Beoordelingen Smits opleidingen

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,5
  • Website 8,5

Dimitri uit: Uden

Positieve ervaring:
Doet alles goed uitleggen en wat je lastig vind neemt hij ook een paar x extra met je door.

Eddy uit: Grave

12-10-2018

Ervaring met: Bromfiets AM theorie, Bromfiets AM praktijk, Motor A theorie, Motor A praktijk, Auto B theorie, Auto B praktijk

Positieve ervaring:
Er wordt veel energie ingestoken ik ben geen natuur talent. Ik heb wel lang rijbewijs maar de regels waren wat verdwenen.

Alex uit: Ilpendam

Positieve ervaring:
Iedereen bedankt voor het behalen BE rijbewijs via Smitsopleiding.nl . Vooral IVO, van Smitsopleidingen die het bijna onmogelijke, mogelijk heeft gemaakt. En Ton Lunenberg instructeur voor de MEGA 3 uur instructie les BE. Klasse! Zeer aan te raden.

Herbert uit: Dreumel

Ervaring met: Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Fijne rijschool met prettige mensen en altijd in voor een praatje. Persoonlijk kontakt is erg prettig.
Zeker een aanrader.

John uit: Venhorst

Positieve ervaring:
2 x op geweest en door goede instructie (instructeur) dingen onthouden . Bochtje achteruit

Agnetha uit: Tiel

9,6

Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E praktijk

Positieve ervaring:
Heb me rijbewijs C en CE gehaald.
Theorie lessen van ad Jonas fijne man
leg alles goed uit en neem de tijd voor je.
En geintje tussen de lessen door maak het leuk.
Het contact met het kantoor. Is toppie kan niet anders zeggen alles werd in overleg gedaan.
Instructeur ☺ Johan een fijne man die me geholpen heb met me rijbewijzen heb veel geduld moeten hebben met mij!
Kan niet anders zeggen respect
Als ik het even niet zag zitten ging hij me helpen.
Veel gelachen in de lesuren echt een leuke rij instructeur.
Smits opleiding dank jullie
Voor de leuke tijd

Lucas uit: Den bosch

10-10-2018

Lisa uit: ‘s-Hertogenbosch

09-10-2018

Ervaring met: Auto B praktijk

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over smits opleidingen. Ik heb 3 praktijkexamens gedaan bij een andere rijschool en toen zag mijn instructeur steeds niet in wat er nog zeker verbeterd moest worden.(mijn kijkgedrag). Ik heb eerst 1 adviesles van pedro gehad en hij zag meteen bij mij waar het probleem zat, wat ik super fijn vond, want dan weet je tenminste waar je aan kan werken. Toen nog 6 lessen gehad en er hard aan gewerkt en vervolgens mijn examen gedaan. Examen verliep heel goed en had na dit keer ook echt het gevoel dat ik nu gewoon zelfstandig kon gaan rijden. Ben heel blij dat ik ben overgestapt.

Aleksey uit: Nijmegen

09-10-2018