Beoordelingen SportCity

Juliet uit: Den haag

21-07-2017
7,5

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben erg tevreden, bij fitnessapparatuur heb ik iets lager gezet omdat sommige apparaten soms een beetje "flippen" (het scherm dan) dan telt hij niet mee met het aantal keren dat je doet, of hij geeft meer kilo's aan dan dat je eigenlijk doet.
Voor de rest ben ik tevreden!

Marco uit: Voorburg

20-07-2017
7,9

Vestiging: SportCity Rijswijk

Relatief rustige sportschool. Fijne sfeer en vriendelijke en behulpzame medewerkers.

James uit: De bilt

19-07-2017

Vestiging: SportCity Bilthoven

19-07-2017
7,8

Vestiging: SportCity Gouda

Fijne sportschool met een goede sfeer, helaas met t warme weer geen goede lucht doorstroom! Erg warm, wel ventilatoren maar niet voldoende!

Josje uit: Leiden

17-07-2017

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

SportCity bevalt heel goed. Fijne apparaten, ideaal met je eigen programma op de sleutel, dat is zeker een pluspunt! Medewerkers zijn erg aardig, je wordt altijd begroet, je kan altijd vragen stellen en je ziet ook bijna altijd wel iemand rondlopen, want een prettig gevoel geeft. Kortom een hele fijne sportschool waar je je welkom voelt!

Linda uit: Rijswijk

15-07-2017

Hakan uit: Den haag

08-07-2017

Jan uit: Amsterdam

08-07-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Een fijne sportschool, mijn doelen lukken langzamerhand, maar oh wat zou ik het fijn vinden als er spiegels zullen hangen, in de groep zalen vooral!

Britt uit: Zegveld

03-07-2017

Vestiging: SportCity Woerden

Jacqueline uit: Vleuten

02-07-2017
6,0

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

De ruimte is prima. De medewerkers zijn op 1 na niet echt vriendelijk en behulpzaam. Een vraag voelt als zeer belastend en zoek het zelf maar uit. Bij vragen nav lichamelijke klachten worden gebagatelliseerd. Vraag is of zij er verstand van hebben om mee te denken en of advies te geven.