Beoordelingen SolarKompas

De heer uit: Aalsmeerderbrug

29-06-2017
5,9

Positieve ervaring:
Met René van Poelgeest goed kontakt gehad .

René van Poelgeest heeft aan Gerard van wonderen
Gevraagd kontakt met me op te nemen om panelen bij te plaatsen.
Helaas tot vandaag nog niets van hem vernomen

Ton Velle.
Aalsmeerderdijk 350 1436 BH Aalsmeerderbrug.

Mevrouw uit: Neede

20-06-2017
4,4

Positieve ervaring:
Wij zijn met solarkompas in zee gegaan na een, zoals het leek, goede deal. De druk wordt opgevoerd door de vertegenwoordiger gezien er een actie is. Uiteindelijk gekozen voor de deal en niet de druk. De zonnepanelen en de installatie (35 stuks) doen het prima. Nu wij de voordelen van de aangeboden actie proberen te verzilveren (part of the deal) geeft niemand thuis. Al maanden proberen wij contact te zoeken, waarbij de respons nul is. Nergens wordt op gereageerd, hoewel de berichten gelezen worden. Naast dat wij geld krijgen van deze organisatie, dat was de actie nl zijn er meer afspraken gemaakt zwart op wit. Het geeft weinig vertrouwen dat dit werkelijk betekenis heeft gezien zij geenszins reageren op mails.
Fijn dat de panelen werken, werkelijk slechte afhandeling naderhand.

Negatieve ervaring:
Fijn dat de panelen werken, werkelijk slechte afhandeling naderhand.

De heer uit: Leidschendam

05-05-2017

Positieve ervaring:
Goed bereikbaar voor vragen. Snel antwoord. Duidelijke afspraken.

Negatieve ervaring:
Helaas was er met de verkoper onduidelijkheid over de afrekening. Gelukkig is dat met één emailtje door de directie opgelost.

Mevrouw uit: Vijfhuizen

15-02-2017

Positieve ervaring:
Goed en prettig gesprek met adviseur, snel geregeld, snel geïnstalleerd, voldoende bedenktijd

Negatieve ervaring:
Planning verliep niet conform afspraak, installateurs kwamen pas eind van de middag met 2 groepen. Gelukkig had mijn man alles al goed voorbereidt anders had het niet voor donker gelukt. Factuur aanbetaling is niet ontvangen waardoor factuur vooraf betaald is die eigenlijk op de dag van installatie betaald had moeten worden. De installateurs wisten nu niet wat we moesten betalen en wat niet. Niet geïnformeerd over de meterkast die we hebben en dat die helaas niet voldoet aan de eisen voor de zonnepanelen. Nu moeten we wachten op een nieuwe meterkast die hier wel aan voldoet. Dit had vooraf bij ons aangegeven moeten worden maar ook de installateur die in de meterkast bezig is geweest heeft dit niet aangegeven. Ook het BTW verhaal is niet duidelijk uitgelegd. We moeten van alles doen om ons btw terug te krijgen. Er is wel aangegeven dat wij de btw zelf moeten regelen maar niet welk pad we moeten bewandelen om dit uiteindelijk terug te krijgen.

De heer uit: Drunen

15-02-2017

Positieve ervaring:
Bovenstaande beoordeling geeft al aan dat wij op alle facetten tevreden zijn. Op vragen werd adequaat en snel gereageerd.

geen

Mevrouw uit: WERNHOUT

07-02-2017

Positieve ervaring:
Dennis kwam gelijk langs toen ik moeilijkheden had met de omvormer en de app. Alles duidelijk uitgelegd en gewacht tot de storing van ziggo was verholpen, met het opnieuw instellen van de omvormer

De heer uit: Cadier en Keer

30-01-2017

Positieve ervaring:
De adviseur Marcel Reinen is altijd bereikbaar en heeft persoonlijk geholpen bij problemen met de Wifi koppeling.

Mevrouw uit: Maastricht

26-01-2017

Positieve ervaring:
Geweldig geregeld, snelle werkers !! Complimenten !!

De heer uit: Hillegom

24-01-2017

Positieve ervaring:
Solar Kompas heeft mij goed door het hele traject geloodst.

Negatieve ervaring:
Jammer dat ze sóchtens eerst naar hun 2e afspraak gereden waren.

De heer uit: hoogvliet

24-01-2017