Beoordelingen Sportcentrum Forum Kwadraat

• Klantvriendelijkheid 8,8

Percy

22-10-2018

Ervaring met: Zwemles

Twee van mijn kinderen hebben hun A, B en C diploma gehaald in dit zwembad en mijn derde kind is net begonnen.

Claudia uit: Den Haag

25-09-2018

Ervaring met: Zwemles

Onze dochter had zwemlessen in Overbosch bij een zwemvereniging, 1,5 jaar lang. Er kwam geen vordering in. Bij Forum Kwadraat kijken ze de voortgang per kind. En ze is de hele les bezig met zwemmen. Dit was ook niet zo bij de Zwemvereniging in Overbosch. Mijn dochter heeft nu in ruim na 7 maanden zwemles haar A en B diploma. Ik ben zeer tevreden!!!

Gemma uit: Voorburg

20-09-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik trek vaak 's morgens mijn baantjes en af en toe volg ik een les aquajoggen.
Een heerlijk bad om banen te zwemmen. Vriendelijk personeel en leuke "collega-zwemmers". Altijd een prettige sfeer, ook tijdens aquajoggen.

Mirjam uit: Voorburg

10-09-2018
5,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Banen zwemmen ? Nee dus.... Veel te druk. Er hangen groepjes mensen midden in het water waar je om heen moet zwemmen. Hier wordt niet serieus banen getrokken maar het lijkt meer op een theekransje. Wanneer ik na tien minuten de hoop maar opgeef om banen te zwemmen en mijn geld wil terugvragen, kijkt de blonde Dame aan de kassa over haar schouder en zegt dat het helemaal niet druk is. Ze vergelijkt het zwembad met een autobaan waar je ook soms iemand moet passeren. Staan er dan op de autobaan ook in het midden een groep auto's? Vraag ik mij af. Omdat ik mijn geld niet terugkreeg, ben ik maar weer teruggegaan naar het bad. Daar ontmoette ik al snel andere zwemsters die ook baalden dat het zo druk was en opnieuw de dame van de kassa er bij gehaald. Zij ging met ons in discussie, zette strenge ogen op en was zeer klantonvriendelijk. Bah wat een vervelend mens is dat. Na 13.00 uur werd het rustiger ... Gelukkig. Maar hier moet een oplossing voor komen: of bij 24 mensen de toegang stopzetten, of een uurtje inlassen voor de kopjes koffie mensen die alleen maar willen kletsen in het water, of regels aan de muur hangen: niet in groepjes in de zwembanen gaan kletsen

Hans uit: Voorburg

13-04-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ervaring met banen zwemmen.
Voor banen zwemmen is het water te warm. Ook is het dikwijls te druk. Er is slechts 1 baan gereserveerd voor baantjes zwemmen.

Riet uit: Voorburg

30-12-2017

Ervaring met: Aquasporten

Elke vrijdagmiddag van 13.30 tot 15.00 uur volg ik de “fifty fit” zwemles.
Dit is een combinatie van eerst 3 kwartier aqua joggen, 10 minuten pauze met koffie of thee , daarna nog een half uur oefeningen en lopen in het ondiepe gedeelte van het zwembad. Een lekkere pittige les en zeker ook geschikt voor “20 plus ”, dus niet alleen voor “50 plus” en zowel man als vrouw!

Groetjes, Riet

Lousje uit: Leidschendam

14-11-2017
7,0

Ervaring met: Aquasporten

Fijne lessen van Angelique op de maandagavond! Ze is superenthousiast! Het is soms alleen zo druk dat de deelnemers elkaar behoorlijk in de weg zwemmen.

Manon uit: Voorburg

13-11-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn revalidatie heb ik banen zwemmend in Forum Kwadraat gedaan en nog (kwartaalkaart). Fijn zwembad met nog fijnere mensen.

wim uit: voorburg

07-11-2017

gezellige zwemmers vriendelijk personeel

Gerda uit: Voorburg

07-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

Over het aquajoggen op de maandag ben ik zeer tevreden, enthousiaste juf en heel gevarieerde les. Ben dan lekker bezig! Ga zo door! !