Beoordelingen Splendeur! Limousines

• Service 9,5

Bianca uit: Tilburg

16-08-2017

Ervaring met: Sweet Sixteen

De service was helemaal goed.

De chauffeur was vriendelijk hij legde ook alles goed uit hoe het werkde in limousines..

Het was in een woord geweldig.

Bedankt voor de goede service

Mirjam uit: Made

12-08-2017

Ervaring met: Vrijgezellenfeest vervoer

We hebben een superleuk feest gehad dankzij het huren van de limo. Een leuke ervaring rijker en een geweldige herinnering

Jolanda uit: Tilburg

07-08-2017

Ervaring met: Sweet Sixteen

Gewoon geweldig mijn dochter heeft genoten heel vriendelijke chauffeur ook in 1 woordt zeer tevreden 👍🏻

Yvonne uit: Tilburg

07-08-2017

Ervaring met: Jubileum

Ik vond alles super geregeld, de communicatie, auto, ook nog keurig op tijd. Enige minpunt zijn de 'bubbels'. Een flesje prosecco van de Aldi smaakt beter dan die zoete moscato. Dat het geen echte champagne is, begrijp ik volledig, maar er zijn andere opties! Verder helemaal tevreden!
(kunt 'verjaardag' niet kiezen in het keuzemenu van de enquête)

Waffa uit: Tilburg

04-08-2017
9,8

Super goede service .

Maeieke uit: Tilbirg

04-08-2017

Ervaring met: Bruiloft

Super goed bedrijf heel mee denkend en op tijd aanwezig en vriendelijke chauffeur

Kim en Anouk uit: Maastricht

31-07-2017

Deze rit was ons aangeboden door de hematologen (deze hadden dit bij een veiling voor het goede doel gekocht)
Onze chauffeur was vrolijk, galant en dacht met ons mee.

Klein minpuntje was dat er bijgezegd was dat er een hapje en een drankje bij zat...
Maar ook dit probleem werd door onze chauffeur verholpen, gewoon stoppen bij de 1e AH en inladen

carlos uit: sint-michielsgestel

23-07-2017
9,6

Ervaring met: Bruiloft

21 juli zijn we getrouwd en hebben gebruik gemaakt van 1 van jullie Limousines onze chauffeur was Tom wat een lieve man niks was hem te veel en we hadden het idee dat hij er zelf ook van genoot. Ook het meedenken over hoe we foto's konden maken hebben we gebruik van gemaakt. Mede dankzij jullie en speciaal dankzij Tom is het een onvergetelijk moment voor ons en onze meiden want een ritje in een limo dat was echt een feestje voor hen. splendeur limousines BEDANKT

Danielle uit: Dordrecht

17-07-2017

Ervaring met: Bruiloft

Het was een geweldige ervaring. De chauffeur was innemend,beleefd en gaf ons als bruidspaar de privacy die we af en toe nodig hadden. Super!

Henny uit: Ede

16-07-2017

Ervaring met: Galavervoer

netjes behandeld door chauffeur, mocht eigen inbreng uitvoeren. heb andere dag meteen telefonisch bedankt voor de service.