Beoordelingen SportCity

Jobs uit: Amsterdam

18-09-2017
7,4

Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

ben nu ruim 6 maanden lid. Ben nog niet zo heel vaak geweest ivm veel verblijf in het buitenland. Maar ik vind dat er onvoldoende begeleiding is. Zelden zag ik iemand bij de desk boven. Ik heb nog steeds geen persoonlijk plan om af te vallen. Is mij toegezegd bij inschrijving. Valt tegen.
Ook te weinig stimulatie per e-mail om te komen.

Ali uit: utrecht

15-09-2017
5,1

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Sauna en ligbedden zijn heel erg vis. Het lijk dat er niet echt sconngemaakt worden Verder zijn sommige personeel niet echt klant vriendelijk!

Eline uit: Dordrecht

15-09-2017

Vestiging: SportCity Dordrecht

Ik vind Sportcity Dordrecht een hele prettige sportschool. Het persoonlijk contact is heel fijn en de apparatuur is supergoed!

14-09-2017

Vestiging: SportCity Zeist

Prima sportschool met goede en deskundige medewerkers.

Op sommige tijdstippen is het wat druk en moet je lang wachten bij de kracht apparaten.

Ik zou een dames-uurtje een paar keer per week in de wellness op prijs stellen.

Wel jammer dat jullie adverteren met een welkomstpakket twv 86 euro terwijl de bidon, handdoek en tas deze waarde echt niet hebben. De kwaliteit is niet veel meer dan "Action" niveau, helaas. Geen nette manier van klantenwerving.

Margret uit: Woerden

8,5

Vestiging: SportCity Woerden

Prima! Vanwege vakantie en mijn nog lopende abonnement bij mijn vorige sportschool heb ik nog niet optimaal getraind. Ook was er soms geen plek bij de les die ik graag wilde doen. Maar dat gaat veranderen.

Lindsey uit: Gouda

7,8

Vestiging: SportCity Gouda

Erg fijne sportschool, met kundig personeel en praktische apparatuur. Waar ik me alleen aan stoor is dat de squashbanen en rondom de squash banen erg onhygiƫnisch uit zien. Zo zitten er altijd veel vette handen en andere vlekken op de bankjes voor de voor de squashbaan en ook op de glazen behuizing van de squashbanen. Ook op de banen zelf ligt altijd veel stof en andere viezigheid, hier kan wel meer op gelet worden denk ik!

Kevin uit: Gouda

Vestiging: SportCity Gouda

Erg fijne sportschool! Alles is top! Alleen aan de hygiene zou veel meer gedaan moeten worden de squash banen zijn zeer vies (vooral het glas) maar de kleedkamers kunnen ook wat schoner waaronder de douches en de grond.

Ik hoop dat hier wat mee gedaan gaat worden

Mvg

Sumit uit: Vleuten

08-09-2017
7,6

Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Ik kom graag bij Sportcity Leidsche Rijn. Fitnessapparatuur is state of the art, bijvoorbeeld de ingebouwde flat screens in cardio apparatuur en ook het sleuteltje waarop jouw persoonlijke fitness schema is opgeslagen vind ik super. De sportschool wordt ook goed onderhouden. Het enige jammere vind ik dat deze vestiging al om 22:30 uur sluit. Door mijn werk als arts maak ik lange dagen en helaas werk ik niet in mijn woonplaats. Door het lange reizen na werk kan ik pas laat in de avond trainen. Als de vestiging een half uur langer open kon blijven, dan zou het net even schelen. Verder ben ik wel heel erg tevreden met Sportcity Leidsche Rijn!

Vanessa uit: Den Haag

06-09-2017
7,9

Vestiging: SportCity Den Haag

Ik ben blij dat ik lid ben geworden. Het blijft soms nog een drempel om me naar de sportschool te bewegen, maar eenmaal daar ben ik altijd blij dat ik er ben;-)