Beoordelingen Sonnevelt Opleidingen

Anita Suijkerbuijk

15-06-2018

Training: Stresscounselor

Praktisch ingestelde opleiding, waarin de nadruk ligt op gesprekstechnieken. Naast kennis over stress, komt ook datgene dat jou stress bezorgt uitgebreid aan bod. En dat vond ik een 'mooie bijvangst' bij een opleiding die ik ben gaan doen om mijn eigen coachpraktijk te verbreden.

Kreuze

11-06-2018

Training: Levenscoach - Jaar 2

Ik deed deze opleiding om vooral tools te krijgen voor mijn werk als teamcoach in mijn werk. Het heeft mij veel meer gebracht... voor mijn eigen ontwikkeling, voor mijn werk, en voor de zekerheid dat ik op mijn eigen manier kan coachen. Ik start (wat ik zelf niet voor mogelijk had gehouden) toch een eigen praktijk. Dit kan ik nu zien als avontuur met kansen. Terwijl ik dat eerst als avontuur met veel beren en beperkingen op de weg zag. trainers en ontwikkelaars van Sonnevelt-opleidingen: dank.

Berry Daemen

24-05-2018

Training: Mental Coach

deze opleiding is leerzaam voor iedereen die op zoek is naar zichzelf. Het geeft je persoonlijke ontwikkeling een boost. Iedere manager van elk bedrijf zou deze opleiding moeten gaan volgen!

Loes Hubers

20-05-2018

Training: Kindercoach

Ik heb de opleiding Puur Kindercoach gevolgd en heb het als enorm waardevol ervaren dat mijn hoogsensitiviteit hier alle ruimte kreeg. Zo heb ik kunnen leren dat het een kracht is en geen last. Als je weet dat je hoogsensitief bent en je wilt de opleiding Kindercoach gaan volgen dan is de opleiding Puur Kindercoach echt een meerwaarde!

Lucy Glaap

14-05-2018

Training: Mental Coach

Gedegen en bijzondere opleiding met veel diepgang. Met de combinatie van theorie, de vele werkvormen, praktijkoefeningen en intervisiebijeenkomsten ontwikkel je de juiste competenties van mental om cliënten te coachen in hun mentale proces. Gitta zette haar kennis en ervaring als coach goed in.

Sabrina van der Meer

03-05-2018

Training: Kindercoach

Ik heb dit jaar de opleiding Kindercoach gevolgd bij Sonnevelt. Ik kan iedereen die met kinderen werkt deze opleiding aanbevelen. Er is veel afwisseling tussen theorie en praktijk. Ook is er tijd om de technieken te oefenen. De studiebegeleiders zijn zeer betrokken bij de studenten en geven zeer prettige en opbouwende feedback.

R Hammecher

23-04-2018

Training: Kindercoach

Geweldige opleiding met geweldige docent.
De opleiding heeft me zoveel meer gebracht dan ik me vooraf had kunnen bedenken. Binnen de korte tijd van de opleiding ben ik werkelijk enorm gegroeid en coach geworden. Ik heb werkelijk het idee aan de slag te kunnen en sterker nog dat ga ik ook doen.

Docent is zeer inspirerend en erg goed als voorbeeld om van te leren.

Veel praktijk in de opleiding zorgt voor persoonlijke ontwikkeling, eigen maken van methodieken en het steviger in de schoenen komen te staan als coach.

Sanne Passchier

19-04-2018

Training: Kindercoach

Elise is een superdocent met een groot hart voor het vak. Ze heeft veel tijd en aandacht besteed aan het beoordelen en geven van feedback op de opdrachten. Ondanks dat ze heel veel studenten heeft voelde het alsof ze enkel mij te begeleiden had zo uitgebreid en precies waren haar op en aanmerkingen op de opdrachten en tijdens het begeleiden van het hulpverleningstraject.

Elsbeth

17-04-2018
4,0

Training: Beweegcoach

Goede docent, zeer slechte cursusmap die medisch inhoudelijk niet klopt en vol spelfouten staat. Ze hebben een nieuwe gemaakt met nog steeds fouten. Jammer. Locatie den bosch was ook matig.

den Dulk

08-04-2018
5,0

Training: Jongerencoach

Hoewel het inhoudelijk wel interessant is, was de trainer vaak erg warrig en organisatorisch slecht. Door deze onduidelijkheden zijn er flink wat steken en dus leermomenten laten vallen.
Inhoudelijk wel veel geleerd en gelezen in de lesmap.
Belangrijk om te weten dat je ook met jezelf aan de slag gaat tijdens deze opleiding. Het kan soms erg confronterend zijn, wat uiteindelijk wel heel erg veel kan bijdragen aan je eigen proces en ontwikkeling tot jongerencoach.