Beoordelingen Specialist in Websites

• Deskundigheid 9,3
  • Klantvriendelijkheid 9,7

Ted uit: Heiloo

22-03-2018

Ik ben erg tevreden over het werk wat SiW heeft afgeleverd. Ik heb nauw contact gehad met Berend en daardoor kon ik precies mijn wensen aangeven. Het proces was duidelijk, de kwaliteit was erg hoog en de sfeer bij dit jonge bedrijf is uitstekend. Ik kwam graag op bezoek om de energie, die op het kantoor hing, te ervaren. Ik raad SiW dan ook zeker aan bij mijn klanten.

Erwin uit: Castricum

21-03-2018

Sterk in het professioneel en vanuit ervaring en kunde adviseren over opzet van de website. Daarnaast ook rekening houden met de uitstraling en inhoud van websites. Sterk in het opvolgen van gemaakte afspraken en daarbij snel en efficiënt uitwerken van een concept site en het daarin doorvoeren van gewenste aanpassingen.
Geholpen met SEO en daardoor nu al verbeteringen te zien!
Over het gehele traject zeer tevreden met de ondersteuning en het eindresultaat van de website met specialistinwebsites!

Beinema uit: Diemen

21-03-2018

Wij hebben Specialist in Websites benaderd voor het opbouwen van onze website en zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Specialist in Websites reageerde snel, hield me op de hoogte van de vorderingen en reageerde erg snel op vragen en/ of opmerkingen. Specialist in Websites maakte de beloftes waar en dat binnen een korte tijd.

Naast het opbouwen van de website helpen ze ook met het onderhouden van de website.

Bedankt voor de goede hulp!

Sara uit: Alkmaar

20-03-2018

Specialist in Websites heeft een bedrijfswebsite voor ons bedrijf gebouwd.

Ook hebben ze het design van onze huisstijl helemaal aangepakt. Wij zijn 100% tevreden over Specialist in Websites. Het contact tijdens het opbouwen van de nieuwe website was erg goed. E-mails werden snel beantwoordt en als je belt wordt je goed geholpen.

Nadat de website gelanceerd was, hielp Specialist in Websites nog steeds met kleine veranderingen. Ook bleven ze de website in de gaten houden en optimaliseren.

Als we het over de prijzen hebben van Specialist in Websites dan zijn die na mij inziens normaal. Het kan elders vast voor iets minder, maar ga je voor kwaliteit en een fijne samenwerking dan kies je voor Specialist in Websites.

Arjen uit: Haarlem

20-03-2018

Al enkele jaren maakt Specialist in Websites onze website, banners en advertenties. Dat bevalt erg goed, altijd netjes op tijd en altijd zoals gevraagd. De frisse ontwerpen en goede ideeën maken onze plannen helemaal compleet. Ook op technisch vlak kan ik altijd bij de projectmanager of één van de technici terecht. Zo kunnen we snel schakelen en onze shops blijven verbeteren. Over het algemeen zijn we zeer tevreden over Specialist in Websites.

Gerard uit: Hoorn

19-03-2018

Wij werken met volle tevredenheid samen met Specialist in Websites. Zij kunnen als geen ander ons idee vertalen naar concrete stappen voor de website. We wisten niet precies hoe we onze website wilde hebben, maar Specialist in Websites gaf ons veel tips om de website tot een succes te maken. Het klantcontact is deskundig en snel. Kortom: kwaliteit, service en betrokkenheid.