Beoordelingen Snowbreaks

• Catering / maaltijden 7,6
  • Vervoer 8,2

wendy

Omschrijf uw ervaring:
het was weer prima geregeld dit jaar

Ilse

Omschrijf uw ervaring:
Goede organisatie, helder wat er wanneer ging gebeuren. Snowbreaks droeg zeker bij aan het plezier van de leerlingen.

marcel

prima wintersportvakantie.
Goed in balans kosten/baten

Kim

7,1

50 maar wij met 11?

Omschrijf uw ervaring:
De reis / het concept bevalt nu voor de tweede keer erg goed. Ik heb echter wel wat feedback welke ik ook nog even persoonlijk zal toelichten. De instructeurs waren allemaal ontzettend aardig en lief maar we misten wel wat 'initiatief' en meer actieve houding richting de groep met name op het gebied van communicatie / duidelijkheid verstrekken over zaken. De instructeurs hebben zelf geen kinderen en naar mijn idee is het dan lastig inschatten wat er wordt verwacht van een familiereis. Ik denk dat er voor de groep meer uitgehaald kan worden als bepaalde zaken wat actiever worden gepromoot en duidelijk worden aangekondigd. Denk hierbij aan: mogelijkheid gebruik prachtige sauna, starttijden skiles, behoefte aan welk gebied (mooie Fageralm niet geweest), briefings, avondprogramma's, slalom, etc. Ik wil aangeven dat de instructeurs ontzettend leuk en goed waren met de kids maar misschien te weinig geïnstrueerd zijn over de 'overall' verwachtingen bij een familiereis.

Barry

8,1

Omschrijf uw ervaring:
Goede organisatie. Leiding weet goed aan te sluiten bij de belevingswereld van de kinderen. Enthousiaste leiding.

Manon

8,1

Omschrijf uw ervaring:
Al enkele jaren ga ik mee met de reizen van snowbreaks. Ik ben vooral erg te spreken over het enthousiasme en flexibiliteit van de snowbreaks-collega's op locatie. Ze denken mee en doen er alles aan om de ervaring voor de leerlingen en begeleiders zo goed mogelijk te maken. We hadden dit jaar vrijwel hetzelfde team als vorig jaar en ook dit was zeer prettig voor de aansluiting van de lessen. Een fantastisch team, waar we graag ook volgend jaar mee zouden willen reizen!

Maarten

Marie-louise

Omschrijf uw ervaring:
Wederom een superfijne vakantie gehad.
Ik vind alleen dat er duidelijker gecommuniceerd moet worden over het wel of niet meebrengen van eigen handdoeken. Wederom hadden we een volle tas bij en niet nodig gehad.
Al met al een echte aanrader!

Chris

7,8

Omschrijf uw ervaring:
We hebben een topweek gehad. Leuke locatie Bergerblick( hoewel met veel sneeuw minder goed bereikbaar, paar gebreken aan kamer, jammer dat skibus maar 2x per dag rijdt).
Grote verbetering zou zijn de week van zondag tot zondag te verlengen nu de terugreis op zaterdag een ramp is. Kan het geregeld worden dat je nog een nacht kan slapen in appartement zodat je op zondag kunt wegrijden?

Michael

Omschrijf uw ervaring:
Voor het derde jaar op rij een fantastisch kamp gehad met Snowbreak, alles is top geregeld!