Beoordelingen SpinOffice CRM

Cees uit: Alblasserdam

08-03-2019

Alphons uit: Zutphen

21-02-2019

Spinoffice is een zeer toegankelijk CRM, waardoor het werken met het programma eenvoudig wordt. Communicatie met servicedesk is 'a breeze'.

Mark uit: Blokker (Hoorn)

31-01-2019

Ik ben maar een kleine ondernemer en wil snel en "to the point" klant- en prospectgegevens goed vastleggen. Ik heb een behoorlijk aantal CRM oplossingen bekeken en eigenlijk overal vastgesteld dat dergelijke paketten veel te ver gaan voor wat ik wil en daarom veel ballast in zich meedragen, althans voor mijn manier van denken en werken dan. SpinOffice sluit voor mij erg goed aan op de eenvoud die ik graag zie maar die wel degelijk alle functionaliteit bied. Snel, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Waar ik ook ben alle gegevens zijn in "no time" ingevuld of opgevraagd.

j uit: winschoten

24-01-2019

Had net het programma op de comp gezet, en kreeg een half uur later een medewerker aan de lijn. Legde het een en ander nog extra uit en hielp met de laatste dingen. Super netjes en goede uitleg

Niels uit: Rijswijk

31-12-2018

SpinOffice is een makkelijk te implementeren CRM pakket dat volledige functionaliteit biedt voor kleine en middel grote ondernemingen. De schaalbaarheid in aantal gebruikers tegen een relatief lage maandelijkse bijdrage zorgt ervoor dat mijn opdrachtgevers een oplossing hebben die aansluit bij de dynamiek van hun onderneming. Daarnaast vind ik het voor mijzelf een prettig systeem om mee te werken. Een absolute pre vind ik de service en bereikbaarheid voor support. Een aanrader voor iedere ondernemer die nu nog werkt vanuit excel.

Maurice uit: Arnhem

08-11-2018
7,8

Gebruik SpinOffice nog niet optimaal. Ben echter wel tevreden.

Marco uit: Den Haag

12-10-2018

Betrouwbaar programma met veel mogelijkheden die niet op het eerste gezicht te vinden zijn maar waar je spelenderwijs achter komt. Nu werken we er met veel plezier mee!
Het enige echte verbeterpunt is de mobiele applicatie, die is vooralsnog te basic en werkt niet ideaal.

Jasper uit: Baarn

10-10-2018

prettig om mee te werken!

Arjan uit: Baarn

10-10-2018
8,2

Ik ervaar de ondersteuning als zeer prettig. Bijna altijd een snelle en duidelijke "probleemoplossing".
Agenda kan op sommige punten verbeterd worden.

Hans uit: Almere

09-10-2018
9,8

Als Stichting The Explorers.nl zijn wij afhankelijk van sponsors en hun donaties. Om dit overzicht te behouden gebruikte wij altijd Excel, echter na verloop van tijd verlies je hiermee het overzicht en moesten wij gaan uitkijken naar een CRM systeem. Hierdoor kwamen wij bij SpinOffice terecht.

Vriendelijke te woord gestaan en deskundige hulp die wij vanuit hun kant onvingen. Wij hebben het overzicht van de benaderde sponsoren eindelijk weer teruggevonden dankzij hun CRM. Een systeem dat makkelijk in de omgang is en brengt wat het beloofd.