Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,1
1551 t/m 1560 van 2030 beoordelingen

Hannah uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Ongelofelijk de kwaliteit, de vele mogelijkheden die deze sportschool biedt, voor een laag tarief aan lidmaatschap

Pauline uit: DenHaag

7,8

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben blij dat de lessen zo goed als altijd doorgaan. Dat sportcity aan nieuwe programma's zoals GRIT en Mindfullness wil werken vind ik ook fijn.
Over het algemeen zijn medewerkers zeer betrokken bij de bezoekers, zeker degenen die de lessen geven. Voor wat betreft de aandacht voor in- en uitlopende klanten: de personeelsleden die aan de receptie/bar staan, zouden beter uit de verf komen als ze zich op minder momenten bezig staan te houden met elkaar en/of elkaars dansel eigen telefoon: het maakt toch een wat ongastvrije indruk.

Bjorn uit: Rijswijk

Vestiging: SportCity Rijswijk

Geweldige sportschool. Vriendelijke medewerkers, prima (nieuwe) apparatuur. Goedeprijs-kwaliteit verhouding.
De openingstijden zouden ruimer mogen. Bij acties zou het leuk zijn om de bestaande leden niet te vergeten.
Voorbeeld: Wanneer ik als lid nu gebruik maar van de diverse acties die ik (na de vakantie) aangeboden krijg sport ik overal veel voordeliger en ontvang ik vaak ook nog mooie welkomstcadeaus. Waarom zijn er geen acties voor leden die nog een jaartje blijven?. In de telecom-wereld is dat heel normaal.
Verder helemaal top :)

Jan uit: Leiden

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Is iets verder van mijn huis dan het voormalige Vlietlijn, maar vanwege de toestellen is dat geen bezwaar. Prima sportschool.

Marja uit: Oegstgeest

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Het enige wat ik echt jammer vind is de super slechte airco in de steenschuur.
Voor mij als astma patient is het al heel snel niet te doen om de les te volgen op deze locatie en daardoor kan ik niet gebruik maken van alle aangeboden lessen

Ronald uit: Leiderdorp

7,7

Goed gemotiveerd personeel!
Zonnebanken verouderd.

Stephan uit: Leiderdorp

7,5

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Ik ben al bijna vanaf het begin dat sportcity in Leiderdorp zit lid. En ik sport er graag leuk en goed personeel die je goed advies kunnen geven.

M.H. uit: Den Haag

Vestiging: SportCity Den Haag

Sportcity Den Haag is voor een ieder zeer toegankelijk en de sfeer is ongedwongen en aangenaam. De groepslessen zijn altijd fijn om te volgen.

Robert uit: Bilthoven

4,8

Vestiging: SportCity Bilthoven

Op zich prima fitness
Wat ik lastig vind ( heb ruim een half om medische redenen / ingreep niet kunnen trainen ) gaan de betalingen gewoon door ( maar dan moet je vsn alles regelen/ overhandigen om de betalingen enigszins iets vergoed kan krijgen.
herstel loopt moeizaam , verder met niemand contact.
Na de training maak ik ook nooit meer gebruik van de bar ( geen personeel / of doen heel andere dingen dan achter de bar )

Jack uit: Leiderdorp

6,7

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Als oo de website van Sportcity bij "aanbod" wordt geadverteerd met 10 min buikspierplezier ieder uur en dat wordt nooit gedaan dan voelt dat niet goed.
Ik heb eerder opbouwende kritiek geleverd maar krijg niet het idee dat er iets mee gedaan is.