Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Patrick van Exel

10-10-2018

Training: Mental Coach

Leerzaam en goed toe te passen in mijn huidige werk en in de ademsalon.nl die nu geopend is op
9-9-18
Vervolg cursus ingestart, stress counselor, doel viatiliteitscoach en daarna stress adviseur.

Gert-Jan van Beurden

07-10-2018

Training: Vitaliteitsadviseur

Goede opleiding met fijne docenten (met veel praktijkervaring). De opleiding heeft mij geholpen om beter inzichtelijk wat precies de aspecten van duurzame inzetbaarheid zijn en hoe we organisaties op dit gebied kunnen adviseren (met bijbehorende tools).

Lian van der Heijden

02-08-2018

Training: Mental Coach

Puur vakmanschap door haar jarenlange ervaring. Aan de hand van praktische voorbeelden maakt ze zaken helder. Ze is geen pleaser wat juist erg verfrissend is, positief kritisch dus.
Een verbeterpunt voor de training is dat er vaker onder begeleiding geoefend mag worden.

Dirix

27-07-2018

Training: Mental Coach

Persoonlijke opleider. De opleiding bestond uit intensieve lesdagen, thuisstudie en verplichte intervisie met medestudenten. Deze opleiding laat je niet koud en zorgt voor een pittige persoonlijke ontwikkeling. De docenten hebben veel ervaring en maken de lesdagen persoonlijk.

Kim Van den Oever

24-07-2018

Training: Mental Coach

Van Gitta heb ik geweldige leerzame lessen gehad. Je leert in deze lessen vooral jezelf goed kennen wat je weer kunt gebruiken in de praktijk en bij je cliënten. Ik zou deze opleiding iedereen kunnen aanbevelen. Het is jammer dat de opleiding zo kort is, ik had graag nog even doorgegaan. Al is het ook wel heel fijn om weer een mooi diploma op zak te hebben!

Alice Tulen- Akkerman

20-07-2018

Training: Stresscounselor

De opleiding van stresscounselor afgerond bij Sonneveld.
De opleiding is inspirerend, prikkelend en verdiepend. Het gedachtegoed van Albert Sonnevelt zo herkenbaar en toepasbaar in dagelijks doen en denken. Een opleiding die zeker aan te raden is en die mij zowel in professionele als persoonlijk ontwikkeling veel heeft gebracht.

Karin van der Wees

Training: Trainer Hormoonfactor

Zeer interessante opleiding.
Compleet en afwisselend. Je kunt er heel veel kanten mee uit. Bijvoorbeeld een eigen praktijk of als aanvulling op je huidige beroep/ praktijk.
Wat je kunt bereiken met leefstijl aanpassingen is enorm. Dus ook een eye-opener voor jezelf 😉
Op de lessen, de docenten en Sonnevelt opleidingen niets aan te merken. Enige min-puntje: voor mij had de opleiding (voor die prijs) inclusief lunch mogen zijn.

Carin Camp

Training: Basis Coach

De lesstof gegeven door Mieke was helemaal goed, alleen jammer dat de toegezegde assistentie er nooit is gekomen en daardoor stond Mieke alleen voor de groep. Daardoor kwam het coach gesprek oefenen in het gedrang omdat Mieke logischerwijs niet op meerdere plekken tegelijkertijd kan zijn. Ondanks dat is Mieke een super docent, alleen de groep zou ik kleiner maken en ons traject was wel erg kort, meer weken er tussen zou voor werkende cursisten een verademing zijn.

Roos Reijbroek

7,0

Training: Relatiecoach

Ik vond goed:
- De sfeer in de ruimte
- Individuele aandacht
- De diversiteit in de lesstof

Wat kon beter:
- Structuur en duidelijkheid (binnen de lesstof, op de lesdagen)
- Leiderschap van de docent (niet iedereen laten meebeslissen over alles, zich aan afspraken omtrent tijd en structuur houden)

Marlous van Venrooij

17-07-2018

Training: Energetisch Therapeut

Fantastische opleiding, geweldige docenten! Mijn leven is zó anders nu, ik weet wie ik ben, weet wat mijn kracht is en heb geleerd hoe ik op mijn gevoel kan vertrouwen. En doe dat ook. Veelomvattende opleiding, een opleiding voor het leven. Niet twijfelen, deze opleiding is het beste wat je maar voor jezelf kunt doen.