Beoordelingen SpaPuur

• Kwaliteit van de behandelingen 7,8
  • In welke mate zou u de SpaPuur aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,5

Maria Uit: Oirschot

24-08-2017

Super relaxdagje gehad, alleen hadden wij 's avonds buffet en daar zou ik niet meer voor kiezen.

Adrie Uit: Goirle

24-08-2017
7,2

IK vind het schandalig dat er overal in de horeca kapotte stoelen staan met scheuren erin. Hygiëne? Verder een heerlijke dag gehad.
Ik heb nog gebeld deze week maar jullie zijn niet bereikbaar?????

Ingrid Uit: Gilze

23-08-2017

Het was weer even wennen na een aantal jaren, maar heerlijk ontspannen.
Vond het wel erg druk eerlijk gezegd. Dat was ik van een aantal jaren geleden niet gewend.

6,7

diner buffet beperkte keuze en varkenshaas was droog.
massage duo ayurvedische massage was meer van programma afwerken snel snel

Henny Uit: Tilburg

7,5

Het was drukker dan wij fijn vinden. Hier en daar zou wat onderhoud gewenst zijn. Blijft voor ons de favoriete sauna.

R Uit: Bergen op Zoom

7,7

Klinkt een beetje suf, maar wat sterker wc papier zou erg prettig zijn. Omdat je toch altijd wat vochtige handen hebt is t lastig een fatsoenlijk stukje wc papier af te scheuren van het huidige goedkope papier. . Ik merk dat ik niet de enige ben doordat er steeds 'snippers' stukjes wc papier op de grond lagen van andere gebruikers. Vervelend in gebruik en niet fris om te zien.

Annelie Uit: Oss

8,1

Aandachtspunt: De vloer binnen is erg glad.
Pluspunt: vriendelijkheid en betrokkenheid van het personeel

Lia Uit: Dongen

23-08-2017

Ik heb een heerlijke dag gehad met een fijne opgieting.
Een enkel minpuntje: Door de drukte kon ik niet altijd mijn bril kwijt in de daarvoor bestemde "brillenrekjes".
Wat mij betreft kan de stoomcabine hygiënischer worden door een waterslang te plaatsen of matjes die steeds in het water gelegd worden.

Paul Uit: Tilburg

23-08-2017

Het enige wat we missen is een gedeelte van het gazon, dat "Stilte gebied" is en waar we niet allerlei prietpraat van de buren moeten aanhoren, maar rustig kunnen rusten na onze sauna gangen.

Uit: Dordrecht

8,1

Het is een fijne spa met goede faciliteiten voor één dag. Helaas hier en daar wel flinke roestplekken (in het binnenbad en in het 36 graden bad) en dat komt niet ten goede aan de uitstraling en de hygiëne factor.

De massage was perfect.