Beoordelingen SportCity

PAYLUN uit: Amsterdam

22-11-2017
7,8

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

So far I am so happy with my experience in Sportcity, however after the group lessons it is very hard to breathe properly, I believe the air conditioning should be effective more to clean the air inside.

Gerard uit: Dordrecht

21-11-2017
9,6

Corinne uit: Dordrecht

20-11-2017

Vestiging: SportCity Dordrecht

Een sportschool waar ik me erg op mijn gemak voel. Ik heb verschillende body & mind lessen gevolgd en stuk voor stuk zijn het instructreurs met bezieling. Ze inspireren mij op mijn eigen niveau.
De wijze van reserveren voor de groepslessen vind ik prettig. Zo kan ik per week een planning maken.
Dus ....zeker geen spijt dat ik lid ben geworden!

Corinne uit: Dordrecht

20-11-2017

Vestiging: SportCity Dordrecht

Dus ....zeker geen spijt dat ik lid ben geworden!

Jetske uit: Amsterdam

17-11-2017

Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Marc uit: Utrecht

17-11-2017
7,3

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Personeel luisteren goed .
Helpen je keurig en zijn heel beleeft
En ze zien er altijd goed gekleed uit
Voor de rest gaan jullie zo door

Sara uit: Den Haag

15-11-2017

Vestiging: SportCity Den Haag

De kinderopvang zou qua tijd wat ruimer mogen. (Ik wil altijd graag meedoen met de buikspier oefeningen om 9 uur en daarvoor kom ik vaak te laat aangezien de kinderopvang ook om 9 uur begint) verder doe ik vaak mee aan een groepsles van 09:15 tot 10:15, dan is 15 minuten erg krap om te douchen en af en toe eens van de welness te genieten na het sporten. Ook doe ik wel eens mee met de functionele training, die eindigt gelijktijdig met de kinderopvang waardoor douchen vaak niet mogelijk is.

Gertie uit: Leiden

15-11-2017