Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

• Sfeer 7,1
  • Klantvriendelijkheid 7,0

Willem uit: Bussum

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prima comfortabel zwembad met ruime tijden om baantjes te zwemmen. Dat in de vakanties smiddags niet beschikbaar is begrijp ik wel maar vind ik niet "handig". De kwaliteit van de schoonmaak van de omkleed ruimte is wisselend en verdient aandacht.

Elma uit: Bussum

7,7

Ervaring met: Aquasporten

Goed. Sommige lessen zijn minder leuk en op senioren gericht, ik hoop iets meer te zien voor een breder publiek.

Liesbeth uit: Bussum

5,7

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon zit met 15 kinderen in de zwemles. Veel te veel. Er is te weinig tijd om de kinderen te corrigeren en in de gaten te houden. Slecht en onveilig

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik zou wel als tip willen meegeven dat de schoonmaak een stuk beter/ vaker kan. Vieze toiletten en kleedhokjes, daar moet echt meer aandacht aan gegeven worden.

Ilona uit: Bussum

Ervaring met: Aquasporten

De aquasporten zijn heerlijk om te doen. Wekelijks staan er enthousiaste instructeurs voor de groep. Je kan lol met ze maken en ondertussen laten ze je nog net even harder werken dan je van te voren dacht dat je kon. Heerlijk en alles met een knipoog, lol, enthousiasme en gedrevenheid.
Maar ook bij de horeca altijd tijd voor een praatje En grap. Leuke mensen

Saskia uit: Kortenhoef

7,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik vind het een fijn zwembad en trek met veel plezier een paar keer per week ‘s morgens mijn baantjes.
Qua tarieven vind ik het wel raar dat een jaarabonnement voor 65+ meer dan de helft goedkoper is (€ 190,-) dan het gewone tarief (€ 412,-). Dat verschil vind ik echt buiten proporties.

Walter uit: Hilversum

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik kom wekelijks om banen te zwemmen net als heel veel zwemmers uit de wijde omtrek. De voorzieningen zijn goed maar worden wel erg intensief gebruikt, en dat zie en merk je. Kleine en grote dingen zijn vaak kapot, stoombaden buiten gebruik etc. Investeren in meer personeel, meer onderhoud of zelfs meer baden/voorzieningen is gewenst voor een zwembad dat zo'n grote regio bedient.

Bianca uit: Bussum

Ervaring met: Zwemles

Goede ervaren lesgevers die de les leuk maken.
Onze zoon gaat graag naar zwemles in de Zandzee!
Zijn zusje vermaakt zich tijdens de zwemles voor de tv in de horeca.

Yael uit: Bussum

7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Personeel heel vriendelijk. Horeca sfeervol en gastvrij. Kleedhokjes en gedeelte bij föhns een beetje viezig, veel haren etc. (Helaas vrijwel altijd het geval als ik kom banen zwemmen). Overall ervaring is positief gelukkig.

Anita uit: Ankeveen

Ervaring met: Aquasporten

Op woensdagochtend erg leuke kracht en conditieles van Colinda.
Daarna een kop koffie in de altijd gezellige horeca bij Bob en Gideon.
Prima begin van de dag!