Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Mascha de Weijer

28-09-2017

Training: Kindercoach

De Kindercoach opleiding bij Sonnevelt is ontzettend leuk en wel omdat het erg praktijk gericht is. Je stapt al snel in de kindercoach rol en dat beviel mij zeer goed! Na deze opleiding voel ik dat dit helemaal mijn ding is. Ik dank de fijne trainers voor alle info en ervaringen.

André Hemmer

27-09-2017

Training: Mental Coach

Het goede van deze opleiding was dat docenten uit de praktijk kwamen, dus ervaren coaches. Het bezig zijn met jouw eigen proces, was voor mij de grootste openbaring. Het was een complete verrijking van mijzelf. Wat daardoor ook de fundering is voor jezelf als coach.

Anouk Veldhuizen

26-09-2017

Training: Natuurvoedingsadviseur

Een hele leuke maar intensieve studie. Met Marion als docent ben je verzekerd van veel kennis en ervaring die ze op een krachtige manier kan vormen tot super uitdagende lesdagen. Samen met de rest van de groep bepaal je zelf het klankbord en de mate van diepgang. Heb je interesse in natuurvoeding, twijfel dan niet langer en schrijf je in.

Mariëlle Burgel

13-09-2017

Training: Trainer Hormoonfactor

Wat een mooie, leerzame opleiding. Was al veel met voeding bezig maar de link met hormonen was nieuw voor me. Heb al tijdens de opleiding mijn zoon kunnen helpen zijn eczeemklachten en allergieën sterk te verminderen!

Denise Aa

09-09-2017

Training: Trainer Hormoonfactor

De opleiding trainer hormoon factor heb ik ervaren als een inspirerende en mooi onderwijs. Alles wat ik heb mogen leren tijdens de studie en nu nog leer is een ontzettende verrijking in mijn leven. Ik kan nu zelfs aan de slag als coach en mensen begeleiden in het vinden van een gezonde levensstijl. Ook de docenten zijn erg gepassioneerd, waardoor de lessen extra leuk zijn. Echt een aanrader om deze opleiding te volgen!

Monique Heesen

08-09-2017

Training: Medisch-Psychosociale Basiskennis - Module B

Ondanks dat dit een "verplichte" opleiding is voor de vakvereniging had ik het niet willen missen. Super boeiend hoe de theorie levendig gebracht wordt. Zo kon ik de theorie ook in mijn praktijk toepassen.

Nina Brands

08-09-2017

Training: Trainer Hormoonfactor

Deze opleiding is een perfecte aanvulling voor mijn praktijk waarin ik mensen begeleid naar meer grip op vitaliteit. Je bent als hormoonfactor trainer veel meer in staat mensen professioneel en diepgaand te coachen. De gezellige en leerzame lessen worden gegeven door stuk voor stuk inspirerende docenten en dat ook nog op een prachtige locatie. Kortom echt een aanrader!

roland brakel

30-08-2017

Training: Jongerencoach

Alle lessen waren zeer goed en doordacht voorbereid. Bianca gaat er voor en staat er voor. Voor ieder die zichzelf beter wil leren kennen een must. Veel training in het coachen. De tekst uit het lesboek nog eens kritisch bekeken kunnen worden.

Pierre Lie

23-08-2017

Training: Levenscoach - Jaar 1

Ik heb echt genoten van deze opleiding!
Vooral het meer praktische manier van leren sprak mij het meeste aan. De trainers waren heel meegaand met leerlingen en namen veel tijd voor individuele aandacht.

Cynthia Seriese

22-08-2017

Training: Kindercoach

Ik heb dit jaar de opleiding Kindercoach met veel plezier gedaan. De opleiding is heel praktijk gericht en heel persoonlijk. Je groeit niet alleen als coach maar ook als mens.