Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Maureen Vermeer

05-12-2017

Training: Therapeut Integrale Lichaamsmassage

De opbouw en diversiteit van deze 3 jarige opleiding gaf me de mogelijkheid tot groei in (eigen)ontwikkeling en kennis. Dit maakt dat ik me zeker voel in het toepassen van alle facetten/ elementen die deze opleiding me heeft gebracht.

Anneke Graf

04-12-2017

Training: Medisch-Psychosociale Basiskennis - Module B

Mijn ervaring was goed. Ben erg tevreden. Enthousiaste docenten en ruimte voor persoonlijke input en vragen. Als tip: ik had wat meer aandacht gewild voor de farmacologie en naast de casussen zou er nog wat meer aandacht kunnen worden besteed aan de invulling en uitvoering van de casussen.

Veerle van Nes

04-12-2017

Training: Stresscounselor

De opleiding zat goed in elkaar. Zeer bevlogen en kundige trainers en ook met mijn achtergrond en werkervaring als psycholoog, heb ik enorm veel bij geleerd. Krachtige modellen als leidraad en persoonlijke diepgang, waardoor je je niet alleen professioneel maar ook persoonlijk verder ontwikkelt.

Tessie Hamers

Training: Natuurvoedingsadviseur

Zeer afwisselende opleiding die zowel persoonlijk als in de praktijk goed te gebruiken is door allerlei verschillende leervormen, kennis en informatie. En interactie met mede cursisten, kooklessen en andere gastsprekers en door alternatieve voedingssystemen zelf uit te proberen

Conny van de Ven

Training: Gewichtsconsulent

Super goed opgezet, gestructureerd en begeleid. Tot nu toe heb ik geen tip verder. Zowel op het gebied van het vak alsmede de aanvullende informatie van andere disciplines er bij maken deze opleiding compleet.

M. Kok

Training: Trainer Hormoonfactor

Lessen waren inhoudelijk van hoog niveau, voldoende interactie en ruimte om vragen te stellen, fijne lesruimte. Niet te grote groep. Verschillende trainers met specifieke kennis gericht op bijvoorbeeld hormonen, de darmen en de psyche. Al met al een waardevolle opleiding voor iedereen!

Tom Corton

Training: Energetisch Therapeut

Tijdens de informatieavonden en de open dagen voel je het al. Dit is een opleidingsinstituut waar je echt vanuit jezelf aan jezelf kan werken onder begeleiding van proffesionele, inlevende, enthousiaste opleiders. Ze geven je echt iets, zodat de ontwikkeling enorm veel waarde heeft. Zeer tevreden!

Fred Mazer

Training: Stresscounselor

Uitstekende combinatie van theorie en praktijk. Veel tools en ondersteuning. Leren door het zelf te ervaren en uitvoeren. Dit alles ondersteund door een passionele,gedreven en 'down 2 earth' docent! Back office is super!

Djoke. ten Kate

01-12-2017

Training: Medisch-Psychosociale Basiskennis - MPSBK (Module A, B, C)

Het is een interessante opleiding die goed vertaald wordt van theorie naar praktijk. De begleiding is goed, je kunt altijd vragen stellen en krijgt snel antwoord. Ik vond de locatie iets minder.

Sandra Guns

Training: Trainer Hormoonfactor

Opleiding van hoog niveau, met een zeer sterke lesmap. Ook de communicatie met het secretariaat rond lesdagen, vragen, wijzigingen, extra informatie loopt bijzonder professioneel. On top worden er heel wat extra's aangeboden voor studenten, voor tijdens en na de opleiding. Ik ben een Belgische fan!