Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,1
1551 t/m 1560 van 1957 beoordelingen

Frits uit: Zeist

Vestiging: SportCity Zeist

Ik vind het een prima sportschool waar ik al jaren lid van ben. Het enige waar is mij structureel aan stoor is de harde doordringende muziek op de sportvloer. Naar schatting de helft van de sporters draagt eigen geluidsvoorzieningen, wat er m.i. op duidt dat de bestaande muziek onnodig dan wel ongewenst is. Ik draag zelf ook een koptelefoon maar zelfs dan dringt de muziek van de sportvloer hinderlijk door. Dit zou ik graag anders zien.

Vestiging: SportCity Woerden

Kleedcabines dames, vooral zomers, veel te warm.
Mis frisse lucht.
Wordt wel zeer goed schoongemaakt.
Als de sportschool open gaat bekijken of er genoeg papier is en flessen staan om apparaten schoon te maken. Papier is te vaak op. Werkt daarom niet mee aan de hygiene.

Erwin uit: Bilthoven

7,9

Vestiging: SportCity Bilthoven

Ruimere openingstijden, s ochtends vroeg

Tiffany uit: Den Haag

6,2

Vestiging: SportCity Den Haag

Graag meer bankjes in de kleedkamer, vaker de douches en toiletten schoonmaken, waterkraantje in fitnesshal zodat je waterflesje bij kunt vullen tussendoor, spiegels in plaats van ramen zodat je kunt zien of je alle bewegingen goed doet en zodat er geen mannen naar binnen kunnen gluren; dit gebeurt erg vaak en leidt af, sauna heter afstellen, circuitrondje met elke 30 seconden wisselen afschaffen want het omroepen van 'nu wisselen' elke 30 seconden is erg irritant en erg weinig mensen gebruiken het

R uit: Dordrecht

5,8

Vestiging: SportCity Dordrecht

Niet meer dan gemiddeld, Basic Fit kwaliteit, maar dan 2x zo duur. Verder is het niet echt schoon, is de kwaliteit van de apparaten niet denderend en is de support voor mensen die nieuw zijn niet pro-actief (ben zelf zo'n 8 (?) jaar lid hier).
Zodra ik weg kan ben ik vertrokken.

Mavis uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Voelt mij lekker thuis op de sportschool. Jammer dat ik eind van het jaar gaat verhuizen naar Heerhugowaard. Het wordt tijd voor ook vesting in Heerhugowaard. Zou ik heel fijn vinden

Johannes uit: Stevensweert

Vestiging: SportCity Echt

Ik kom er al 15 jaar zegt toch genoeg dacht ik

Mavis uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

han uit: leiderdorp

8,1

Vestiging: SportCity Leiderdorp

Prima instituut. Receptie uitzonderlijk vriendelijk en adequaat! Trainers, op enkele uitzondering na, zeer gemotiveerd en goed. Hou ze in dienst! Goede ruimte.

René uit: Utrecht

8,1

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

super cycle voegt NIETS toe. Instructeurs gebruiken de apparatuur niet/ werkt niet goed of ze weten niet hoe het werkt. Is geen toegevoegde waarde. TV's in de zaal graag op een sportkanaal (Ziggo sport of eurosport) en niet de hele dag op de duitse RTL of Tell sell. De hygiëne in de kleedkamer kan verbeterd. Graag iets meer vegen tussendoor.