Beoordelingen SportCity

Vestiging: SportCity Soest

Bianca uit: Woerden

9,9

Vestiging: SportCity Woerden

Zeer tevreden. Sport er al een jaar en ga er graag naartoe. Gezellige sfeer. Om de paar weken een gezondheids check. Ben even gestopt vanwege een operatie maar na m'n herstel ga ik er zeker weer sporten.

Mazina uit: Rijswijk

Vestiging: SportCity Rijswijk

Een prettige sfeer, ruim aanbod, vriendelijk en behulpzaam personeel

monique uit: huizen

7,8

Vestiging: SportCity Huizen

ik heb voor deze sportschool gekozen omdat jullie een ruim aanbod hebben aan groepslessen. fijn dat je op verschillende tijden en bij verschillende instructeurs terecht kunt.

Francis uit: Leiden

6,0

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Te weinig Pilates lessen laat op de avond, daardoor veel te druk bij lessen die er zijn. Bijv maandag en woensdag avond.
Veel te warm in het leslokaal. Mij is al vorig jaar verteld dat er airco komt.

Ard uit: Leiden

6,5

Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Heel fijn dat het vlak bij mij in de buurt is en dat de drankjes van de zaak zijn!
Een nadeel is dat de grote zaal geen of insufficiente airconditioning heeft. Maar zweten is gezond
Wat nu heel storend is, is dat er sinds er nieuwe machines geplaatst zijn maar één crosstrainer is waarop het programma toelaat dat je langer dan 12 minuutjes achter elkaar traint. Iedereen verdringt zich vaak voor dit apparaat terwijl de overige crosstrainers onbezet blijven. De medewerkers zijn er niet van te overtuigen dat dit suf beleid is. Als dit laatste probleem er niet was had ik een (veel) hogere waardering gegeven.

Ton uit: Woerden

Vestiging: SportCity Woerden

Een goede sportschool met up to date apparatuur en prima personeel!

Paul uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Weteringdwarsstraat

Zeer prettige en min of meer intieme club. Vooral 's middags een rustige sfeer.
Een zeer storende factor vind ik dat er soms bezoekers komen die de apparatuur buitensporig lang bezet houden doordat ze meer zitten te spelen met hun smartphone dan dat ze sporten en soms voor 3 setjes van 15 ruim 20 minuten een plek bezet houden. Als het wat druk is, is dit erg frustrerend. Af en toe vraag ik vriendelijk of hij of zij nog lang bezig is. Meestal heeft dat wel effect. Toch zou het prettig zijn als de medewerkers hier ook wat meer attent op zouden zijn. Gewoon een suggestie.

Elisa uit: Haarlem

Vestiging: SportCity Haarlem

Ik volg voornamelijk groepslessen, de instructeurs zijn echt top! Vakbekwaam en sommigen excellent!
Wellnessaanbod is luxe, een klein dingetje : er zouden een paar bankjes en een paar haken om handdoeken en spulletjes neer te zetten erbij mogen.

Lida uit: Leiden

8,2

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ik maak voornamelijk gebruik van body en mindlessen. Royaal aanbod groepslessen Pilates en yoga. Tevreden ook over de docenten. Inschrijfsysteem is voor mij prima stok achter de deur. Verbeterpunten: lessen vaak te vol en (oud punt) klimaatbeheersing.
Hot! Complimenten verder voor de baliemedewerkers. Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. 👍