Beoordelingen Sportcentrum De Lunet

R. uit: Naarden

20-10-2018
2,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Er komt regelmatig een oudere man zwemmen tijdens het banen zwemmen die een zichtbaar open wond heeft. Hij heeft een opvallend grote pleister op zijn lijf die vorige week zichtbaar lekte het bloed kwam door de pleister.
Helaas let het personeel van het zwembad niet op. Ik heb een medewerker aangesproken n.a.v. de man. De medewerker zag ik de man aanspreken . Wat de uitkomst is van dat gesprekje weet ik niet. Er was geen terug koppeling naar mij. Mensen die een open wond hebben zouden zelf moeten bedenken niet te gaan zwemmen. Immers uit eigen belang de wond kan verslechteren maar er kan ook bij de persoon met wond een besmettelijke bloed ziekte zijn die niet bekend is bij degene met wond. Dat het zwem water is gechloreerd is me bekend maar ik kan het risico bij een open wond niet inschatten en zwem dan niet prettig meer. Graag beter opletten De Lunet.

R. uit: Naarden

18-10-2018
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De optie banen zwemmen is er niet op het formulier vandaar dat ik recreatief heb ingevuld. Banen zwemmen 12:30 - 13:30 is gelijk aan senioren zwemmen. Vergrijzing blijkbaar in de Lunet merendeels zichtbaar heel kwetsbare senioren hoog bejaard tijdens lunch zwemmen en ook een ernstig lichamelijk beperkte die met een rolstoel te water ging. Ik vroeg om mogelijkheid aanpassingen tijdens lunch zwemmen aangezien ik sympathie heb voor ouderen en aanzienlijk harder zwem en niet kan uitsluiten dat ik per ongeluk tegen een oudere aanbots of dergelijks wat wel gebeurd in een druk klein zwembad. De reactie van de toezichthoudster medewerkster Lunet was niet behulpzaam eerder schofterig naar mij . Mijn feedback werd niet op prijs gesteld blijkbaar. Ik moest dan maar in een ander zwembad gaan zwemmen volgens de medewerkster. Dat was de reactie toen ik vroeg of er een senioren uurtje was. Ze weigerde mee te denken terwijl de oplossing een lijn in het water is om de snellere zwemmers te scheiden van de kwetsbare ouderen. Blijkbaar kunnen de verantwoordelijken in het zwembad dat niet zelf bedenken. De ouderen trekken zich zichtbaar merendeels niets aan van wat er om hen heen gebeurd in het zwembad of merken dat gewoon niet. Ik houd rekening met de ouderen terwijl ik er van uit ga dat niet iedere snellere zwemmer dat zal doen . Nota bene de medewerkster stelde dat ook jongeren zich kunnen bezeren. Ze heeft bijv. nog nooit van botontkalking gehoord waar oudere vrouwen vrij wel altijd te maken hebben. Een bot breuk is dan niet moeilijk bij zo 'n oudere. Hoog bejaarden reageren in het water ook minder snel denk ik . Enz. Ik kan daar geen verantwoording voor nemen. De verantwoording ligt bij de zwembad directie. Ik wil voorzichtig doen maar ik betaal ook en heb geen korting en wil graag wat harder zwemmen en niet de ouderen begeleider hoeven uithangen.

Fam uit: Naarden

30-05-2018

Ervaring met: Zwemles

Wij zijn zeer te spreken over de snelcursus A (ca. 12 wkn) en vervolg zwemlessen. Maar zeker ook de persoonlijke benadering & betrokkenheid van de coördinator zwemzaken. Mevr. Bruinekreeft hebben wij als heel prettig ervaren: ze ziet de kinderen echt als individu en denkt mee met ouders & kind!

Suzanne uit: Bussum

11-05-2018

Ervaring met: Zwemles

huilend bij een andere zwemclub...
nu bij de lunet - blij, gelukkig, een heel ander kind!

Mare uit: Naarden

15-02-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Goede sfeer, klantvriendelijk, schoon en mensen houden van hun werk. Je voelt je er welkom en thuis.

Michelle uit: Amsterdam

17-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Klein maar fijn! Heerlijk om baantjes in te trekken.

Daan

17-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijne accommodatie met veel aandacht voor de klanten.

Kathelijne uit: Naarden

07-04-2017
7,7

Ervaring met: Zwemles

Onze kinderen hebben van de verschillende docenten prima zwemles gehad. De docenten zijn allemaal erg gericht op het kind en hebben een bewonderenswaardig geduld en inventiviteit! Ook is er speciale aandacht voor kinderen met problemen zoals angst of motorische beperkingen, heb ik ervaren. In overleg wordt een op maat gemaakt programma voorgesteld. En ook na jaren weten de docenten nog precies wie, en hoe het kind was!

Jantine uit: Brussel, belgie

31-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Feedback mbt lessen met Karin Bruinekreeft…Karin gaf (geeft) onze 3 kinderen les t/m zwemvaardigheid-diploma 3. Maar belangrijker: Karin legde het ‘zaadje’ van hun zwemplezier en tot op heden (8, 14, 11 jaar) zwemmen onze kinderen nog steeds 2x per week. Onze 2 oudsten gaan nu mee doen aan Europese Scholen competities. De basis voor hun zwemvaardigheid ligt bij de Lunet. Ik zou het iedereen aanraden, want zwemmen is de beste (complementaire) sport voor kinderen, zowel voor lichaam als geest. …veel dank aan het hele team van De Lunet !!

Jantine Unger
Brussel