Beoordelingen SportCity

Thies uit: Leiden

21-06-2018
7,2

Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Al met al een hele goede sportschool. Enige minpunten zijn het karige aanbod in het krachthonk, wat problemen op kan leveren bij grote drukte, en de beperkte openingstijden in de weekenden.

Wes uit: Blaricum

19-06-2018
8,2

Vestiging: SportCity Huizen

Hangt goede sfeer, goede begeleiding! Ik ga er graag naar toe.

18-06-2018

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

vidjaishri uit: diemen

17-06-2018

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

ik vind het een hele leuke sportschool en vriendelijke mensen, je krijgt motivatie door de goeie sfeer. en ik kom steeds met plezier terug om te sporten.

Ilja uit: De Bilt

15-06-2018
6,7

Vestiging: SportCity Bilthoven

Ik zou sportcity als keten wel aanbevelen hoewel er wel de nodige verbeterpunten zijn: het is duur (veel duurder dan andere ketens) en de sfeer verschilt enorm per filiaal. Dat in Bilthoven vind ik minder, veel geneuzel van senioren en bij de ingang een soort cipiers die je van top tot teen controleren vooral of je je handdoekje wel bij je hebt....

Denis uit: Amsterdam

09-06-2018

Vestiging: SportCity Amsterdam Weteringdwarsstraat

Ron

08-06-2018
6,0

Vestiging: SportCity Dordrecht

Ik speel squash in Dordrecht. De eerste indruk lijkt aangenaam en goed geregeld, maar schijn bedriegd. Het is er een verpauperde bende. Diverse glazen toegangsdeuren van squashbanen zijn al meer dan een jaar kapot en niet met te openen/sluiten, spijkers steken uit de squashvloer (kan helaas geen foto toevoegen), de klimaatbeheersing werkt slecht, er staat een palmboom waar al jaren geen blad aan groeit en niet wordt verwijderd, de trap naar de squashbanen heeft al jaren losse traptreden en zo kan ik nog wat zaken benoemen. Ik heb het verschillende keren mondeling en schriftelijk gemeld, maar klachten worden niet opgepakt. Veiligheid blijkt bij SportCity geen issue. Je wordt aan het lijntje gehouden met mooie woorden en beloften van een locatiemanager, die niet worden nagekomen. Kortom; het is er niet veilig, niet hygienisch en men is niet gemotiveerd.

We hadden de contributie gestorneerd. Binnen een week een aanmaning op de mat, daarin blijken ze wel zeer actief..!

Eens kijken of ze transparant zijn en dit bericht plaatsen.

Eef uit: Leiden

06-06-2018
7,5

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Fijne fitness. De groepslessen kunnen soms wel érg vol zijn. Ik ga ook regelmatig naar vestiging Steenschuur, en daar zijn de groepslessen eigenlijk net zo vol. Dat is jammer, want dat geeft je geen fijne bewegingsvrijheid, de ruimte wordt ongelofelijk warm, en soms is er te weinig materiaal voor alle deelnemers (body pump).