Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

F uit: Bussum

31-07-2017
4,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De Zandzee is alleen op Dinsdag en Donderdag avond geopend tijdens de zomermaanden. Verre van ideaal voor mensen met een kantoorbaan. De kleedhokjes zijn daarnaast vaak smerig. Niet het beste zwembad van Nederland

Laurens uit: Hilversum

17-07-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

het is er altijd gezelig

Do uit: Bussum

12-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Juffen en meesters zijn altijd super professioneel, vriendelijk en leuk met de kinderen

Eduard uit: Weesp

06-07-2017
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is onbegrijpelijk dat er een vrouw werkt bij de kassa die haar werk ogenschijnlijk niet leuk vindt. Zij is altijd maar dan ook altijd chagrijnig, heeft een zuur uiterlijk,is onbeschoft en buitengewoon klantonvriendelijk.Keer op keer is ze nors.

uit: Bussum

24-06-2017
2,3

Ervaring met: Zwemles

De badmeester is prima, echter de voortgang gaat vergeleken met andere zwembaden zoveel trager.
Ik heb daar meerdere malen geprobeerd mail contact over te hebben met de afdelingshoofd en er werd zo kortaf en bot op gereageerd. Heel jammer want het zwembad is prima.

Henk uit: Huizen

07-05-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuk voor de kinderen.Lekker warm water. Goede hygiƫne!

04-04-2017
1,0

Ervaring met: Zwemles

Zwemles is vooral "hoe leert mijn kind op de kant klimmen". Op maandagmiddag echt veel te druk (naast lessen zijn ook volwassenen aan het zwemmen, waardoor men elkaar in de weg zit). Verder weinig voortgang (mijn dochter stond al 3 maanden stil met C (over A heeft ze bijna 2 jaar gedaan, pas nadat De Zandzee werd aangesproken over hoe lang het duurde ging men pas actie ondernemen... bijna een jaar te laat. B ging echter wel weer snel... (2 maanden).

Uiteindelijk mijn kind naar andere zwemschool gedaan, hier leerde ze uithoudingsvermogen (les beginnen met kleding aan en grote afstanden zwemmen) en binnen 2 maanden en haar uithoudingsvermogen goed, en goed voorbereid op 'in het water vallen' etc en haar zwemdiploma C binnen.

ME uit: Huizen

29-03-2017

Ervaring met: Aquasporten

Er zijn 2 mogelijkheden voor de aquasporten. En 8 badenkaart of een maand abonnement waarmee je onbeperkt kan aquasporten. Zo kun je zelf bepalen hoe vaak je gaat en kun je verschillende lessen uit proberen.

Ineke uit: Hilversum

07-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zeer prettig zwembad, ook voor kinderen van alle leeftijden. Er zijn veel mogelijkheden om je te vermaken.

04-02-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijn bad, jammer van alle handdoeken op de stoelen om de boel bezet te houden terwijl ze in het bad liggen (zelfs bij het terras, dus dan maar geen patatjes halen). Daar zou echt wat aan moeten gebeuren! Een handdoekvrije zone of iets dergelijks.