Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

Dennis uit: Vreeland

09-12-2018
1,3

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Niet goed. Zwemfeestje van mn dochter. Had een week van tevoren gebeld om aan te geven dat ik kwam. Toen aangekomen vroeg ik om na het zwemmen een tafeltje voor de kinderen om even een taart te eten die ik zelf me genomen had. Dat kon niet. Mocht ook geen foto nemen in zwembad. Uiteindelijk buiten achterin de auto taard gegeten. Leuk. Kinderen vonden het wel ok. Maar ik niet. Dus voor
Mij geen succes.

Pom uit: Bussum

23-11-2018

Ervaring met: Aquasporten

Ruim aanbod voor Aquafitness en alle varianten daarvan. Op verschillende tijden en dagen en onder goede gemotiveerde trainers.
Daarnaast maak ik met veel plezier gebruik van het banen zwemmen via jaarabonnement 65plus. Prima accomodatie . Op een mooie locatie.

Luna uit: Huizen

21-11-2018
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Alles is prima, niet perse uitblinkend maar echt grote opmerkingen heb ik niet. Af en toe is het wel vervelend dat het grote bad pas laat open gaat.

uit: Hilversum

13-11-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nu het vroeg donker is zou de entree wel een beetje verlicht mogen worden, je zou denken dat het zwembad gesloten is !
Het zou al helpen om de bestaande lampen te laten branden.
Tocht en kou uit de glijbaan, kost mega veel energie en dat voor die 3 mensen die daar in de AVOND uren gebruik van maken, kortom die kan dus wel uit en gat dicht.
Is er wel een T.D.
Vriendelijke groeten M

Jessy uit: Amersfoort

20-10-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Al tweemaal in korte tijd is het Nijntjebad gesloten en kwamen wij voor niets naar dit zwembad. Erg jammer, als je daar staat met een peuter. Wij laten het voortaan wel uit ons hoofd om nog een keer naar dit bad te rijden.

Warna uit: Bussum

18-10-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

minimaal 3 maal per week zwemmen. WC reparatie duurt veel te lang. Licht vervangen en aan/uit zetten kan sneller.
WC schoonmaken kan beter.

Peter uit: Naarden

23-08-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Bij het banenzwemmen in de vroege ochtend is het erg druk. Onbegrijpelijk dat het tweede 25 meter bad dan nooit open is. Als dat niet mogelijk is dan kunnen de brede banen smaller gemaakt worden waardoor er extra capaciteit is. Verder is het water in de ochtend niet schoon. Veel zichtbare vervuiling zoals haren en pleisters. Ook hygiene van de wc is vaak matig.

Laura uit: Bussum

13-08-2018
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik kom hier banenzwemmen en met mijn peuter recreatief zwemmen/nijntjebad.
Het is een mooi zwembad maar de openingstijden zijn onmogelijk. Banen zwemmen kan in de zomer maar op 2 avonden per week gedurende 2 uurtjes. Buiten de zomer zijn de openingstijden van het Nijntje bad voor kleine kindjes niet te combineren met het middagslaapje. Er is buiten alleen een ijskoud peuterbadje, jammer van de prachtige buitenruimte, je mist daar echt een goed buitenbad.

Sandra uit: Bussum

24-06-2018
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Slechte openingstijden. Vooral in vakanties en met bloedmooi weer.

Michel uit: Blaricum

09-06-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wel erg koud water. Ook niet overal goed toezicht. Vooral bij de glijbaan en dergelijke.