Beoordelingen SportCity

8,2

Prima sportplek

alexandra uit: amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Ik ben zowel in California als in London lid geweest van fitness clubs en vind de balans tussem wat ye bieden is hier,hoe goed jet wordt schoongehpuden,gezelligheid en preis het leukste

Alex uit: Huizen

5,1

Vestiging: SportCity Huizen

Wellens is niet schoon. Tijdschriften van soms een jaar oud.
Personeel let niet op hoe mensen trainen
Veel verkeerde dingen. Zeggen ze niets van.
Vaak geen personeel in fitnessruimte. Middag.
Betrokkenheid is laag.

Martine uit: Haarlem

Vestiging: SportCity Haarlem

Goede sporschool met een fijne sfeer. Openingstijden in het weekend zouden ruimer kunnen. Mini-workouts zijn altijd erg leuk!

Nebi uit: Haarlem

4,5

Vestiging: SportCity Haarlem

Ik sport al 7 jaar bij Sportcity en geen enkel medewerker kent mijn naam. Sommige medewerkers hebben zelfs moeite om te groeten wanneer je binnenkomt of weggaat. Er zijn geen medewerkers aanwezig die de sporters zouden kunnen en zouden moeten begeleiden. De sfeer is zeer onpersoonlijk. Steeds meer leden stappen over naar een andere gym. Het apparatuur wordt slecht onderhouden. Het apparatuur wordt niet voldoende gecontroleerd. Pas wanneer iets afbreekt of fout gaat. Er wordt slecht schoongemaakt in de sportruimte. De leden onderling heben ook weinig tot geen contact. Nu kom ik om te sporten maar contact met andere mensen kan ook fijn zijn. Er zijn leden die naar Kenamju overstappen omdat de aandacht en de sfeer daar veel beter en professioneler zou zijn. Ik blijf bij Sportcity sporten omdat ik er op loopafstand woon.

Adelina uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Jacky uit: Utrecht

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Fantastische sportclub waar ik al 10 jaar trouw gebruik van maak

Charlotte uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Ik vind alles geweldig behalve de trage reactie op een defect in kleedkamer sauna. Lampje vervangen. Een week later nieuwe lamp. Dit is niet een keer toevallig zo maar wel 8 keer hetzelfde. Beschimelde douche ruimte. Niet onderhouden. Geen plankjes voor shampoo etc. Een plankje was kapot na een half jaar verwijderd en na een paar maanden terug. Scheef zodat alles eraf glijd. Ik ben opgehouden met vragen om verbetering want het veranderd niets. Fohns uit de vorige eeuw klein en traag. Files voor fohn. Ruzie om wie de betere mag. De andere doet bijna niet. Herhaaldelijk gevraagd voor moderene fohns door mij en anderen maar blijft zo. Een goede fohn kost 30 euro, waar gaat het over. Heel veel geklaag over onderhoud in sauna elke keer weer. Onbegrijpelijk slecht. Schoonmaak douches slecht. Twee jaar geleden bij enquete zelfde klacht maar niets veranderd. Nogmaals ik vind deze sportschool behalve dit geweldig en ik ben geen klager. Graag iets mee doen. De dikke kitrand bij koude douche zijn pikzwart van schimmel. Een paar keer een schimmelwerende spuit erover voorkomt dit soort dingen simpel

Meity uit: Rijswijk

6,5

Vestiging: SportCity Rijswijk

hoe langer hoe minder les group die ik altijd graag/kan doen ( ik heb peesonsteeking )
bijv bodyshape op vrijdag ochtend, body step,body attact..
ik ben erg teleurgesteld. ...