Beoordelingen soapolinoord.nl

• Je oordeel 8,0

nikki

20-07-2018

Ik vind de test en hoe het verliep erg fijn. Alleen ik snap niet dat je je bij de GGD gratis kan laten testen maar deze test, terwijl hier geen consult bij komt kijken, 45 euro kost. Ik wilde snel zekerheid maar kan me goed voorstellen dat je dan denkt "laat maar zitten", wat niet echt motiverend en effectief is willen we het soa probleem in Groningen verhelpen. Ik vind sowieso dat studenten een soort oproep moeten krijgen om allemaal te laten testen, dit is misschien een investering maar kan uiteindelijk het probleem beter verhelpen. bedankt.

21-06-2018

Anko

12-06-2018

Ik had goed gevoel bij. Vriendelijke mensen waar je vetrouwt bij voelt.

14-05-2018

De uitslag kwam snel. Wel vind ik de soatesten vrij prijzig.

Gerald

27-04-2018
5,0

Communicatie telefonisch met het soa-telefoon verliep alles behalve soepel en was niet naar tevredenheid.
Ik kreeg het gevoel dat ik/mijn zorgvraag niet belangrijk genoeg was voor oplossing van mijn probleem.

23-03-2018
7,0

ik vind het belangrijk gerust gesteld te worden als het gaat om de verzending van de testen. Even alles goed nalopen als bloed en urine zijn afgegeven. Het is fijn als je als patiƫnt gerustgesteld wordt en weet dat alles aankomt zoals het hoort.