Beoordelingen Splendeur! Limousines

John uit: Den Haag

11-12-2018

Ervaring met: Jubileum

Beste Michael,
De beoordeling lijkt wat overdreven maar is volledig verdiend.
Alles maar dan ook alles is perfect verlopen, wij hebben met ons allen een top week-end gehad waar jij een grootte rol in hebt gespeeld. Het is dus waar jij levert kwaliteit een 100% tevredenheid.
Dus namens ons allemaal heel erg bedankt en ik hoop
op een volgende keer.
Loes en John van Rijn

Bart uit: Geldrop

10-12-2018

Ervaring met: Taxivervoer

De service was van begin tot eind fantastisch, er werd goed meegedacht door Marissa en Michael om er de super romantische avond van te maken die ik voor ogen had. De reactie van mijn (sinds afgelopen zaterdag) vriendin toen ze zag hoe we naar het restaurant zouden gaan was onbetaalbaar. De chauffeur van dienst Tom heeft ervoor gezorgd dat we een fantastische heen en terugrit hadden (Tom nogmaals hartelijk bedankt). We zijn voor de deur van het restaurant afgezet en daar ook weer opgehaald. De avond was mede dankzij de fantastische service van Splendeur een avond die wij nooit meer zullen vergeten. Ik kan dan ook iedereen die een keer zijn (toekomstige) partner wil verrassen Splendeur van harte aanbevelen.

Nick uit: Hellevoetsluis

24-11-2018

Ervaring met: Vrijgezellenfeest vervoer

Top geregeld! Ook op de dag zelf kunnen er afspraken gemaakt worden indien zij daar de ruimte voor hebben.

Frank uit: Tilburg

19-11-2018
9,8

Goede service en gezellig.

Mike uit: Breda

16-11-2018

Ervaring met: VIP-vervoer

Ik ben vaste klant

Jaap uit: Riel

16-11-2018

Ervaring met: Jubileum

Met het jubileum van mijn vader gingen we naar de Efteling. De chauffeur was zeer vriendelijk en alles werd naar behoren geregeld. De limousine was netjes op tijd en zag er goed verzorgd uit. Tijdens de rit kregen we nog een fles bubbels en werd ook de rode loper voor ons uitgerold. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden aan familie en vrienden! De service was uitstekend!

Boudewijn uit: Den Haag

15-11-2018

Ervaring met: Galavervoer

Het was een gedenkwaardige rit, zeer professioneel opgezet.

christian uit: Enschede

Ervaring met: VIP-vervoer

een uitstekende service en zeer vriendelijk en alles netjes in orde

Revée uit: Tilburg

Ervaring met: Kinderfeestje

Ons zoontje zal zijn 1e kinderfeestje nooit meer vergeten! De GOUDEN limousine die voor school stond met rode loper, kinderbubbels, snoepzak en zijn favoriete muziek! Super top geregeld en veilig bracht de lieve chaufeusse ons naar plaats van bestemming. Wat hebben de kinderen Genoten met de hoofdletter G!

Denise uit: Almelo

8,2

Ervaring met: Bruiloft

Fantastische dag van een vriendin gehad met een geweldige service