Beoordelingen SpinOffice CRM

• Kwaliteit 8,7

Maurice uit: Arnhem

08-11-2018
7,8

Gebruik SpinOffice nog niet optimaal. Ben echter wel tevreden.

Marco uit: Den Haag

12-10-2018

Betrouwbaar programma met veel mogelijkheden die niet op het eerste gezicht te vinden zijn maar waar je spelenderwijs achter komt. Nu werken we er met veel plezier mee!
Het enige echte verbeterpunt is de mobiele applicatie, die is vooralsnog te basic en werkt niet ideaal.

Jasper uit: Baarn

10-10-2018

prettig om mee te werken!

Arjan uit: Baarn

10-10-2018
8,2

Ik ervaar de ondersteuning als zeer prettig. Bijna altijd een snelle en duidelijke "probleemoplossing".
Agenda kan op sommige punten verbeterd worden.

Hans uit: Almere

09-10-2018
9,8

Als Stichting The Explorers.nl zijn wij afhankelijk van sponsors en hun donaties. Om dit overzicht te behouden gebruikte wij altijd Excel, echter na verloop van tijd verlies je hiermee het overzicht en moesten wij gaan uitkijken naar een CRM systeem. Hierdoor kwamen wij bij SpinOffice terecht.

Vriendelijke te woord gestaan en deskundige hulp die wij vanuit hun kant onvingen. Wij hebben het overzicht van de benaderde sponsoren eindelijk weer teruggevonden dankzij hun CRM. Een systeem dat makkelijk in de omgang is en brengt wat het beloofd.

Robin uit: Den Haag

27-09-2018

Super handige tool, goede service en altijd bereikbaar.

Hans uit: Zwijndrecht

24-09-2018

SpinOffice is een prima CRM pakket, wij vonden echter de prijs. Elk jaar weer Euro 399 betalen te duur worden. Was voor ons (x4).

Don uit: Voorhout

22-09-2018

Snelle en adequate hulp bij het opzetten van de CRM module.

Bob uit: Eijsden

21-09-2018

Zeer uitgebreid programma waarin ik meer tijd zal moeten investeren om het optimaal te gaan gebruiken. Prettig en goed contact met medewerkers, reageren snel en adequaat op vragen.

Peter uit: Den Helder

18-09-2018

Een geweldig CRM pakket met ook nog eens een attente en meedenkende helpdesk. Ik ben erg tevreden over Spinoffice dat het hart van mijn (mobiele) kantoor is. Steeds alles bij d hand en een goed overzicht over je activiteiten