Beoordelingen SportCity

mieke uit: Echt

Vestiging: SportCity Echt

Alec uit: Bilthoven

Vestiging: SportCity Bilthoven

Professioneel, behulpzaam, oplettend, enthousiast.

Douwe uit: Duivendrecht

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Ontspannen sfeer, vriendelijk personeel. Groepslessen als les begonnen is niet nog mensen toelaten. Gros instructeurs erg goed en letten dat je de oefeningen goed en veilig uitvoert.
Irritant is het smartfoon gebruik van de leden, op een apparaat, in de kleedkamer, tijdens groepsleden flikkerende schermen. Ga dan lekker in de kantine zitten. Mag wel wat meer toezicht hierop

Josephine uit: Voorschoten

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Heel erg leuk! Goede sfeer, superaardig personeel en lekker sporten!

Herman uit: Leiden

7,2

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Er zijn veel steps stuk. Dit heb ik meerdere keren doorgeven. Er wordt niets mee gedaan. Het klimaat in de heren kleedkamer is belabberd. De temperatuur van de douches is veel te hoog.

Fred uit: Voorschoten

6,9

Vestiging: SportCity Rijswijk

Rijswijk is een goede club. Op vrijdagmiddag worden de buikspiertrainingen niet altijd op het hele uur gegeven omdat de trainer dan nog in gesprek is met andere leden over hun programma of iets dergelijks.
Op vrijdag zijn de douches, kleedruimten en toiletten redelijk schoon. Het is dan overdag niet zo druk. Op de dinsdagavond zijn de toiletten vaak erg vies. Hier moet regelmatiger naar gekeken worden en schoongemaakt worden. De medewerkers van Sportcity kunnen er weinig aan doen dat leden soms heel smerig zijn, maar zij moeten wel beter op de hygiëne letten en vaker een en ander schoonmaken.

Ik ben al heel lang lid en het naar mijn zin! Dus nu wel wat vaker (vooral op de dinsdagavond) schoonmaken.

Leonore uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Een aantal trainers van oa pump (Leontine, colette, Joris en Yara (Waterlooplein) zijn erg fijn om mee te trainen. Door hen kom ik vaker en raak ik extra gemotiveerd. Wel duidelijke voorkeur wat betreft trainers. soms zijn de lesjes wel erg vol. Ook is het persoonlijke fit plan een goeie motivator. De jongens en meisjes zijn erg behulpzaam.

Christa uit: Zeist

Vestiging: SportCity Zeist

Dankzij de goede begeleiding bij sportcity zeist , ben ik in staat mij vrijer te bewegen. ik had na een heupoperatie veel pijn. nu is de pijn weg. ik wil daarvoor voornamelijk Tonneke bedanken. altijd even lief is ze en zeer kundig. legt goed uit en bedenkt samen met mij het programma.

Jan uit: BIlthoven

7,6

Vestiging: SportCity Bilthoven

Sleutel kwijt, gebruikte niet voor apparaten
Ga verhuizen naar Soest, daar wordt geen sleutel gebruikt
PAsje activeren in Soest, kan niet in Bilthoven

marion uit: haarlem

7,1

Vestiging: SportCity Haarlem

De klimaatbeheersing op locatie Haarlem is ver onder de maat, veel te warm/benauwd om te sporten, zowel in de spinningzaal, de groeples-zaal, als in de fitness beneden. En de het water in de douches (temperatuur/straal) is onvoldoende, hoogtijd voor een betere waterinstallatie