Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Elly Punselie

13-06-2019

Training: Natuurvoedingsadviseur

Wat een rijkdom aan kennis en praktijk ervaring heb ik mogen opdoen over gezond eten voor mens, dier en milieu, en wat een inspirerende docent is marion pluimes!bedankt! Ik kan met deze opleiding direct aan het werk, thuis en in een praktijk.

Mieke de Vriend

Training: Levenscoach - Jaar 1

Ik heb dit jaar enorm veel geleerd over mijzelf! Deze leermomenten kan ik mooi meenemen naar mijn huidige werk én volgend jaar als coach😉.
Ik raad deze opleiding iedereen aan! Fijne docenten en een prettige leslocatie

Felix Tangelder

Training: Trainer Hormoonfactor

Zeer interessante en praktijkgerichte opleiding. De moeite waard voor leefstijlcoaches maar ook voor coaches in het mentale domein. P p p p p p p p p p p p

Mitch Lases

Training: Trainer Hormoonfactor

De inhoud van de opleiding Trainer Hormoonfactor was erg nuttig en gaf me veel aanvullende kennis over het bereiken van vitaliteit. Ook het niveau was hoog genoeg voor het leggen van een goede basis om te starten met leefstijladvisering. De trainers/docenten waren allemaal inspirerend en enthousiast. De locatie was erg prettig, maar wel wat ver van de woonplaats. Het Open Vragen gedeelte van de examinering vond ik erg breed gesteld, waardoor het soms lastig was in te schatten hoe uitgebreid je antwoord moest geven. Overall een hele leuke leerzame opleiding genoten!

Frederik Van de Velde

04-06-2019

Training: Basis Coach

Ideale training voor je persoonlijke ontwikkeling of om de eerste stappen te zetten in de wereld van coaching. Je maakt kennis met verschillende vormen van coaching, zodat je kan kiezen welke vorm je meest aanspreekt om eventueel te verdiepen.

Alleke Hoving

30-04-2019

Training: Relatiecoach

Brede opleiding waarbij je kennis maakt met veel verschillende methodieken en oefeningen. Ervaring op mag doen met koppels die langskomen tijdens trainingsdagen. Trainers met veel kennis en ervaring hebben. Locatie goed bereikbaar, vlak bij station

C. Pullens

25-04-2019
3,0

Training: Beweegcoach

De opleiding is veel minder breed dan ik verwachtte. Het coachen komt zeer weinig aan bod, de lessen zijn erg gericht op het aanleveren van oefeningen zoals je die in een sportschool/bij een personal trainer zou doen. De locatie was niet echt geschikt voor het ontvangen van/lesgeven aan een grote groep.

A van Wouw

24-04-2019

Training: Seniorencoach

Een mooie, inspirerende, professionele opleiding met zeer kundige en ervaren trainers/coaches. Doordat er lesdagen zijn, krijg je veel praktijkvoorbeelden en oefen je diverse interventies op je groepsgenoten. Door de een veilige en prettig sfeer krijg je alle ruimte om je coachvaardigheden te ontwikkelen.

Arienne Den Dulk

24-04-2019

Training: Kindercoach

Inhoudelijk was de cursus goed, de trainers waren prima, ik heb veel geleerd, de cursusjaren waren zeer intensief, de leerstof kwam niet altijd overeen met de uitleg van de trainers.

Marco Baks

16-04-2019

Training: Kindercoach - Puur Kindercoach

Deze opleiding helpt je naast de benodigende vakkennis ook veel persoonlijke ontwikkeling die je weer heel goed toe kunt passen in je coaching zoals alle trajecten in onze groep hebben bewezen! Sta open en ontvang want pas dan kun je pas echt gaan uitdelen!