die binnen komen wel een aandachtspunt. Ook jammer vind ik het dat ik niet in aanmerking kom voor een gratis sporttas omdat ik een flexibel abo heb. Je zou denken dat je die klanten juist wel warm verwelkomt zodat ze minder de behoefte zullen voelen om over te stappen naar een andere sportschool en jaren blijven. Een flexibel abo levert sportcity ook veel meer omzet op dus ik vind het niet echt zakelijk om dan geen sporttas aan te bieden om die reden. Alles bij elkaar komt het wat onvriendelijk over.

andra uit: delft

09-01-2017
7,6

Vestiging: SportCity Rijswijk

Zeer goede kwaliteit fitnessapparatuur, en ruimtes. Prettige medewerkers. Als er iets kapot is duurt de reparatie véél te lang. Riolering douches dames stinkt nu al 6 weken! In sauna kapot houtwerk (nu ruim een week), wc bril kapot. Ik begreep dat het personeel dit netjes doorgeeft maar het eindeloos kan duren. Voor mij zou dit reden zijn te stoppen. Dat wilde ik ook doen na 4 weken. Maar mij werd verzekerd dat dit verbeterd zou worden. Helaas is e.e.a. niet opgelost. Ik wacht de looptijd van mijn abonnement dan ook af. Verbeterd dit niet, dan ga ik liever naar andere sportschool.

Miraida uit: Rijswijk

09-01-2017

Vestiging: SportCity Rijswijk

Erg prettige sportschool met vriendelijke, behulpzame medewerkers. Apparatuur is goed en schoon en het aanbod van groepslessen is gevarieerd. De locatie is ook perfect. Ben helemaal tevreden.

jeroen uit: amsterdam

07-01-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

alles prima alleen vind ik het jammer dat er doordeweeks geen lessen in de middag zijn, dat zou mij veel beter uitkomen dan de ochtend of avond, maar ik ben dan vast de minderheid...

Arian uit: Kamerik

07-01-2017

Vestiging: SportCity Woerden

Carla uit: Utrecht

06-01-2017

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Mooie sportschool en vriendelijk personeel. Enthousiaste groepsles instructeurs. Omdat ik alleen voor de groepslessen kom en ik tot nu toe vrij volle lessen heb gezien, zou ik het fijn vinden als het aanbod (aantal lessen, de diversiteit van het aanbod is prima) wordt uitgebreid

Pieter uit: Leiden

01-01-2017
9,7

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ik ga met plezier naar de vestiging Vlietlijn met name om groepslessen yoga, circuit en body stretch te volgen. De docenten zijn deskundig en enthousiasmerend. Bovendien vind ik het leuk dat je na afloop rustig een gratis kopje koffie kan drinken en de krant lezen.

Monique uit: Leiderdorp

01-01-2017
7,8

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Ik vind het wel tekeurstellend dat ik geen uitleg krijg over bepaalde apparaten in mijn programma omdat er telkens (4)geen medewerkers op zaal zijn!

Jeroen uit: Leiden

31-12-2016

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ik ben tevreden over de faciliteiten, de lessen en de medewerkers. Het zou voor mij persoonlijk prettig zijn als er 's ochtends vroeg (zeg 8 uur) ook al groepslessen als spinning of body pump zijn. De herenkleedkamer op deze locatie ruikt soms wat onfris.