Beoordelingen Spirit coaching

Ina

28-06-2017

Ik heb deelgenomen aan: Intensives

Positieve ervaring:
Mahatma is degene die, nadat ik vele jaren therapie en workshops heb gevolgd, echt een verandering bij mij teweeg heeft gebracht in mijn bewustzijn. Ik voel en ervaar in mijn leven echt een verandering in mijn Zijn.

Ik heb Lifechanger Geluk en Vrijheid gedaan, en enkele events.

Durven te kijken naar mezelf was niet makkelijk, en voelen wat er is al helemaal niet, vooral in het begin niet... maar het heeft me zoveel gebracht.

Ik ben haar Dankbaar vanuit het diepst van mijn hart, voor haar Liefde, steun, begrip, veilige setting, moed, kracht, doorzettingsvermogen en haar geweldige humor! Ook voor de openheid, de verbinding en het mogen zijn wie ik ben... ten allen tijde. ♥

Marjo uit: Losser

23-04-2016

Positieve ervaring:
Een goede verbreding van je mind; er is meer, niet altijd is 1 + 1 = 2.
Het heeft me geleerd om re relativeren en de dingen om te draaien en zo nodig los te laten.
Contacten met overige deelnemers. Het gaf je een gevoel je bent niet alleen. Hierin ook veel gecommuniceerd.
Ik was er met mijn zoon en dat was voor mij ook de drive om deel te nemen aan het event!!!!!
De eerste dag kon ik niet ontvangen ik was er voor mijn zoon, hij was die dag mijn focus, de stip aan de horizon. De tweede dag ging beter want ik had de overwinning (mijn "zoon-mind") van de eerste dag in mijn pocket!

francy uit: apeldoorn

8,2

Positieve ervaring:
goede inzichtgevende oefeninge en contacten opgedaan, waar ik weer een stukje verder mee kan

Sonja uit: Asten

9,8

Positieve ervaring:
Het heeft veel los gemaakt. Ook een aantal dingen die ik dacht achter me gelaten te hebben.

Jacqueline uit: Geleen

Ik heb deelgenomen aan: Seminar

Positieve ervaring:
Je merkt dat Mahatma de mensen oprecht verder wil helpen, dat zal je verder uiteraard in de praktijk zelf moeten doen!
Maar ze helpt je goed op weg Bijzondere vrouw met een opvallend zuivere, warme en intelligente uitstraling!
Prettig persoon

Maria uit: Heemskerk

Ik heb deelgenomen aan: Intensives

GEWELDIG!!!INSPIREREND!MOTIVEREND!!!
Waardevolle inzichten! Krachtige methodieken van Mahatma om snel je blokkades bloot te leggen er doorheen te gaan en in je kracht te gaan staan. De groepsenergie was geweldig ! Het vragen om persoonlijke staande ovaties en het veelvuldige liefdevolle applaus wat gedeeld was zo hartverwarmend en het deed mij persoonlijke sprongen maken die ik niet voor mogelijk had gehouden!!! Zo DANKBAAR!!! Mahatma en alle aanwezigen!!! ( De geleerde kracht zin tot Vrijheid...... "Fuck it"!!! Hahahha!!)Geeft me nog steeds een glimlach om mijn mond!En werkt heel relativerend!!! Harte groet, MaRia*

Adri uit: Zevenhoven

19-04-2016
7,5

Positieve ervaring:
nieuwe ervaringen opgedaan i.v.m. groepsenergie

Luciënne uit: Delfgauw

Positieve ervaring:
Ik vond het heel intens, bijzonder, warm, veel humor een belevenis. Ik ben blij dat ik dit aan mezelf kado heb gegeven.
Ik kan het iedereen aanraden die opzoek is naar (meer) verbinding met zichzelf.

Jeannette uit: Heemskerk

Hiske uit: Utrecht

Positieve ervaring:
Mooie efficiente en empathische tweedaagse. Goed opgebouwd, leuke oefeningen, net niet 'te' Amerikaans.