Beoordelingen Sportcentrum De Lunet

• Klantvriendelijkheid 9,1

Fam uit: Naarden

30-05-2018

Ervaring met: Zwemles

Wij zijn zeer te spreken over de snelcursus A (ca. 12 wkn) en vervolg zwemlessen. Maar zeker ook de persoonlijke benadering & betrokkenheid van de coördinator zwemzaken. Mevr. Bruinekreeft hebben wij als heel prettig ervaren: ze ziet de kinderen echt als individu en denkt mee met ouders & kind!

Suzanne uit: Bussum

11-05-2018

Ervaring met: Zwemles

huilend bij een andere zwemclub...
nu bij de lunet - blij, gelukkig, een heel ander kind!

Mare uit: Naarden

15-02-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Goede sfeer, klantvriendelijk, schoon en mensen houden van hun werk. Je voelt je er welkom en thuis.

Michelle uit: Amsterdam

17-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Klein maar fijn! Heerlijk om baantjes in te trekken.

Daan

17-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijne accommodatie met veel aandacht voor de klanten.

Kathelijne uit: Naarden

07-04-2017
7,7

Ervaring met: Zwemles

Onze kinderen hebben van de verschillende docenten prima zwemles gehad. De docenten zijn allemaal erg gericht op het kind en hebben een bewonderenswaardig geduld en inventiviteit! Ook is er speciale aandacht voor kinderen met problemen zoals angst of motorische beperkingen, heb ik ervaren. In overleg wordt een op maat gemaakt programma voorgesteld. En ook na jaren weten de docenten nog precies wie, en hoe het kind was!

Jantine uit: Brussel, belgie

31-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Feedback mbt lessen met Karin Bruinekreeft…Karin gaf (geeft) onze 3 kinderen les t/m zwemvaardigheid-diploma 3. Maar belangrijker: Karin legde het ‘zaadje’ van hun zwemplezier en tot op heden (8, 14, 11 jaar) zwemmen onze kinderen nog steeds 2x per week. Onze 2 oudsten gaan nu mee doen aan Europese Scholen competities. De basis voor hun zwemvaardigheid ligt bij de Lunet. Ik zou het iedereen aanraden, want zwemmen is de beste (complementaire) sport voor kinderen, zowel voor lichaam als geest. …veel dank aan het hele team van De Lunet !!

Jantine Unger
Brussel