Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Lian van der Heijden

02-08-2018

Training: Mental Coach

Puur vakmanschap door haar jarenlange ervaring. Aan de hand van praktische voorbeelden maakt ze zaken helder. Ze is geen pleaser wat juist erg verfrissend is, positief kritisch dus.
Een verbeterpunt voor de training is dat er vaker onder begeleiding geoefend mag worden.

Dirix

27-07-2018

Training: Mental Coach

Persoonlijke opleider. De opleiding bestond uit intensieve lesdagen, thuisstudie en verplichte intervisie met medestudenten. Deze opleiding laat je niet koud en zorgt voor een pittige persoonlijke ontwikkeling. De docenten hebben veel ervaring en maken de lesdagen persoonlijk.

Kim Van den Oever

24-07-2018

Training: Mental Coach

Van Gitta heb ik geweldige leerzame lessen gehad. Je leert in deze lessen vooral jezelf goed kennen wat je weer kunt gebruiken in de praktijk en bij je cliënten. Ik zou deze opleiding iedereen kunnen aanbevelen. Het is jammer dat de opleiding zo kort is, ik had graag nog even doorgegaan. Al is het ook wel heel fijn om weer een mooi diploma op zak te hebben!

Alice Tulen- Akkerman

20-07-2018

Training: Stresscounselor

De opleiding van stresscounselor afgerond bij Sonneveld.
De opleiding is inspirerend, prikkelend en verdiepend. Het gedachtegoed van Albert Sonnevelt zo herkenbaar en toepasbaar in dagelijks doen en denken. Een opleiding die zeker aan te raden is en die mij zowel in professionele als persoonlijk ontwikkeling veel heeft gebracht.

Karin van der Wees

Training: Trainer Hormoonfactor

Zeer interessante opleiding.
Compleet en afwisselend. Je kunt er heel veel kanten mee uit. Bijvoorbeeld een eigen praktijk of als aanvulling op je huidige beroep/ praktijk.
Wat je kunt bereiken met leefstijl aanpassingen is enorm. Dus ook een eye-opener voor jezelf 😉
Op de lessen, de docenten en Sonnevelt opleidingen niets aan te merken. Enige min-puntje: voor mij had de opleiding (voor die prijs) inclusief lunch mogen zijn.

Carin Camp

Training: Basis Coach

De lesstof gegeven door Mieke was helemaal goed, alleen jammer dat de toegezegde assistentie er nooit is gekomen en daardoor stond Mieke alleen voor de groep. Daardoor kwam het coach gesprek oefenen in het gedrang omdat Mieke logischerwijs niet op meerdere plekken tegelijkertijd kan zijn. Ondanks dat is Mieke een super docent, alleen de groep zou ik kleiner maken en ons traject was wel erg kort, meer weken er tussen zou voor werkende cursisten een verademing zijn.

Roos Reijbroek

7,0

Training: Relatiecoach

Ik vond goed:
- De sfeer in de ruimte
- Individuele aandacht
- De diversiteit in de lesstof

Wat kon beter:
- Structuur en duidelijkheid (binnen de lesstof, op de lesdagen)
- Leiderschap van de docent (niet iedereen laten meebeslissen over alles, zich aan afspraken omtrent tijd en structuur houden)

Marlous van Venrooij

17-07-2018

Training: Energetisch Therapeut

Fantastische opleiding, geweldige docenten! Mijn leven is zó anders nu, ik weet wie ik ben, weet wat mijn kracht is en heb geleerd hoe ik op mijn gevoel kan vertrouwen. En doe dat ook. Veelomvattende opleiding, een opleiding voor het leven. Niet twijfelen, deze opleiding is het beste wat je maar voor jezelf kunt doen.

Esther Nederkoorn

15-07-2018

Training: Stresscounselor

Een prachtige opleiding bij een heel goede opleider. Je wordt als student gezien en gehoord.

Deze opleiding gaat ook over jou als persoon. Dat vraagt om zelfonderzoek en reflectie.

Ik heb veel geleerd en genoten van de opleiding.

Esther Lamboo

11-07-2018

Training: Kindercoach

Een praktische opleiding met veel leuke methodieken. Ada is een hele betrokken, enthousiate docent die veel ervaring heeft in het werken als kindercoach. Door concrete voorbeelden uit haar praktijk en kennis te delen krijg je een goed beeld van hoe het werk van een kindercoach er uit ziet.
Het coachingstraject is erg leerzaam en de feedback die je tussentijds terug krijgt is helpend voor je leerproces.
De lesdagen vliegen voorbij! Ook de lessen van Karlijn en Elise zijn heel interessant. Kortom een opleiding die echt de moeite waard is. Om Kindercoach te worden maar ook om jezelf nog beter te leren kennen.