Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Esther Wissink

08-12-2018

Training: Natuurvoedingsadviseur

Afwisseling theorie en praktijk, goed in balans, docenten zeer vakkundig. Trainers die ook een stapje extra voor je willen doen. Inspirerende kookworkshop. Pittig! Er wordt voldoende ruimte gegeven om in je eigen tempo te werken naar koken met natuurvoeding

C. De Hart

07-12-2018

Training: Stress de baas

Erg leerzame en inspirerende masterclass! Een zeer helder verhaal over hoe stress ontstaat en hoe je stress kunt voorkomen. Wetenschap en praktische handvatten gebundeld in 1 verhaal. En Albert Sonnevelt is een zeer ervaren spreker waar je de hele dag geboeid naar kunt luisteren. Een aanrader!

Gergana Petkova

06-12-2018

Training: Stresscounselor

Een super leuke, leerzame training! Het raakt je diep van binnen. Het is een reis met pieken en dalen waarin je vooral jezelf goed leert kennen! De groep is wel iets te groot, 20 mensen. Maar de trainster is top!

Sigrid Riedstra

06-12-2018

Training: Natuurvoedingsadviseur

De opleiding natuurvoedingsadviseur was voor mij persoonlijk een hele goede keuze. De opleiding biedt een mooie verdieping op verschillende facetten van voeding en het belang hiervan voor ons lichaam en gezondheid. Er wordt op diverse wijze aandacht besteed aan het leerproces door te doen, ervaren, beleven, toepassen en kennis delen. Kundige docenten en de persoonlijke sfeer maken het tot een hele fijne leerervaring. Ik kan de opleiding van harte aanbevelen.

Isabelle Blandeau

05-12-2018

Training: Natuurvoedingsadviseur

Heel veel geleerd in een jaar tijd. Dat was best intensief, maar ook heel fijn om snel zoveel kennis op te doen. Deze opleiding heeft mij persoonlijk veel gebracht en de kennis is goed toe te passen voor mij als yogadocent gericht op vitaliteit.

Yolanda Ooms- Westerman

05-12-2018

Training: Basis Coach

Mooie praktische opleiding waarbij je vanaf dag een oefent in de praktijk en vertrouwt raakt met de stof. Daarnaast leer je jezelf en je eigen gedragspatronen goed kennen. Een ervaren docent die tijdens de les veel tools last zien.

C.T. Bekker

Training: Energetisch Therapeut - Voorjaar 2019, Jaar 2

Deze opleiding is op HBO niveau.Een verrassende opleiding die mij veel over mij zelf heeft geleerd waardoor ik straks in de praktijk beter mijn cliënten kan begeleiden. Ik volg de opleiding in Woerden en mijn lerares Is Wilka Zelders. zijn is de auteur van het boek Energetische Basiskennis. Het is een reis langs alle chakra's. Door middel van meditaties energiewerk en coachings- gesprekken.

Lia van Kemenade

Training: Seniorencoach

De opleiding was in alle opzicht geweldig, m.n. de docenten waren erg betrokken. Ook ná het behalen van je diploma wordt je door hen van alles op de hoogte gehouden.

Niels Lam

Training: Levenscoach - Jaar 2

De holistische aanpak van deze opleiding is voor mij heel fijn geweest. Het is een praktische opleiding. Er wordt veel met elkaar geoefend. Je komt ook veel over jezelf te weten. De docenten staan altijd voor je klaar. De hele organisatie is goed bereikbaar en hebben het beste met de studenten voor. Voor mij was dit de eerste opleiding die naar mijn wensen heeft geluisterd en mij het gevoel heeft gegeven dat ik een goede student en coach ben. Echt een aanrader.

Rian Geenen

Training: Energetisch therapeut - jaar 1

Het 1e leerjaar van deze opleiding gaat met name over de persoonlijke ontwikkeling, die je de rest van dit leven meeneemt. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dat voor mij uitgepakt heeft. Ik kan dit wel aan iedereen aanraden.