Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Hanneke Soute

14-08-2017

Training: Seniorencoach

De training heb ik ervaren als een "warme douche": zoveel goede en mooie tips & tricks, zowel van Marion als van m'n medestudenten. Elke keer keek ik uit naar de les en ging ik met een voldaan gevoel naar huis. Een aanrader! Aan eind wél een spurt om alles gereed te brengen; ook daarin Marions inzet heel erg gewaardeerd.

Bijlholt

24-07-2017

Training: Stresscounselor

Tijdens de opleiding heb ik veel van mijzelf mogen aankijken. Heel leerzaam. Prettige sfeer in de groep en de locatie was prima. Hartje Utrecht. Je leert een mooie verbinding te leggen met je cliënt en jezelf. Bovendien leer je vooral goed te luisteren naar de ander, maar ook naar je eigen gevoel.

Marileen Louwerse

20-07-2017

Training: Stresscounselor

De docenten waren super en afwisselend, de lesdagen waren leerzaam en inzichtgevend, de invloed in mijn priveleven was verrijkend. De inhoud van de lesmap was wat verwarrend, chaotisch, onduidelijk af en toe. De locatie was prettig.

C.dam

Training: Stresscounselor

De docenten leerden mij vooral te coachen met gevoel & hoofd. Sonnevelt heeft uitmuntende docenten. Ik heb geleerd te vertrouwen op mijn intuïtie en dat voelt als een verrijking. Ik heb mijn eigen stresspatronen, mijn karrenspoor, ontdekt en geleerd ze te omarmen.
Indien Sonnevelt het lesmateriaal - niveau is beneden de maat - verbetert en er meer ruimte komt voor individuele feedback krijgt deze opleiding van mij vijf sterren.

Lianne Simon Harazi

Training: Stresscounselor

Ik ben zeer positief over alle aspecten van en rond de opleiding: lokatie Zaltbommel was erg prettig, gratis parkeren op loopafstand. We kregen ook af en toe les in de buitenlucht. Mogelijkheid voor een biologische warme lunch. Inhoud en niveau van de lessen waren goed, idd HBO niveau, de inhoud was een goede mix van theorie en praktijk. Fijne docenten, met veel individuele aandacht voor de studenten. In deze opleiding krijg je echt alle skills die nodig zijn om het beroep van Stresscounselor te kunnen uitvoeren. Ook leer je tijdens de opleiding heel veel over jezelf.

Vanerwen

4,0

Training: Mental Coach

Ik zou Sonnevelt graag deze verbeterpunten willen adviseren: in geval van meer dan 8 / 10 deelnemers, werken met 2 trainers. Deze trainers kunnen dan op de lesdagen actief het oefenen begeleiden. EN als de locatie dan ook nog aparte ruimtes biedt om te oefenen, dat zou helemaal handig zijn! Coachen is een vaardigheid en dan is veel oefenen nodig. De trainer(s) kunnen je hiervoor de kaders bieden.

Annelies Deinum

Training: Stresscounselor

Theorieboek onprettig, praktijklessen heel fijn.
Achtergronden voor het starten van je eigen praktijk komen nauwelijks aan de orde. Veel schrijfwerk, zoals een artikel, portfolio en erg veel verslagen. Magere feedback daarop.

Hanneke van Voorst

13-07-2017

Training: Kindercoach

Ik heb de opleiding met heel veel plezier gedaan. Ik heb een boel geleerd over het coachen van kinderen, maar minstens net zoveel over mezelf. Ik heg genoten van de opleiding. Voor mij hadden de lessen uitgespreid mogen zijn over een langer tijd. Zodat ik naast mijn werk en moeder zijn wat meer tijd had gehad om de aanvullende literatuur te lezen. De opleiders die ik heb gehad waren heel inspirerend!

Hester Jonker

12-07-2017

Training: Gewichtsconsulent

De opleiding tot gewichtsconsulente is een arbeidsintensieve opleiding. Dat was mij niet helemaal duidelijk toen ik er aan begon. Daar zou aan de voorkant meer informatie over gegeven mogen worden. Het was wel een mooie mix van theorie leren en in de praktijk toepassen. Een top vind ik echt de aandacht voor het coachen en gepreksvaardigheden toepassen, Jennifer de Jonge heeft dit als docent mooi neergezet. Ik heb echt veel geleerd en ben er klaar voor om dit vak uit te oefenen.

Karin van Roosmalen

10-07-2017

Training: Stresscounselor

Mijn ervaring is dat dit een opleiding is waarin ook je eigen persoonlijke groei gemotiveerd wordt. Hanneke, Lia en Mieke hadden ieder hun eigen inbreng. Hun enthousiasme over de inhoud van de opleiding zorgt er voor dat je elke keer weer naar de volgende opleidingsdag uitkijkt.