Beoordelingen SportCity

Hedde uit: Zandvoort

Vestiging: SportCity Haarlem

Manon uit: Soest

Vestiging: SportCity Soest

Nette en goede sportschool met uitgebreide faciliteiten (zonnebank, kinderopvang,etc). Daarnaast ook erg leuk dat er activiteit tussendoor worden georganiseerd. Het enige wat ik jammer vind is dat de variatie van de groepslessen iets beperkter is (Body Vive, zumba) dan wat ik voorheen gewend was en minder aanbod. Eerder woonde ik in Utrecht en zat bij de Workout, waar ze ruime keuze hebben aan klasjes op elk moment van de dag en meer keuze uit groepslessen in de avond. Ook de mogelijkheid om groepslessen op halve uren te starten in plaats van hele uren. Ik vind persoonlijk 18.00-18.30u starten een fijnere tijd dan later op de avond.
Verder ben ik zeer tevreden over de app die jullie gebruiken om lessen te reserveren, fijn dat je 2 weken vooruit kan plannen! De sfeer is leuk en gezellig, het is altijd mooi schoon en onderhouden. Voorlopig blijf ik zeker lid bij jullie!

7,6

Vestiging: SportCity Haarlem

Tilia uit: Stevensweert

13-03-2017

Vestiging: SportCity Echt

Ik heb ernstig COPD en wilde i.p.v. 3 x per week fysiotherapie in een fysiopraktijk, aanbevolen door mijn
longarts, liever bij "gezonde mensen" therapie gaan doen. Ik denk dat dit laatste een goed besluit was. Door de fijne sfeer en de vriendenkring die ik er inmiddels al heb, wordt ik goed gestimuleerd om door te zetten. Ook is het super fijn dat een van de begeleiders een goed aangepast programma voor me heeft gemaakt. Verder wil ik een pluim geven aan het personeel. Zij zijn fantastisch in de omgang met de mensen die er sporten. Zeer goede contactuele eigenschappen.

Eric uit: Leiden

kees uit: almere

09-03-2017
7,2

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

hygiene van sauna, turks bad en zonnecabine laat te wensen over. lampen mogen sterker in zonnebank. verdere indruk is prima direct al bij binnenkomst

Dirk uit: Dordrecht

08-03-2017