Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Mariëlle van Kaathoven

05-02-2019

Training: Trainer hormoonfactor

Hele inspirerende opleiding. Boeiende lesstof en een verrijking voor je eigen gezondheid én die van anderen. Goede trainers met heel veel vakkennis en bevlogenheid. Een echte aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in voeding, stress en bewegen.

Tessa Snoek

13-01-2019

Training: Trainer Hormoonfactor

Ik heb deze opleiding gedaan als verdieping op mijn eerdere opleiding tot integraal leefstijlcoach. Een echte aanrader, enthousiaste docent(en), prima locatie en waardevolle lessen. Ik wist niet dat hormonen zoveel invloed hadden op onze vitaliteit!

Patricia

30-12-2018

Training: Hormoonfactor

Wat een super goede opleiding. Alle specialisten komen aan bod. Van voeding, tot darmen, van training tot psychologie! Zwaar, maar het is het zo waard. Ik gebruik alles in de praktijk. Ralph is echt een goede teacher, maar ook de anderen zijn echt goede vakspecialisten, Astrid, Ronald, Wendy etc. Bedankt. Beste keuze die ik heb gemaakt.

Heidi Scholte

27-12-2018

Training: Stresscounselor

Voor mij was dit een hele waardevolle opleiding met een goede balans tussen theorie en praktijk. Inspirerende, ervaren en professionele docenten. Wel onderschat dat een groot deel van de opleiding over je eigen proces gaat.

Joris Noordermeer

22-12-2018

Training: Stresscounselor

In de groep werd alles een aanleiding tot een coachsituatie. Dit maakte het counselen en coachen telkens weer praktisch en gaf veel inzicht in de werking en hantering van stress.

Miranda Kester

22-12-2018

Training: Natuurvoedingsadviseur

Een mooie praktijkgerichte opleiding voor iedereen die meer over (natuur)voeding en de effecten hiervan op ons lichamelijke, geestelijke en energetische welzijn wil weten. Er wordt o.a. gekookt, gewerkt aan persoonlijke presentatie en geoefend met het geven van advies. Hierdoor kan je de lesstof direct in de praktijk toepassen. De leraren zijn erg professioneel en gepassioneerd. Een erg fijne leeromgeving dus.

Yvonne Van de Wert-Sengers

10-12-2018

Training: Stresscounselor

Een inspirerende opleiding waarvan ik veel heb geleerd. Daarnaast veel inzichten gekregen in mijn patronen en overtuigingen. Veel coachvaardigheden geleerd en eigen gemaakt. Praktisch toepasbare werkvormen geleerd. Een goed en deskundig team van docenten. Dankbaar dat dit op mijn pad is gekomen. Je bent nooit te oud om te leren, je hele leven is een leerproces. Dank je wel voor alle inzichten. Yvonne

Esther Wissink

08-12-2018

Training: Natuurvoedingsadviseur

Afwisseling theorie en praktijk, goed in balans, docenten zeer vakkundig. Trainers die ook een stapje extra voor je willen doen. Inspirerende kookworkshop. Pittig! Er wordt voldoende ruimte gegeven om in je eigen tempo te werken naar koken met natuurvoeding

C. De Hart

07-12-2018

Training: Stress de baas

Erg leerzame en inspirerende masterclass! Een zeer helder verhaal over hoe stress ontstaat en hoe je stress kunt voorkomen. Wetenschap en praktische handvatten gebundeld in 1 verhaal. En Albert Sonnevelt is een zeer ervaren spreker waar je de hele dag geboeid naar kunt luisteren. Een aanrader!

Gergana Petkova

06-12-2018

Training: Stresscounselor

Een super leuke, leerzame training! Het raakt je diep van binnen. Het is een reis met pieken en dalen waarin je vooral jezelf goed leert kennen! De groep is wel iets te groot, 20 mensen. Maar de trainster is top!