Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

• Klantvriendelijkheid 7,1

Rob uit: Weesp

12-12-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Kan elke week prima mijn eigen gang gaan met banenzwemmen. Bij de kassa en in het restaurantgedeelte werken vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

S uit: Huizen

16-11-2017
9,7

Michel uit: Naarden

08-11-2017
6,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Lekker recreatiebad. Het warme bad is soms iets te koud.

Ik heb zorgen over het toezicht 's avonds: Kinderen die duidelijk nog niet kunnen zwemmen, zonder zwembandjes (ouders negeren de regels), oudere jongens die met de zwembanden gooien, jonge kinderen die riskante dingen doen. Wordt niet of pas laat gecorrigeerd.

Eén stoombad wordt weken lang buiten gebruik gehouden, of niet gerepareerd, dat is onduidelijk. Daardoor is er in het andere stoombad regelmatig geen plaats. Komt niet klantvriendelijk over. Ook het schoonspuiten van de hokjes net om sluitingstijd is hinderlijk: juist als het druk wordt, worden er rijen afgesloten.

Frank uit: Amsterdam

22-10-2017
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Matig. We gingen al niet meer in Amsterdam zwemmen, omdat daar van een bepaalde bevolkingsgroep alleen maar mannen waren (hun vrouwen mogen niet het zwembad in). Maar nu zien we diezelfde soort mannen ook weer verschijnen in Bussum (helaas).

Die mannen gedragen zich zeer luidruchtig, respecteren vrouwen niet door oa. mijn dochters respectloos weg te duwen bij de glijbaan, aanwijzingen van vrouwelijke badmeesters arrogant te negeren en soms vechtend door het zwembad te lopen.

In de kleedkamer zijn deze jongens ook zeer wild en komen gefrustreerd en respectloos over. Nu moeten we nog dieper de provincie invluchten om dit volk te vermijden. De Zandzee in Bussum lijkt inmiddels ook al ten prooi gevallen te zijn aan dit wilde, vrouw-hatende volk.

Willem uit: Bussum

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prima comfortabel zwembad met ruime tijden om baantjes te zwemmen. Dat in de vakanties smiddags niet beschikbaar is begrijp ik wel maar vind ik niet "handig". De kwaliteit van de schoonmaak van de omkleed ruimte is wisselend en verdient aandacht.

Elma uit: Bussum

7,7

Ervaring met: Aquasporten

Goed. Sommige lessen zijn minder leuk en op senioren gericht, ik hoop iets meer te zien voor een breder publiek.

Liesbeth uit: Bussum

5,7

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon zit met 15 kinderen in de zwemles. Veel te veel. Er is te weinig tijd om de kinderen te corrigeren en in de gaten te houden. Slecht en onveilig

7,0

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik zou wel als tip willen meegeven dat de schoonmaak een stuk beter/ vaker kan. Vieze toiletten en kleedhokjes, daar moet echt meer aandacht aan gegeven worden.

Ilona uit: Bussum

Ervaring met: Aquasporten

De aquasporten zijn heerlijk om te doen. Wekelijks staan er enthousiaste instructeurs voor de groep. Je kan lol met ze maken en ondertussen laten ze je nog net even harder werken dan je van te voren dacht dat je kon. Heerlijk en alles met een knipoog, lol, enthousiasme en gedrevenheid.
Maar ook bij de horeca altijd tijd voor een praatje En grap. Leuke mensen

Saskia uit: Kortenhoef

7,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik vind het een fijn zwembad en trek met veel plezier een paar keer per week ‘s morgens mijn baantjes.
Qua tarieven vind ik het wel raar dat een jaarabonnement voor 65+ meer dan de helft goedkoper is (€ 190,-) dan het gewone tarief (€ 412,-). Dat verschil vind ik echt buiten proporties.