Beoordelingen Sportcentrum De Zandzee

Laura uit: Bussum

13-08-2018
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik kom hier banenzwemmen en met mijn peuter recreatief zwemmen/nijntjebad.
Het is een mooi zwembad maar de openingstijden zijn onmogelijk. Banen zwemmen kan in de zomer maar op 2 avonden per week gedurende 2 uurtjes. Buiten de zomer zijn de openingstijden van het Nijntje bad voor kleine kindjes niet te combineren met het middagslaapje. Er is buiten alleen een ijskoud peuterbadje, jammer van de prachtige buitenruimte, je mist daar echt een goed buitenbad.

Sandra uit: Bussum

24-06-2018
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Slechte openingstijden. Vooral in vakanties en met bloedmooi weer.

Michel uit: Blaricum

09-06-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wel erg koud water. Ook niet overal goed toezicht. Vooral bij de glijbaan en dergelijke.

Marianne uit: Bussum

04-05-2018

Ervaring met: Senioren zwemmen

Geweldige sfeer fijn je oefeningen doen in warm water

Michel uit: Huizen

26-02-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Niet erg schoon. Vrij duur i.c.m. prijs/kwaliteit. Water echt te koud.

16-01-2018
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zaken als onderhoud en of reparatie (zoals het vervangen van een lamp).
Kortom de reparatie's worden niet of ondeskundig uitgevoerd.
Water is regelmatig niet helder en temperatuur een paar graden te laag, zeker wat betreft het zgn. bubbelbad.
Er wordt duidelijk bezuinigd op de verkeerde zaken.
De verhoging van 10 cent is juist daarom belachelijk.
Voor de rest prima zwembad en niets aan te merken op het personeel in algemeen !

Yalcin uit: Huizen

08-01-2018
3,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik was gisteren 7 januari 2018 gaan zwemmen met mijn zoontje van 3 jaar. Gelijk al bij de kleedhokjes zag zag het al betreft schoonmaak al niet uit. Overal vieze troep vlekken op het vloer. Vieze haren en kleding stukken en de toilet groepen stonken zodanig dat her niet te houden was. En als u de zwemwater zag zag het wr noet zo helder en schoon uit. Durfde qa hygiƫne niet er on te zwemmen zo vies. Ben al na een uur weggegaan. En de personneel is niet klantvriendelijk die toezichthouden had E namelijk aangesproken over de viezigheid kleedhokjes kreeg van zo een brutale jong jogie ongepast antwoord

Irene uit: Hilversum

04-01-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik was met mijn 2 kleinkinderen (9 jaar) naar het zwembad gegaan en we hebben een leuke tijd gehad. klein ongelukje in de glijbaan maar uitstekend geholpen bij de EHBO. sommige lockers gaan niet goed dicht.

Rob uit: Weesp

12-12-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Kan elke week prima mijn eigen gang gaan met banenzwemmen. Bij de kassa en in het restaurantgedeelte werken vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

S uit: Huizen

16-11-2017