Beoordelingen SpaSense

• In welke mate zou u de SpaSense aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 8,2

Uit: Eindhoven

25-04-2019
8,2

Een heerlijk ontspannen dag. Vooral de opgietingen zijn altijd heerlijk.

7,3

Judith Uit: Deurne

7,3

Zeer vriendelijk personeel en het restaurant incl aanbod is fantastisch. De klankschaalsessie viel tegen deze heb ik bijzonderder en beter mogen ervaren, jammer wat het is een prachtige ruimte.
Ik zal zeker nog wel een keer spasekse Geldrop komen bezoeken.

Renate Uit: Tegelen

7,4

Prima wellnes, maar erg jammer dat je voor opgietingen extra moet betalen. 't is al duur genoeg. Klnkschaal sessie oké, maar de rest is erg jammer.
Voor nieuw komers zijn sommige dingen slecht te vinden. Was de hulp aan de bar prima hoor.
Buiten een klok ophangen is wenselijk.
Was een mooie dag.

Nancy Uit: Waalre

9,6

Enige minpuntje: jammer dat het eten en drinken niet meer tot aan het bedje wordt gebracht...

Marianne Uit: Geldrop

Antoon Uit: Geldrop-Mierlo

6,1

horeca lag wachten voor dat er iemand komt wel veel rond lopen maar niet helpen mag ook wel schooner

Jolanda Uit: Vught

23-04-2019

Wij hebben een top dag gehad en komen zeker nog een keertje terug.

JEWJM Uit: Helmond

Super was zeer fijn

Silvia Uit: Maarheeze

22-04-2019

ben een trouwe bezoeker van jullie sauna ... er is echter 1 ding wat me erg tegen staat ..... laatst had ik een kortingsvoucher voor jullie sauna keten ....na een hoop gedoe eindelijk alles ingevuld op internet kan ik niet in Geldrop terecht!!!!! mijn dochter afgelopen keer hetzelfde ....ja dan zit het vol voor kortingvouhers was wat we te horen kregen en der was geen man....serieus niet druk !!!!! dat werkt heel frustrerend en mijn idee is ...geef ze dan gewoon niet uit ....laat iedereen betalen wat ie moet betalen en weg met die flauwe kortingsvouchers waar niemand iets aan heeft....