Beoordelingen SpinOffice CRM

• Deskundigheid 9,1
  • Kwaliteit 8,7

Hanneke uit: Langbroek

18-09-2018

Spin Office stelt ons in staat nauwkeurig dossiers bij te houden van al onze deelnemers aan een kwaliteitssysteem. Alle correspondentie bij elkaar en makkelijk groepen te selecteren. Alle functies werken volgens een zelfde systematiek, dus eevoudig onder de knie te krijgen en als je er dan niet zelf uitkomt is er altijd iemand bereikbaar om even met je mee te kijken.

Jean Paul uit: Leidschendam

17-09-2018
9,8

Wij werken al jaren met veel plezier met SpinOffice. In begin is het even wennen en niet altijd even logisch wat waar te vinden is, maar eenmaal op de rit dan besef je dat het echt een slim en handig programma is. Het is zeer betrouwbaar, het werkt altijd. Een paar keer per jaar vindt er een update plaats met kleine aanpassingen/verbeteringen.

Hans uit: Dordrecht

17-09-2018

Zeer toegankelijk en veelzijdig CRM pakket. Ik gebruik het al enkele jaren en ben er zeer tevreden over. Er zit meer in dan ik nodig heb/gebruik. Goede support, maar daar hoef ik eigenlijk zelden gebruik van te maken. Er worden ook met enige regelmaat opfris sessies verzorgd. Binnen redelijke grenzen is het naar eigen wensen in te richten. Altijd gegevens bij de hand via telefoon of iPad.

Jan uit: MIddelharnis

14-09-2018

Ik ben zeer tevreden over het programma, omdat het een alles-in-één-pakket is (mail, agenda, documenten, relatiebeheer). Ook de ondersteuning via de Helpdesk heb ik tot nu toe als zeer aangenaam ervaren.

Julie uit: Den Haag

10-08-2018

SpinOffice helpt ons enorm met het onderhouden van onze internationale contacten. De integratie met de mail en de registratie van donaties bieden ons uitkomst.

Erik uit: Den Haag

09-08-2018

Wij werken op met projecten waarbij vele personen (zowel intern als externe) zijn betrokken. SpinOffice helpt ons dan enorm bij. Je kunt in SpinOffice dossiers aanmaken, relaties/collega's er aan koppelen en er vanuit werken. Je kunt zelfs documentsjablonen direct vanuit een dossier aanmaken, ideaal!

Wij kunnen inmiddels niet meer zonder SpinOffice!