Beoordelingen SpaPuur

• Kwaliteit van de behandelingen 7,8
  • In welke mate zou u de SpaPuur aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,5

Jose Uit: Nuenen

6,9

wat betrft het eten erg duur in vergelijking met andere saunas ook kwaliteit minder,bijv.bittergar.9.95euoro voor kleine snackjes en niks apparts,wijn niet te drinken de witte dan ,de opgiettingen waren goed en de banken binnen voor het raam zijn echt aan vernieuwing toe,succes.

Benitio Uit: Heusden

7,6

Prima sauna wel erg druk op deze dag.
opgieting (behandelingen), de ruimte was top maar de opgieting viel wat tegen. Weinig geur en de handdoek bracht verkoeling ipv warmte.
In de douches rook het naar riolering dus dat kan wat hygiene betreft beter. De rest was schoon!!
Het restaurant biedt weinig vegetarische gerechten. Voor een sauna, healthy, reiniging etc etc zou ik een gezondere kaart verwachten. Met name daardoor was er weinig reden om van het buffet gebruik te maken. De lunch die we hebben gen omen was dan weer wel erg lekker! Goed op smaak!

Succes met de goedbedoelde feedback

7,3

Ik heb het dagje weg als prettig en ontspannend ervaren, maar andere sauna's die ik heb bezocht hadden meer te bieden.

Anja Uit: Bergeijk

12-12-2017

Hele fijne sauna met veel faciliteiten. Ook buiten ziet het er mooi uit. Lekker zwembad. Diverse sauna's. Kortom genieten.

Helene Uit: Ulvenhout

8,2

Heerlijke ontspannen dag gehad, voor herhaling vatbaar.

Els Uit: Nieuwegein

6,0

Marloes Uit: Gorinchem

7,0

Ik miste enorm een echte rustruimte. Niet de serre waar je iedereen hoort vanuit het restaurant. Een ruimte waar je echt rust eevaart en kan slapen. Tevens waren de stoelen in de serre kapot en weinig beschikbaar. Jammer want de rust om te slapen en te lezen op zo'n dag is zo fijn en belanrgijk!

5,7

veel te druk, zoeken naar vrij haakje om badjas op te hangen.

John Uit: Schinnen

11-12-2017

We hebben heerlijk genoten van een dagje SpaPuur!
Absoluut nog een keer terug!

Jeanne Uit: Drunen

6,7

fijne, gemoedelijke sauna. De laatste tijd is het erg druk. ga niet ten onder aan jullie eigen succes. Als het zo druk is zijn er te weinig brillenrekjes. Daarnaast hangen de badjassen en handdoeken dicht op elkaar en zelf op elkaar van andere mensen. niet echt hygienisch.
Compliment aan de keuken, heerlijk gegeten.