Beoordelingen SportCity

Tristan uit: Dordrecht

17-01-2017
7,8

Vestiging: SportCity Dordrecht

Ben zeer tevreden, mis alleen de spiegels bij de dumbells die er vroeger wel was en er gewoon bij hoort zoals bij elke sportschool. Vind het heel prettig dat ik zie of ik de oefeningen goed en correct uitvoer om evt blessures te voorkomen. Hoor van meerdere leden dat ze de spiegels missen. Hoop dat dit in de toekomst wordt gerealiseerd.

Patrick uit: Amsterdam

17-01-2017
4,5

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Zeer slecht onderhoud. Vieze douches/kleedruimte/wc. Al weken kapot stoombad. Wordt veel tijd besteed aan binnenhalen klanten, maar weinig aan service aan bestaande klanten.

Vincent uit: Amsterdam

16-01-2017
5,7

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

De club wordt slecht onderhouden. De hygiene is ver te zoeken. Continue zijn er dingen kapot en er wordt zeer traag gerepareerd.
de club maakt een versleten en vergane glorie indruk. Jammer want de sfeeer is er goed

martin uit: linschoten

12-01-2017
7,8

Vestiging: SportCity Woerden

jammer dat hele schoolklassen soms aanleiding geven tot geen beschikbaarheid van apparatuur. Rest is prima !

11-01-2017

Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Danielle uit: Bodegraven

11-01-2017
7,4

Vestiging: SportCity Woerden

Inmiddels sport ik 8 weken bij SportCity met het bekende Personal Fitplan. Ik heb vd week de 1e meting gehad en bleek dat ik niet veel voortgang had, dat was een teleurstelling. Terwijl ik 3x in de week naar de sportschool ga. Ik vind dat de buikspiertrainingen ook niet allemaal met evenveel enthousiasme en motivatie worden gegeven. Verder vind ik ook dat er weinig begeleiding is tijdens het trainen. Ik zie dat de trainers niet echt naar mensen toe gaan om dingen te verbeteren. ik heb deze sportschool gekozen ook voor de begeleiding, want anders had ik beter voor Basic Fit kunnen kiezen, is ook veel goedkoper. Verder is er wel een diversiteit aan groepslessen. De verbouwing van de douches in de dameskleedkamer duurde lang.