Beoordelingen Sport- en recreatiebad Dol-fijn

• Klantvriendelijkheid 9,0

Solange uit: Den haag

17-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Kom hier zelf al van kleins af aan en vind geen enkel zwembad zo fijn en zo leuk als de dol-fijn. Ga zo door!!

Kimberley uit: MAASSLUIS

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft in het begin last gehad van angsten met zwemmen. Er is heel erg begripvol op gereageerd en heeft door de goede begeleiding heel snel vertrouwen gekregen. Binnen een jaar heeft zij haar A en B diploma behaald.

Marjolijn uit: Maassluis

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Topzwembad na de verbeteringen bij peuter en kleuterbad!
Goede hygiëne en klantvriendelijk!

Dini uit: Massluis

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwem er graag schoon en klant vriendelijk.

Roy

7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zou willen meegeven om het buiten op te knappen. De ligweide is best groot en als je het hek weghaalt rondomt zwembad en een paar ligbedden op t gras zet, maak je t ook met zomers weer aantrekkelijk om daar te gaan liggen terwijl de kinderen (met diploma) lekker zwemmen. Ook vind ik het horecapersoneel niet echt sterk. Lang wachten omdat ze naar een frituurpan staren hoe de patat bakt. Het zwembad binnen is prima incl de nieuwe glijbaan.

Juan uit: Maassluis

22-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Dit zwembad, vergeleken met andere in de buurt, steekt met kop en schouders boven alles uit.
Zowel door de gemakkelijke ligging en de tijden dat het bad geopend is. Vooral de combinatie binnen- en buitenbad met een geschikte zwemdiepte is uniek.
De hygiëne is prima in orde en zeker ook het personeel. Een goede sfeer die een kroon verdient.
Ik heb expres nog geen 10 gegeven omdat er anders niets meer te verbeteren zou zijn :-)

willem uit: maassluis

13-03-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De Dolfijn is een prachtige, moderne zweminrichting die aan bezoekers van alle leeftijden een gezonde, sportieve ontspanning biedt. En dat voor de helft van de prijs van een bioscoopkaartje!. Hulde!

Dennis uit: Maassluis

02-03-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zeer vriendelijk personeel. Prima zwembad . Super.

Jan uit: Maassluis

05-02-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Sinds 2013 kwam ik op doktersadvies al naar het nieuwe zwembad Dolfijn maar ook ver daarvoor.
De sfeer en voorzieningen zijn prima en lekker dicht bij huis. Ik zou echt veel vaker moeten komen want het is voor iedereen goed om regelmatig te zwemmen. Dolfijn id echt dol fijn.

Jan uit: Maassluis.

29-01-2017

Ervaring met: Senioren zwemmen

Ik zwem al sinds l970 met veel plezier in het zwembad Dol-fijn. Het is een mooi zwembad. De sfeer is goed en het personeel is klantvriendelijk. Ik kan een ieder aanbevelen van het zwembad gebruik te maken.