Beoordelingen SportCity

Kevin janai uit: Leiderdorp

17-02-2017
5,4

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Wat betreft apparatuur vind ik de max dumbell van 32 kg wat laag en ook zouden er van mij nog wel een extra squatrek mogen komen (deze wordt gebruikt voor meerdere oefeningen dus vaak bezet) voor de rest vind ik de apparatuur prima.
De medewerkers vind ik ver onder de maat op de mevrouw achter de balie na en 1 instructeur. De rest is voornamelijk bezig met het vrouwelijke geslacht en hebben niet de capaciteiten iemand daadwerkelijk te helpen als die het nodig hebben. Vind persoonlijk het niveau van deze instructeurs niet kunnen voor een sportschool als sportcity. Ik vind het voor de rest een prima sportschool, erg netjes en het is erg ruim dus je kan wel je ding doen, maar de grootste kanttekening vind ik toch wel veel van de medewerkers.

Mandy uit: Zoeterwoude

17-02-2017

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Ik ga met veel plezier drie keer per week sporten, iets wat me bij een andere sportschool niet gelukt is. Er hangt een fijne en gezellige sfeer!

Vivienne uit: Amsterdam

16-02-2017

15-02-2017

Karin uit: Amsterdam

14-02-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Mooie sportschool, fijne sfeer en goede groepslessen

Farida uit: Amsterdam

13-02-2017

Fijne afdeling Wibautstraat kom er graag! 👍

Tanne uit: Amsterdam

13-02-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Hele fijne sportschool!
Verbeterpunten:
- De groepslessen zitten altijd erg snel vol (met name bodybalance, yoga etc).
- Op zondag zijn er weinig groepslessen in de middag.

Ron uit: SOEST

12-02-2017

Vestiging: SportCity Soest

Ik heb iedere keer weer zin om lekker te gaan trainen, dus Sportcity heeft alles in huis om mij wat dat betreft happy te maken.

Janna uit: Amsterdam

10-02-2017
7,5

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Er zijn zonnebanken, maar ik kreeg de indruk dat bij iedereen bekend is (ook onder het personeel) dat ze eigenlijk niet meer bruinen. Misschien tijd voor vernieuwing?

Tip: Meer fietsenstallingen aanvragen bij de gemeente/zelf neerzetten. Tijdens drukke uren, staan de fietsen midden op de stoep.

Jeroen uit: Den Haag

10-02-2017

Vestiging: SportCity Den Haag

De ervaring is zeer goed. De lessen zijn professioneel, de faciliteiten goed verzorgd en schoon en er is een heerlijk open sfeer bij zowel het personeel als bij de deelnemers.