Beoordelingen SportCity

Magdalena uit: Den Haag

22-04-2018
8,5

Vestiging: SportCity Rijswijk

Ik ben zeer tevreden - er zijn natuurlijk een paar punten dat verbeterd zouden kunnen worden, maar het zijn maar details:
- "wisselen" oproep stoort meer dan het helpt - ik heb alles pas net goed ingesteld voor mezelf en ik moet al naar de volgende positie gaan,
- de muziek vanuit de grote fitness ruimte is soms erg hard (wanner de deuren tot die ruimte open blijven staan wat gebeurt tussen de groepslessen) - dan is er geen andere keuze dan sporten met muziek aan, terwijl ik daar niet altijd zin in heb,
- het personeel voor een grote deel is heel erg behulpzaam en professioneel, alleen dat niet altijd zo is - bijv. bij het regelen van een vraag over een abonnement bij de balie (het was onze beurt en wij hebben het probleem aangekaart) ging de medewerkster alle vragen beantwoorden van een paar andere citysporters - wij voelden ons dan genegeerd. Natuurlijk was dat later ook besproken met haar, alleen het liet een beetje een niet al de beste herinnering (en trouwen ENIGE slechte) over de klantenservice, verder is het personeel echt fantastisch,
- in de damestoilet zie ik al maanden een bericht dat de haardroger buiten werking is en "dat er zsm iets aan gedaan zal worden" - ik heb die haardroger niet nodig, maar het oogt niet als een beste advertentie voor SportCity.

Dut dat waren de enige minpunten dat ik had gezien, dus overal kan ik wel zeggen, dat ik erg blij ben met alles.

Jos van der Noll

21-04-2018
8,5

Vestiging: SportCity Zeist

Ik vind het een goede sportschool en er is goede begeleiding

Wietske uit: Leiden

21-04-2018
7,2

Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Het is een fijne sport school

Mariola uit: Neherkade

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben blij dat ik voor sportcity koos.

Rafał Piotr uit: Neherkade 2464

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik Ben blij dat k voor sportcity koos.

Jac uit: HUIZEN

Vestiging: SportCity Huizen

Ik ben nog maar enkele bezig. Het bevalt goed. Deskundige mensen, open voor een vraag etc. Ja ik kan het instituut aanbevelen.

Petra uit: Zoeterwoude

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Nog nooit zo gemotiveerd geweest om te sporten dankzij het enthousiasme van de BBB+ instructeurs

Junior uit: Dordrecht

Vestiging: SportCity Dordrecht

Het enige wat misschien wat beter kan zijn de openingstijden in het weekend. Die mogen wel wat langer

Yvonne uit: Susteren

9,7

Vestiging: SportCity Echt

Super gezellige club. Goede begeleiding. Je wordt gemotiveerd.

Catharina uit: Voorschoten

18-04-2018
6,7

Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Ik vind, dat er te weinig aan buikspieroefeningen gedaan wordt in de groepslessen. Daarnaast vind ik, dat heel veel lessen continue vol zijn, bijvoorbeeld Yengar Yoga. Deze yoga is altijd vol. Ik bedoel niet op tijden, dat mensen werken maar in de avond of in het weekend.