Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,1

Erik uit: Odijk

7,4

Vestiging: SportCity Zeist

Het kan soms wel beter worden schoongemaakt, bij de douche en wellness tussen door. Tot wie een aantal jaren geleden lid werden had sportcity een systeem waarop vermeld stond wanneer de douches e.d werden schoongemaakt. Toen zag je nog wel eens iemand met een emmer water of een slang de wellness en douches schoonmaken.

Gerna uit: Huizen

6,9

Vestiging: SportCity Huizen

Ruimtes worden onvoldoende schoon gehouden. Sinds het spinnen is veranderd en alles zwart is geverfd en de ramen geblindeer, vind ik er niks meer aan. De instructeur past het concept niet toe zoals het bedacht is. Bijv. Geen videowall. Muziek staar ook veel te hard. Spin al meer dan een jaar met oordoppen om gehoorbeschadiging te voorkomen. Spinde 7 jaar lang 2 tot 3 keer per week. Vanaf het nieuwe concept met tegenzin en ik ben 1x en soms 2x per week geweest en de afgelopen 6 weken in totaal een keer of 4. Ik die nu wel af en toe yoga erbij. Overweeg na 9 jaar Pm op te zeggen.

Gijs uit: Utrecht

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Erg fraaie omgeving goede toestellen. Erg handig om de ene dag cardio te doen en de andere dag krachtsport. Heft mij geholpen om binnen een jaar 8,5 kilo af te vallen en verdubbeling spiermassa en uithoudingsvermogen

Co uit: Bunnik

6,3

Vestiging: SportCity Zeist

De meeste punten heb ik positief beoordeeld.
De fitnessapparatuur, met name de cardio-apparatuur is gedateerd. Cross trainers zijn tegenwoordig vervangen door de veel effectievere Arc trainers. De loopbanken zijn nog wel ok maar beginnen te haperen. De tv schermen zijn soms niet scherp .
De ontvangst door de receptie medewerkers is over het algemeen vriendelijk al zie ik dat sommige medewerkers niet alert zijn op binnentredende en vertrekkende gasten (taak voor de clubmanager).

Anita uit: Soest

Vestiging: SportCity Soest

Voor mij is SC een heel belangrijk onderdeel in mijn leven. De sfeer en mensen die er werken geven mij al ruim 12 jaar een "thuisgevoel". De persoonlijke aandacht en vriendelijkheid is top. Voel me fitter en gezonder dan ooit. Ik zou niet meer zonder willen/kunnen!! Een dikke 10 voor Sportcity Soest!

Paula uit: Utrecht

7,5

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Jammer dat er in de zomer geen body balance was op dinsdag! Lessen van Simone en Floor zijn heel fijn! behalve zaterdag ben ik voor nog een les op een andere ochtend!!

Joost uit: Utrecht

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Al een jaar of 6 sport ik bij Sportcity en bevalt nog prima. Alleen vind ik het jammer dat in het weekend sportcity om 17:00 al sluit. Maar dit is begrijpelijk en geen echt obstakel voor mij.

Robert uit: Dordrecht

7,7

Vestiging: SportCity Dordrecht

Co uit: Vleuten

6,5

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Prima om de wintermaanden door te komen.
Sauna wat beperkt.
Muziek verschrikkelijk, vooral hedendaags eenzijdig!

7,9

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Ik sport hier vooral vanwege de locatie dichtbij mijn werk. De meeste dingen zijn prima in orde, maar waar ik me echt aan stoor zijn:
- enorme drukte in de kleedkamers (en gebrek aan respect voor personal space van mede sporters)
- enorme drukte bij vrije gewichten, gebruik daarvan kan je beter als optioneel opnemen in je training
- de ruimte voor pullups en grond oefeningen is vaak in gebruik voor lessen
- nergens spiegels