Beoordelingen Snowbreaks

Ruud

14-04-2018

40 leerlingen

Omschrijf uw ervaring:
Topweek gehad. Goede communicatie en samenwerking tussen reisleiding en docenten. Reisleiding was vakkundig en enthousiast.

Sigmax

13-04-2018

Bedrijf

Omschrijf uw ervaring:
Niets meer dan lof! Dankzij het relaxte, ervaren en ontzettend gezellige team van Snowbreaks hebben alle 200 collega’s ontzettend genoten van een weekend in de sneeuw.

Quinten

12-04-2018
9,8

Bedrijf

Omschrijf uw ervaring:
Alles was perfect geregeld! Organisatie Snowbreaks was top, project/reisleider Joep is zeer goed en geduldig.

Het hotel was netjes en de mensen vriendelijk en behulpzaam.

Eigenlijk was er niks aan te merken op de hele reis en organisatie. Snowbreaks is wat ons betreft zeker een aanrader.

Björn

03-04-2018

Omschrijf uw ervaring:
Alweer een fantastische wintersportreis gehad met Snowbreaks!

Suzanne

14-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
De accommodatie was heel fijn met onze doelgroep!
De beginnende snowboardlessen werden dit jaar heel relaxed en goed gegeven, waardoor de leerlingen veel konden en mochten doen.
Bedankt voor een topreis!

Tom

14-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Super gaaf kamp gehad met Snowbreaks in Zell am See/Kaprun. Ze zijn flexibel en regelen het gehele kamp tot in de puntjes. Wederom bedankt!

astrid

11-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Geweldige week gehad vol winteravontuur in Varmlandsgarden. Zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door Lienke en Johan. Mooie en complete (pas opgeknapte) stuga's en heerlijk gegeten! Gave en goed georganiseerde activiteiten, goed begeleid door oa Bart en Johan. Kinderen vonden het jammer dat er geen Wifi was, voor ons geen probleem.

Gertjan

06-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Joep was samen met zijn collega's helemaal top. eigenaar van gasthaus gaf zelf ook al aan dat zijn passie niet bij koken licht en dat zijn huis verbouwd wordt zodat hij niet meer hoeft te koken.

Hinko

05-03-2018

Omschrijf uw ervaring:
Allereerst graag niet mijn naam/emailadres publiceren op internet.
Mijn ervaring was uitermate positief. de reis voldeed aan mijn verwachtingen en de aandacht voor het eten overtrof deze zelfs. er werd super rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn zoontje en dat maakte het voor ons een stuk aangenamer. dikke duim.