Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

• Klantvriendelijkheid 7,1

Marianne uit: Bussum

04-05-2018

Ervaring met: Senioren zwemmen

Geweldige sfeer fijn je oefeningen doen in warm water

Michel uit: Huizen

26-02-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Niet erg schoon. Vrij duur i.c.m. prijs/kwaliteit. Water echt te koud.

16-01-2018
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zaken als onderhoud en of reparatie (zoals het vervangen van een lamp).
Kortom de reparatie's worden niet of ondeskundig uitgevoerd.
Water is regelmatig niet helder en temperatuur een paar graden te laag, zeker wat betreft het zgn. bubbelbad.
Er wordt duidelijk bezuinigd op de verkeerde zaken.
De verhoging van 10 cent is juist daarom belachelijk.
Voor de rest prima zwembad en niets aan te merken op het personeel in algemeen !

Yalcin uit: Huizen

08-01-2018
3,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik was gisteren 7 januari 2018 gaan zwemmen met mijn zoontje van 3 jaar. Gelijk al bij de kleedhokjes zag zag het al betreft schoonmaak al niet uit. Overal vieze troep vlekken op het vloer. Vieze haren en kleding stukken en de toilet groepen stonken zodanig dat her niet te houden was. En als u de zwemwater zag zag het wr noet zo helder en schoon uit. Durfde qa hygiëne niet er on te zwemmen zo vies. Ben al na een uur weggegaan. En de personneel is niet klantvriendelijk die toezichthouden had E namelijk aangesproken over de viezigheid kleedhokjes kreeg van zo een brutale jong jogie ongepast antwoord

Irene uit: Hilversum

04-01-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik was met mijn 2 kleinkinderen (9 jaar) naar het zwembad gegaan en we hebben een leuke tijd gehad. klein ongelukje in de glijbaan maar uitstekend geholpen bij de EHBO. sommige lockers gaan niet goed dicht.

Rob uit: Weesp

12-12-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Kan elke week prima mijn eigen gang gaan met banenzwemmen. Bij de kassa en in het restaurantgedeelte werken vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

S uit: Huizen

16-11-2017
9,7

Michel uit: Naarden

08-11-2017
6,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Lekker recreatiebad. Het warme bad is soms iets te koud.

Ik heb zorgen over het toezicht 's avonds: Kinderen die duidelijk nog niet kunnen zwemmen, zonder zwembandjes (ouders negeren de regels), oudere jongens die met de zwembanden gooien, jonge kinderen die riskante dingen doen. Wordt niet of pas laat gecorrigeerd.

Eén stoombad wordt weken lang buiten gebruik gehouden, of niet gerepareerd, dat is onduidelijk. Daardoor is er in het andere stoombad regelmatig geen plaats. Komt niet klantvriendelijk over. Ook het schoonspuiten van de hokjes net om sluitingstijd is hinderlijk: juist als het druk wordt, worden er rijen afgesloten.

Frank uit: Amsterdam

22-10-2017
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Matig. We gingen al niet meer in Amsterdam zwemmen, omdat daar van een bepaalde bevolkingsgroep alleen maar mannen waren (hun vrouwen mogen niet het zwembad in). Maar nu zien we diezelfde soort mannen ook weer verschijnen in Bussum (helaas).

Die mannen gedragen zich zeer luidruchtig, respecteren vrouwen niet door oa. mijn dochters respectloos weg te duwen bij de glijbaan, aanwijzingen van vrouwelijke badmeesters arrogant te negeren en soms vechtend door het zwembad te lopen.

In de kleedkamer zijn deze jongens ook zeer wild en komen gefrustreerd en respectloos over. Nu moeten we nog dieper de provincie invluchten om dit volk te vermijden. De Zandzee in Bussum lijkt inmiddels ook al ten prooi gevallen te zijn aan dit wilde, vrouw-hatende volk.

Willem uit: Bussum

19-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prima comfortabel zwembad met ruime tijden om baantjes te zwemmen. Dat in de vakanties smiddags niet beschikbaar is begrijp ik wel maar vind ik niet "handig". De kwaliteit van de schoonmaak van de omkleed ruimte is wisselend en verdient aandacht.