Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Sanne Passchier

19-04-2018

Training: Kindercoach

Elise is een superdocent met een groot hart voor het vak. Ze heeft veel tijd en aandacht besteed aan het beoordelen en geven van feedback op de opdrachten. Ondanks dat ze heel veel studenten heeft voelde het alsof ze enkel mij te begeleiden had zo uitgebreid en precies waren haar op en aanmerkingen op de opdrachten en tijdens het begeleiden van het hulpverleningstraject.

Elsbeth

17-04-2018
4,0

Training: Beweegcoach

Goede docent, zeer slechte cursusmap die medisch inhoudelijk niet klopt en vol spelfouten staat. Ze hebben een nieuwe gemaakt met nog steeds fouten. Jammer. Locatie den bosch was ook matig.

den Dulk

08-04-2018
5,0

Training: Jongerencoach

Hoewel het inhoudelijk wel interessant is, was de trainer vaak erg warrig en organisatorisch slecht. Door deze onduidelijkheden zijn er flink wat steken en dus leermomenten laten vallen.
Inhoudelijk wel veel geleerd en gelezen in de lesmap.
Belangrijk om te weten dat je ook met jezelf aan de slag gaat tijdens deze opleiding. Het kan soms erg confronterend zijn, wat uiteindelijk wel heel erg veel kan bijdragen aan je eigen proces en ontwikkeling tot jongerencoach.

Toine van de Wert

Training: Mental Coaching

Veel overtuigingen en patronen leren kennen van mezelf. Goede werkvormen die weten en voelen combineren. Combinatie van lesdagen, proefclienten en intervisie maken dat je coachingsvaardigheden intensief kunt oefenen. Goed trainer! Lokatie met lunchfaciliteiten is erg goed bevallen.

Yvonne Van de Wert-Sengers

Training: Mental Coach

Fantastische pittige opleiding!
Je leert jezelf nog beter kennen. Zo’n mooi leerproces!
Ik ben alweer begonnen met de stresscounseleropleiding. Ook geweldig🍀
Dank je wel geweldige mensen van Sonnevelt. Een warm bad🌞
Zonnige groeten, Yvonne

Jorine Wieringa

Training: Mental Coach

Over het algemaan als zeer positief ervaren. Een echte zoektocht naar jezelf en hoe je een goed mens/coach mag zijn. Wendy van Zon is een top trainer.. veel ervaring, mooi mens. En gaf heel fijn training, met veel interactie met de groep. Locatie in Zaltbommel was prettig. Leermap goed te lezen en literatuur erg veel maar mooie extra. Had iets meer sturing omtrent de intervisie willen hebben, Voor mij was dit nieuw.

Judith van Doorn

23-03-2018

Training: Seniorencoach

Een zeer leerrijke opleiding waarin leerkracht Marieke van Gemeren op een prettige manier warmte creëerde en sturing gaf aan de groep. Hierdoor ontstond meteen een vertrouwde sfeer waarin we allen open en eerlijk konden ontwikkelen. Ik ben gegroeid als professional maar zeker ook als mens. Op een prettige locatie wordt lesgegeven in het hart van het prachtige centrum van Zaltbommel. Bedankt!

Irene Haslinghuis

19-03-2018
7,0

Training: Seniorencoach

Een fijne zowel theoretische als praktische opleiding. Veel geleerd en ervaren over senioren, coaching en vooral mijzelf! In een zingevend prachtig klooster met een fantastische trainster en groep fijne studenten. Zeer waarde vol!!!

Judith Littel

19-03-2018

Training: Kindercoach

De opleiding zorgt ervoor dat de kindercoach die in jou besloten ligt naar buiten komt. Het is een opleiding waarin je leert om je eigen stijl te ontdekken. Ik heb genoten van deze reis!

Mariska Bakker

05-02-2018

Training: Trainer Hormoonfactor

De opleiding tot trainer hormoonfactor was een feest om te doen. Een enorme hoeveelheid praktisch toepasbare kennis van hoog niveau wordt je in 10 volle lesdagen geleerd. De opleiding is inhoudelijk van hoog niveau en zeer compleet. Van feitelijke kennis tot praktische toepassing die ook volop geoefend wordt. Een aanrader.