Beoordelingen Sportcentrum Jan de Rooy

Leeftijdscategorie: 61-65 jaar

Ik maak gebruik van: Fitness- en Cardioruimte, Milon Cirkel

goede sfeer en contacten

Verbeterpunten/ suggesties:
bij Milon gaat het aantekenen van kaarten niet altijd goed ,hoorde mensen daarover klagen,dat ze het zelf moesten aftekenen.

Kees uit: goirle

7,9

Leeftijdscategorie: 56-60 jaar

Omschrijf uw positieve ervaring:
Ik vind de sfeer gezellig ongedwongen en leuk.

Verbeterpunten/ suggesties:
Dit jaar was het vakantie rooster beter voor de RPM
Vaak zijn de lessen te vroeg voor mensen die nog moeten werken.

Annie uit: Alphen

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte

Marie-Louise uit: Tilburg

Leeftijdscategorie: 61-65 jaar

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte, Horeca

Omschrijf uw positieve ervaring:
Ben zeker tevreden met ( mijn ) sportschool. Ik ben ook al heel lang een trouwe klant. Super ga zo door, houd vooral klant vriendelijkheid hoog in het vaandel 👍🏻
En de ☕️ is heerlijk😀

Verbeterpunten/ suggesties:
Nou niet echt, het kan wel eens te druk zijn in de kleedruimte met wisseling van lessen.

Cissy uit: Goirle

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Coen uit: Weelde, Belgie

13-08-2018

Leeftijdscategorie: 46-50 jaar

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte, Sauna, Horeca

Omschrijf uw positieve ervaring:
De persoonlijke sfeer en betrokkenheid van de medewerkers ervaar ik als relaxed en ondersteunend.
Jullie professionaliteit en de algemene kwaliteit zoals in de enquête hierboven aangevinkt, is belangrijk om een uitnodigende sfeer te creëren waardoor mensen eerder geneigd zijn hun tijd te investeren om bij jullie aan hun eigen gezondheid te komen werken. Dit heeft vaak namelijk niet de eerste prioriteit.
Persoonlijk vind ik het een gemis als ik niet aan sporten toe kom, en heb de investering in mijn gezondheid op een steeds hogere prioriteit staan. Maar als de “entourage” mij niet aanspreekt, zou ik ook minder gedreven zijn om te komen sporten.

Dat de algemene kwaliteit en conditie van jullie aanbod, en van de koffie natuurlijk, goed moet zijn, staat natuurlijk buiten kijf.
Ook vind ik het heel goed dat jullie steeds vernieuwend bezig zijn, noodzakelijk denk ik om met de markt mee te bewegen.

Vrolijke gezichten en betrokkenheid zijn eenvoudige middelen met een bijzonder positief effect op jullie sporters.
Ik vind het altijd bijzonder prettig als ik weer eens de tijd heb, en dus de luxe, om bij jullie te mogen komen sporten.

Verbeterpunten/ suggesties:
Dus bedankt voor jullie inzet en ga vooral zo door, ik wens jullie daarbij veel plezier en succes!

André uit: Goirle

10-08-2018

Leeftijdscategorie: 66-70 jaar

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte, Personal Training, Horeca

Verscheidenheid van mogelijkheden.

Verbeterpunten/ suggesties:
Tijdens vakantie niet mogelijk om alle groepslessen te volgen, terwijl ons lesgeld gelijk blijft. Compensatie in contributie zou een positieve indruk maken.

monique uit: weelde

10-08-2018

Leeftijdscategorie: 51-55 jaar

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte, Horeca

Omschrijf uw positieve ervaring:
Goede sfeer, goede begeleiding, vriendelijk personeel.

Verbeterpunten/ suggesties:
vaker mixen in bepaalde groepslessen.

Bertie uit: Goirle

16-02-2018

Leeftijdscategorie: 56-60 jaar

Ik maak gebruik van: Groepslessen, Fitness- en Cardioruimte

Omschrijf uw positieve ervaring:
Er heerst een gezellige sfeer.
Bij vragen kun je altijd bij de vriendelijke medewerkers terecht die je op een deskundige manier begeleiden.

Sjan uit: Goirle

27-01-2018
7,5

Omschrijf uw positieve ervaring:
Het is een sportschool die ook heeft voor alle sporters en meedenkt indien er probleem zijn. Geen poespas en heel sociaal.