Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Lobke van Cauter

12-03-2014

Training: Relatiecoach; Mensen leren zichzelf te zijn in de liefde

Ik heb de opleiding tot relatiecoach dit jaar succesvol afgerond, en ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik dat stiekem wel een beetje jammer vind! Want wat een inspiratie kreeg ik telkens weer door de passie, eerlijkheid en bevlogenheid die Loes en Leonie lieten zien aan ons. Daardoor hebben we individueel en als groep een enorme groeispurt doorgemaakt; zowel op persoonlijk vlak als op vakgebied. Het enige puntje van verbetering vind ik dat de opleiding wat mij betreft over een iets langere termijn (bijvoorbeeld iedere drie weken een lesdag ipv iedere twee) mag worden uitgesmeerd, zodat de verschillende technieken en lesstof wat beter in kan dalen. Maar dat is een detail; als het je passie en missie is om anderen te begeleiden naar een liefdevollere relatie met zichzelf en anderen, dan zeg ik: zeker doen! Lobke van Cauter (www.lob-coaching.nl)

22-11-2013

Training: Voetreflexzonetherapeut, voetreflex massage opleiding

Naast het leren van verschillende voetreflexzonemassage's met een specifiek doel, leer je heel veel over het functioneren van het menselijk lichaam en alle mogelijke factoren die van invloed kunnen zijn bij het ontstaan van ziekte of disbalans in je leven en hoe je daar zelf invloed op hebt. 3 jaar studie is lang en kostbaar, maar een enorme verrijking voor jezelf (niet in geld uit te drukken), waar je de rest van je leven plezier van hebt en je directe omgeving ook. Opleiding is intensief, maar heel praktisch,
gelijk toepasbaar, spirituele component maar ook met beide 'voeten' op de grond.

Marjo Engbers-Bardoel

17-11-2013

Training: Natuurvoedingsadviseur - Voorjaar 2016

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief! Van tevoren dacht ik: er valt bij mij niet zoveel te verbeteren. Maar gaandeweg de opleiding(je moest veel opdrachten doen)kwam ik erachter dat mijn lichaam zeer positief reageerde op andere voedingsmiddelen. Ik voel me nu (nog) fitter en heb meer energie. Ook de docent Marion Pluimes is sowieso erg kundig, ze heeft heel veel kennis. En het was erg gezellig, maar ook serieus. Ik pas het geleerde dagelijks toe. En ik gebruik het in mijn praktijk als vitaliteitscoach. Groet, Marjo.

Michella

Training: Voetreflexzonetherapeut, voetreflex massage opleiding

In juni 2013 heb ik module 1 van voetreflexzonetherapie afgerond. Inmiddels ben ik bezig met module 2 (van 3). Ik vind het fijn dat de modules los te volgen zijn, zo zit je niet gelijk een aantal jaar aan een opleiding vast.
De docenten hebben echt hart voor het vak en geven duidelijke praktijkvoorbeelden. Ook kunnen ze altijd gemaild worden wanneer er tussendoor vragen zijn.
Ondanks dat de schooldagen 'maar' 1x per 2 weken zijn, voelt het vertrouwd en veilig.
Ik raad de opleiding zeker aan!
Overigens ik volg de opleiding in Utrecht.

Claudia Dane - De Beuckelaer

Training: Kindercoach: hulp bij opvoeden

Ik heb dit jaar de opleiding Kindercoach met veel enthousiasme afgerond. Buiten dat je leert om kinderen te coachen, leer je ook veel over jezelf. Albert geeft gratis webinars die je echt vooruit helpen. Ook na de opleiding kun je altijd terecht bij je docent of bij Sonnevelt. Vooral de persoonlijke begeleiding een aandacht is bijzonder fijn! Echt een opleiding die je raakt!

Anoniem

Training: Levenscoach: coach bij levensvragen

De opleiding bestaat uit 2 jaar. Het eerste jaar ligt de nadruk vooral op je eigen ontwikkeling, het tweede jaar is meer gericht op het coachen. Er komen verschillende technieken naar voren, wat een pluspunt is. Minpunt is dat je niet écht de diepte in gaat voor deze methoden.
Frequentie van de lesdagen is prettig.

Anoniem

Training: Voetreflexzonetherapeut, voetreflex massage opleiding

De persoon die ik voor 3 jaar geleden bij aanvang opleiding was, die ben ik ontgroeid.
De opzet van de massages zijn doordacht, de lesstof wordt duidelijk en overzichtelijk aangeboden.

Sherida

03-11-2013

Training: Therapeut Integrale Lichaamsmassage - Najaar 2016

Op dit moment zit ik in het 2de les jaar van de opleiding Therapeut integraal lichaamsmassage. Ik ben zeer tevreden over de opleiding. Vooral doordat je je zelf door deze studie ontwikkeld als persoon. Ik vind het prettig dat ik les kan volgen op de zaterdag in Utrecht. Ligt centraal in Nederland en goed te combineren met andere verplichtingen. Tot slot is het zeer prettig dat je elk jaar afsluit met een examen waarbij je bij de eerste 2 jaar een certificaat behaald zodat je al als masseur aan de slag kan gaan.

Sanne Liefrink

11-10-2013

Training: Natuurvoedingsadviseur - Voorjaar 2016

Deze opleiding heeft mij zowel persoonlijk als zakelijk geholpen een weg te vinden in een natuurlijke omgang met voeding en deze weg oom te kunnen delen. Enthousiaste docenten, mooie onderwerpen en er komen ontzettend leuke mensen op af!

Patricia

03-10-2013

Training: Natuurvoedingsadviseur - Voorjaar 2016

Ik wil een positieve waarschuwing geven voor degene die aan deze opleiding begint... Als je eenmaal in aanraking komt met natuurvoeding zal je in verwarring raken, niet alleen over wat echte voeding is en wat je er allemaal mee kan, maar ook je kijk op het leven zal anders worden. Je gaat critischer kijken naar hoe je in het leven staat, hoe je zelf invloed hebt op je gezondheid en je levensvreugde, hoe je andere mensen kan inspireren om zich beter te gaan voelen en minder afhankelijk te zijn van de reguliere oplossingen voor 'ongemakken'. Deze opleiding is goed voor lichaam en geest. Ik heb de opleiding gevolgd bij Marion Pluimes en vind haar een fantastische lerares. Ze is grappig, direct, chaotisch en toch ook heel gestructureerd voor zover dat samen kan gaan. Ze creëert een geweldig groepsgevoel en ik vind haar de wikipedia van de natuurvoeding. Met de andere lera(a)r(essen) heb ik geen ervaring, maar wat ik van Sonnevelt opleidingen weet is dat ze ervaren mensen in dienst hebben die de opleidingen een persoonlijk tintje meegeven en dat vind ik een voordeel! Zelf ben ik van 'regulier gezond' overgestapt op een voedingspatroon dat zo veel mogelijk aansluit op de natuurvoeding. Hier kan je je eigen draai aangeven en kijken wat bij jou past, dat is ook de insteek van de opleiding, je hoort alle in's en out's te weten over natuurvoeding, maar doe wat bij jou past,anders hou je iets niet vol! Je zal hier de rest van je leven voordeel en plezier van hebben!