Beoordelingen SportCity

• Sfeer 8,1

Mieke uit: Huizen

25-04-2019

Vestiging: SportCity Huizen

Gezellig en ik heb echt het gevoel dat ik wat doe bij jullie. Groepslessen zijn top! Ben heel blij dat ik de stap genomen heb om bij jullie te gaan sporten💪🏻👊🏻

Yvonne uit: Leiden

25-04-2019
9,5

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Volg 2groepslessen per week bij jullie en dat bevalt prima.Leuk personeel en gezellige sfeer

Pieter uit: Rijswijk

24-04-2019

Vestiging: SportCity Rijswijk

Lekker dichtbij voor mij. Aardige werknemers en ik kan altijd mijn trainingen doen. Niet te druk normaal gesproken.

Laura uit: Leiderdorp

23-04-2019
8,2

Vestiging: SportCity Leiderdorp

In het begin was het wel even raar en niet echt welkom geheten. Dat kan wel beter. Maar daarna het in de gaten houden en het warme welkom van Hester (geloof dat ze zo heet 😊) als je binnenkomt is wel heel fijn. De fitnessapparatuur is niet altijd even lekker ingesteld en dat is wel lastig maar in het algemeen genomen sport het heel fijn in Leiderdorp.

Hannah uit: Leiden

18-04-2019

Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Fieke uit: Bunnik

18-04-2019

Vestiging: SportCity Zeist

Ik ben heel erg tevreden over Sport City. Blij dat ik de beslissing heb genomen om weer te gaan sporten. SC is zeer klantvriendelijk, er werken aardige mensen.
De groepslessen zijn jammer genoeg aan de vroege kant. Ga ik misschien later nog eens doen.

Gerda uit: Soest

17-04-2019

Vestiging: SportCity Soest

Goede apparatuur en prettige begeleiding. De yogalessen zijn erg fijn!

Marije uit: Amsterdam

15-04-2019

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Er zou wel nog zo’n multi apparaat met bar die vastzit extra kunnen komen net als dat apparaat waar je assisted pull ups op kunt doen want die zijn altijd bezet.

Errol uit: Huizen

15-04-2019

Vestiging: SportCity Huizen

Over het algemeen heel erg tevreden, toch mis ik een paar dingen,
Zou graag paar zwaardere dumbells erbij willen, mis een calf raise apparaat, en het squat rek in function zone is verbogen waardoor de barbell soms niet goed terug geplaatst kan worden...

Nicole uit: Voorschoten

14-04-2019

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Jammer dat er weinig spiegels zijn ik de grote zaal beneden. Hierdoor is het moeilijker om je huidig te checken in de spiegel.

Ook is het mij nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt met de kinderopvang. Dit moet ik nog even navragen bij de balie. Op de site kon ik er niks over vinden.