Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Marco Baks

16-04-2019

Training: Kindercoach - Puur Kindercoach

Deze opleiding helpt je naast de benodigende vakkennis ook veel persoonlijke ontwikkeling die je weer heel goed toe kunt passen in je coaching zoals alle trajecten in onze groep hebben bewezen! Sta open en ontvang want pas dan kun je pas echt gaan uitdelen!

Wiesje Van Zonneveld-Veele

12-04-2019

Training: Mental Coach

Fijne opleiding met veel diepgang en ruimte om zelf te ontdekken wie je bent en hoe je jezelf als instrument kunt inzetten als coach. Fijne, creatieve docent met veel humor. Veel leren door te doen. Deze opleiding smaakt naar meer. Goed bereikbare locatie.

Loes

10-04-2019
3,0

Training: Kindercoach

Veel methodieken maar weinig diepgang. Dure opleiding en dan zelf je lunch regelen.
Omschrijving en inhoud van de cursus op de site mag wat uitgebreider.
De docenten zijn betrokken en altijd per mail te benaderen,

Eva Maria Wouters

10-04-2019

Training: Jongerencoach

Een opleiding van een half jaar boordevol praktijkervaring, oefeningen, samenwerking, theorie, kennis, methodes en een intensief persoonlijk proces, gegeven door een ervaren, enthousiaste en inspirerende docente...ik ben er erg blij mee!

Carmen Beks

09-04-2019

Training: Kindercoach

De manier van les heb ik als zeer prettig ervaren. Mooie aansluiting voor mensen met HSP. De inhoud was zeer boeiend en leerzaam. Niet alleen voor kinderen maar ook voor jezelf. Zeer professionele hoofddocente met bezieling voor het vak.
De locatie was sfeervol met mooi gedempt licht en had meer dan genoeg ruimte, zowel binnen als buiten. Alleen het geluid van het verkeer was voor mij hinderlijk. Een mooie natuurlijke omgeving, waar ruimte voor jezelf is.

Milou van Aal

28-03-2019

Training: Mental Coach

Wauw wat is deze opleiding waardevol voor mij geweest! Ik ben gegroeid als mens en zo veel dingen bijgeleerd als coach. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik heb nog zitten twijfelen om een goedkopere mental coach thuisstudie te doen, maar wat ben ik blij dat ik toch de investering heb gedaan voor een klassikale opleiding. De theorie was interessant, maar de opdrachten, oefeningen en connectie in de lessen zijn voor mij het meest waardevol geweest. Ik zou dit dan ook aan iedereen aanraden die graag aan zichzelf werkt, groeit en een goede (mental) coach wil worden. Sonnevelt bedankt!

Brigitte Wendelgelst

22-02-2019

Training: Trainer Hormoonfactor

Brigitte Wendelgelst over de opleiding Trainer Hormoonfactor:

Ik heb ontzettend veel geleerd. Je krijgt schatten aan informatie en documentatie en hebt direct veel in handen om toe te passen.
De lessen waren uiterst boeiend en werden gegeven door stuk voor stuk zeer gedreven mensen. Inspirerend mag deze opleiding dan ook zeker worden genoemd.
De lessen zijn actief, je sukkelt echt niet in slaap. Zou ook niet handig zijn, want je moet je aandacht er echt bijhouden wil je alle kennis absorberen.

Super tevreden over deze opleiding, en wat mij betreft ook lifechanging!

Mariëlle van Kaathoven

05-02-2019

Training: Trainer hormoonfactor

Hele inspirerende opleiding. Boeiende lesstof en een verrijking voor je eigen gezondheid én die van anderen. Goede trainers met heel veel vakkennis en bevlogenheid. Een echte aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in voeding, stress en bewegen.

Tessa Snoek

13-01-2019

Training: Trainer Hormoonfactor

Ik heb deze opleiding gedaan als verdieping op mijn eerdere opleiding tot integraal leefstijlcoach. Een echte aanrader, enthousiaste docent(en), prima locatie en waardevolle lessen. Ik wist niet dat hormonen zoveel invloed hadden op onze vitaliteit!

Patricia

30-12-2018

Training: Hormoonfactor

Wat een super goede opleiding. Alle specialisten komen aan bod. Van voeding, tot darmen, van training tot psychologie! Zwaar, maar het is het zo waard. Ik gebruik alles in de praktijk. Ralph is echt een goede teacher, maar ook de anderen zijn echt goede vakspecialisten, Astrid, Ronald, Wendy etc. Bedankt. Beste keuze die ik heb gemaakt.