Beoordelingen Snowbreaks

• Vervoer 8,2

Miriam

24-10-2017

Omschrijf uw ervaring:
We hebben een fantastische reis gehad! Geweldig georganiseerd!

Ingrid

14-09-2017

Omschrijf uw ervaring:
Het eten in de Steigerhof was veel te zout en de vegetarische gerechten waren niet naar behoren. Het stelde zeer weinig voor. Uiteraard hoeft er voor zo'n grote groep geen haute cuisine op tafel te verschijnen, maar dit was het andere uiterste. Het eten in de Fürther Hütte was wel uitstekend.
Het feit dat ik Snowbreaks niet aanbeveel voor onze reis is omdat wij het gevoel hebben dat wij dit zelf ook kunnen organiseren. Het was ontzettend gezellig om Jeroen en Bart mee te hebben, maar wij vonden de taken die zij voor ons uitvoerden niet onuitvoerbaar door onszelf. Voor scholen waar de docenten geheel achterover willen hangen is dit aan te raden, maar wij vinden het geen probleem om zelf onze handen uit de mouwen te steken en zelf vooruit te bellen en contact te onderhouden met locaties.

Marion

17-05-2017
7,7

Omschrijf uw ervaring:
Ontzettend gemotiveerde mensen die van aanpakken weten. Een fijne samenwerking!

Ivo

08-05-2017

Bedrijf

Omschrijf uw ervaring:
Snowbreaks zorgt voor veiligheid, goede skilessen en een perfecte organisatie. De samenwerking verloopt altijd super. Samen met snowbreaks bieden wij de leerlingen een onvergetelijke ervaring.

Michiel

19-04-2017
7,6

Omschrijf uw ervaring:
Het was wederom prima. Zou graag volgend jaar een zesdaagse skipassen hebben

Jacqueline

10-04-2017
7,6

Bedrijf

25 personen

Hans

06-04-2017

Omschrijf uw ervaring:
Hele fijne wintersportvakantie gehad. De kinderen hebben genoten.

Tobi

05-04-2017
6,9

Omschrijf uw ervaring:
We zijn voor de vierde keer mee met de snow breaks gezinsreis. Deze keer zijn we meegegaan omdat er een mogelijkheid was voor een speciale groepsreis aangepast op de leeftijd van onze pubers. Het idee dat wij daarbij hadden was dat het concept van de reis hier volledig op aangepast zou gaan worden. Dat is ons tegengevallen, in onze ogen is het programma niet ingericht op de pubers en was het te veel "copy/past" van het programma dat we al meegemaakt hebben de vorige jaren voor de kleine kinderen. De spreiding van de leeftijd van de kinderen was te groot, daarmee was de aansluiting met skiën en 's avonds moeilijk. Ook is het jammer dat er niet echt een aparte ruimte is voor de pubers waar ze lekker kunnen chillen. Mijn suggestie voor volgend jaar is om de reis echt vanaf 12 jaar te organiseren, dus middelbare school leeftijd en dan ook te kijken of je meer uitdaging in het skiprogramma kunt maken, zoals dagtochten en extra uitdaging. Voor het avondprogramma zou ik zoiets van een karaoke avond aan het begin van de week organiseren, echt gericht op het elkaar leren kennen en afsluiten met een casino avond.

wendy

04-04-2017
7,9

Geen idee

Omschrijf uw ervaring:
Ik ben dit jaar voor de tweede keer mee geweest met jullie, "familie carnaval reis" en we hebben het heel leuk gehad wederom...

Zenna

31-03-2017

Omschrijf uw ervaring:
Snowbreaks organisatie was top. Accommodatie was de kamer die wij hadden toegewezen wat aan de kleine kant en het eten was aan de zoute kant. Maar verder schoon en voldoende ruimte voor de kids om te spelen.het tijdstip van de les in het grote skigebied kan miss volgende keer naar half elf verplaatst worden zodat we minder lang in de rij (nu bijna uur) hoeven te staan voor de gondels. Verder aan alles gedacht zelfs knutsel en speel plezier voor de kids. En ook onze jongste (3) vond het erg leuk en heeft het steeds over de pizza punt. Hele leuke vakantie gehad!