Beoordelingen Splendeur! Limousines

• Service 9,5

Gelmer uit: Tilburg

15-10-2018

Ervaring met: VIP-vervoer

Afspraken werden nagekomen en alles was meer dan goed verzorgt.

Marije uit: Rotterdam

13-10-2018

Ervaring met: Jubileum

Fijne en betrouwbare service

Lianne uit: Raamsdonksveer

Ervaring met: Jubileum

Perfect telefonisch contact. Een week voordat de limousine mijn ouders zou ophalen, werd ik nog gebeld of de ophaaltijd nog steeds hetzelfde was. De chauffeur was prima op tijd aanwezig en heel vriendelijk. Hij deed er alles aan om mijn jubilerende ouders en kleinkinderen perfect voor de ingang van Toverland af te zetten.

Marcel uit: Voorschoten

Ervaring met: Bruiloft

De chauffeur was echt een topper!!! Maakte zich nergens druk om en leverde een superservice. Echt een aanrader!

Rob uit: Kaatsheuvel

Ervaring met: Kinderfeestje

Ruim op tijd aanwezig op de afgesproken tijd, goede service , vriendelijk chauffeuse.

Jos uit: Hoensbroek

06-10-2018

Zeer leuk ervaren.
Meer dan verwacht.

SabrinA uit: Roosendaal

04-10-2018

Ervaring met: Vrijgezellenfeest vervoer

Top! Echt een aanrader!..
Goede communicatie!

M uit: Heers

03-10-2018

Ervaring met: Bruiloft

Ondanks grote drukte rondom Eindhoven, stipt op tijd! Loper was mooi extraatje (al zou ik persoonlijk bij een roze limo geen rode loper nemen, maar een andere kleur). Champagne was lekker en goed gekoeld, de muziekinstallatie was voor ons wat ingewikkeld (zegt meer over ons) en ik merkte dat de chauffeur deze ook nog niet eerder bediend had, ondanks dat goed geholpen; Het is uiteindelijk gelukt om muziek te draaien. Enorm genoten van de rit en service was top.

eric uit: beilen

02-10-2018

Ervaring met: VIP-vervoer

was erg gezellig

Romano uit: Amsterdam

02-10-2018

Ervaring met: Kinderfeestje

Ik ben van mening dat er altijd een punt is ter verbetering, maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik bij uw organisatie geen verbeterpunten kan bedenken. Uw organisatie denkt mee is klantvriendelijk en op tijd! Wij zullen in de nabije toekomst dan ook zeker gebruik maken van uw diensten. Heel fijn dat u op redelijk kort termijn beschikbaar was en daarnaast ook kennis had van zaken wat betreft de wegen en tijdsbestek! Wij kunnen dan niets anders u complimenteren voor uw inzet en danken u enorm hiervoor!