Beoordelingen SportCity

Mike uit: Boxmeer

18-10-2018
7,8

Vestiging: SportCity Den Haag

Mijn eerste ervaring is over het algemeen goed. Heb wel wat feedback:
De openingstijden op maandag en woensdag zijn 7u. Dit zou ik liever vaker hebben zodat ik voor mijn werk kan sporten.

Wat bij de fitnessapparatuur nog kan worden toegevoegd:
- Extra bankjes.(1 a 2) Tijdens de spitsuren zijn deze bijna altijd bezet.
- Nog een 4 station multi gym. (dit kan ook een two station zijn met optrekken in het midden en kabels aan de zijkanten.)

Daarnaast als je een wellness programma aanbiedt moeten wel alle oefeningen erin staan. Beetje zonde dat je alternatieve oefeningen moet toevoegen en daardoor onjuiste data in het systeem krijgt.

Ook mag er wat aan de kluisjes gedaan worden. De helft is stuk en tijdens piekuren is het moeilijk om aan een kluisje te komen.

Positief:
- Fitness is schoon
- Personeel is vriendelijk
- Niet teveel macho's
- Genoeg cardio apparaten
- Weging van vetpercentage en spiermassa lijkt accuraat.
- Om de 6 weken een meetmoment.

Petra uit: De Bilt

17-10-2018

Vestiging: SportCity Bilthoven

Prima!

Wel hinderlijk tijdens yoga dat er teveel geluiden van de zalen hoorbaar zijn.
Bij Yoga moet het stil zijn.

Hanan uit: Waddinxveen

Vestiging: SportCity Gouda

Zeer klantvriendelijk en goede begeleiding

Hans uit: Haarlem

6,9

Vestiging: SportCity Haarlem

Diversiteit apparaten oke;
Verzamelen trainingdata m.b.v. sleutel omslachtig;
kledingkluis met kaart en sleutel erg onhandig!;
verlichtingsniveau kleedkamer te laag;

Prina uit: Leiden

8,2

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ontzettend goed begeleid en goede uitleg en zeer vriendelijke medewerkers

Rita uit: Rotterdam

1,0

Vestiging: SportCity Den Haag

Zeer slecht en wel om de volgende reden ik heb enige tijd geleden een val van mijn zolder gemaakt van 3 meter waardoor ik werd afgevoerd naar het ziekenhuis vervolgens een aantal operaties gehad om dat mijn spieren een klap hadden gehad.ik was net twee maanden lid en na het melden van het ongeluk moest ik gewoon elke maand door betallen en contract afmaken van twee jaar..nu ben ik nog steets aan het betallen aan de deurwaarder die ze mijn ook destijds op men dak hebben gestuurd vervolgens heb ik een aantal maanden geleden om kwijtschelding gevraagt omdat ik met een wia uitkering moet leven maar krijg geen kwijtschelding dus ja heb slechten ervaring met sportcity rotterdam gehad .twee maanden gesport en 18 maanden daarna gewoon door betallen. Tevens moet ik even een andere plaats invullen omdat rotterdam er nie meer bij staat.

Rita uit: Rotterdam

1,0

Werner uit: Zwijndrecht

8,2

Vestiging: SportCity Dordrecht

Jonna Hansen

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

generally good, just wish it would open earlier in the mornings (my old gym in Denmark opened at 5.00) so I could work out more before work.

C L J Van Der Meer

14-10-2018

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

prettige en redelijk goed uitgeruste sportschool met vriendelijk personeel.
Het kan nog beter als de verbouwing klaar is.
Wat meer apparaten voor krachttraining zou wenselijk zijn.