Beoordelingen Snow Leopard Adventures

• Deskundig advies 8,9

Emma

15-01-2018

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

Het heerlijke eten, de ontzettend lieve mensen en de prachtige natuur. Het hoogtepunt was voor mij de Thorung La pass (we hebben met jullie Annapurna Circuit gelopen). Dat was gewoon zo onbeschrijflijk mooi. Onze gids was echt top (Chandra Temang) en onze porter guide ook (Kaman Temang). Ik zou hun beide erg willen aanraden. Ze hebben ons zo lief begeleid en erg deskundig. Toen mijn zus zich niet lekker voelde, wilde Chandra geen risico's nemen en hebben we een rustdag gepakt. We hebben erg gelachen met z'n 4en. Eindoordeel Nepal is een dikke 10, ondanks de slechte voorzieningen. Deze reis heeft mij laten beseffen wat we hier allemaal hebben en heeft me een bescheidener en dankbaarder mens gemaakt.

Meike

15-01-2018
8,5

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

de natuur, de bergen, het lopen iedere dag, de mensen die we tegenkwamen, het 'van de wereld' zijn. De interactie/contact met de gids was heel erg plezierig en hij was erg behulpzaam.

Jana

19-12-2017

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

het mooie uitzicht over de Himalaya

Janneke

14-12-2017
7,1

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

...de zeer deskundige gids, vriendelijke mensen en de nascholing met Vincent

Wim

13-12-2017
6,8

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Al diverse keren

Het gevarieerde landschap van Nepal, de prachtige bergen en de vriendelijjke bevolking.

Jaap

08-12-2017

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

De prachtige vergezichten en natuur tijdens de trekking

Bouke

01-12-2017

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Meer dan 5x

De mooie en bijzondere dieren die ik in Bardia National Park Heb mogen zien en fotograferen. Daarnaast ook weer genoten van de Nepalezen en hun gastvrijheid.
Alles was door SnowLeopard en Summit Trekking weer prima en tot in de puntjes geregeld!! Top!!!

Jet

25-11-2017

henk

06-11-2017
7,9

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Al diverse keren

er viel door 'n blessure niets te genieten, of het moet al zijn door de wijze waarop mijn probleem werd opgelost...

Judith

17-10-2017
9,6

Hoe vaak ben je met Snowleopard op reis geweest? Eerste keer

De lokale begeleiding. Door hen hebben we ontzettend veel over het land geleerd en hebben we nog meer genoten dan van de wandelingen alleen.