Beoordelingen SportCity

• Wellness 7,6
  • Sfeer 8,0

bart uit: dordrecht

Vestiging: SportCity Dordrecht

het is een goed geoutilleerde vestiging met leuke en aardige mensen, die hun uiterste best doen om het leuk te maken voor de klanten.

Greta uit: Bilthoven

Vestiging: SportCity Bilthoven

Prettige goede sfeer ! Vriendelijk en behulpzaam.
Alleen de openingstijden zouden voor mij wel naar 7.00 mogen omdat je dan voor werktijd nog even kan trainen of op mijn vrije dagen lekker vroeg kan.

Charlotte uit: Rijswijk

6,7

Vestiging: SportCity Rijswijk

Over het algemeen heb ik een goede indruk. Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen de kwaliteit en prijs staat absoluut niet in verhouding.
Sportcity is een van de duurste sportscholen. Het is altijd stoffig,harig en vies en wordt echt niet goed schoon gemaakt.. Gewichten mogen vervangen worden. Het zand loopt uit de gewichten, erg vervelend soms met een groepsles. Ze hebben er een paar vervangen, maar vervang dan in 1x alles.
Ik vind de prijs extreem hoog als je kijkt naar andere sportscholen. Hieronder twijfel ik wel eens om naar de concurrent te gaan.
Mvg
C vd Velde

Nienke uit: Amsterdam

7,4

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Super tevreden!
Het enige wat ik mis is ruimere openingstijden in het weekend. Bijv open van 8 tot 21.

Chantal uit: Den Haag

7,3

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben al jaren lid van sportcity altijd super tevreden geweest. Echter de laatste tijd zijn er steeds meer dingen waar ik me aan erger. Lessen die zomaar van het rooster gehaald worden, of lessen die niet door gaan omdat er niet tijdig een vervanger geregeld is. Ook de communicatie is slecht hierover. Ik moet op de app zien dat er tijden veranderd zijn van de groepsles, waar ik niet op let zodat ik voor niks een uur te laat (omdat de les ineens een uur eerder is zonder dat dit ook maar ergens aangegeven is) bij sportcity sta. Als ik aangeef dat het een kleine moeite is om ergens een briefje op te hangen hierover wordt hier niks mee gedaan.

Verder vind ik het nogal vervelend dat er tonnen uitgegeven wordt aan nieuw fitnessapparatuur en nieuwe zalen en weet ik niet wat meer terwijl de airco in de groepsleszalen het al jaren gewoon niet doen. We klagen hier dan ook al jaren over maar daar wordt niks aan gedaan. Een simpele ventilator lost dat probleem echt niet op. Evenals het feit dat de muziek in de vestiging Rijswijk (waar ik de laatste tijd steeds vaker te vinden is sinds er 100 groepslessen van het rooster af zijn gehaald) niet hard mag vanwege de buren. Investeer in een goede isolatie en we kunnen weer op een normaal volume sporten ipv in de huiskamer, want zo'n gevoel heb ik... Alsof ik in m'n huiskamer aan het sporten ben.

Het is dat sportcity dicht bij huis is en de enige sportschool is met in elk geval nog een aantal lessen in de ochtend maar anders was ik al lang naar een andere sportschool gegaan...

Erwin uit: Gouda

6,0

Vestiging: SportCity Gouda

Ben 3 jaar geleden lid geworden en heb voornamelijk RPM lessen gevolgd.
Kwaliteit en muziekkeuze van de instructeurs in Gouda vind ik aanzienlijk minder geworden.
Ik ga momenteel naar Woerden , omdat daar wel de gewenste kwaliteit geleverd wordt.

Moet nog erg wennen aan de nieuwe formule van Supercycle.
De vrijheid die de instructeurs hebben in de muziek is een verbetering , maar de geblindeerde zalen met de verlichting is in mijn ogen geen verbetering.

Kees uit: Amsterdam

Vestiging: SportCity Amsterdam Weteringdwarsstraat

Prima. Al vele jaren lid

Gerda uit: Baarn

Vestiging: SportCity Soest

Vriendelijke ontvangst, prettige sfeer.
Heel kundige en vriendelijke docenten.
Ik ben al lid vanaf het begin en het bevalt me nog steeds prima.

T uit: Woerden

6,9

Vestiging: SportCity Woerden

arnold uit: eemnes

7,4

Vestiging: SportCity Soest

professioneel, motiverend en ontspannen sfeer. Erg jammer dat apparatuur niet meer aan tegenwoordige eisen voldoet!
Op dit punt is de prijs/kwaliteit niet meer in balans!!!
nb opvallend is dat het pand en alle apparatuur goed schoon gehouden worden....compliment