Beoordelingen Smits opleidingen

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,5
  • Website 8,4

Gerben uit: Lochem

Positieve ervaring:
Snelle planning van de opleiding en een zeer ervaren en rustige instructeur. Ik had het E rijbewijs eerlijk gezegd onderschat, maar met behulp van de rust en gedegenheid van Henri ging het pefect! Intensieve en leuke dag die prima geeindigd is met mijn E-rijbewijs. Laat nu de paardentrailer maar komen! Dank je Henri!

Marian uit: Nistelrode

Positieve ervaring:
Goede begeleiding gehad van beide instructeurs. Ondanks mijn minimale ervaring toch in 1x geslaagd.

Rick uit: OSS

Ervaring met: Auto B praktijk

Saskia uit: Grave

Ervaring met: Vrachtauto en Bus C/D theorie, Vrachtauto C praktijk

Vincent uit: Grashoek

Positieve ervaring:
Felix is een zeer bekwame instructeur die jou jezelf op je gemak laat voelen! Ik kan hem iedereen aanbevelen!

Fleur uit: Heesch

Ervaring met: Bromfiets AM theorie, Bromfiets AM praktijk

Erg fijne rijschool
Ook de teorie lessen waren erg zinvol en goed zeker niet overbodig geweest.

Sjors uit: Lith

Positieve ervaring:
Erg geduldig en secuur met geven van tips en maken van opmerkingen

Joost uit: Niftrik

Erik uit: Doesburg

Positieve ervaring:
Uiteraard wat 'rose' gekleurd door het succes, maar niettemin een fantastische ervaring! Een ontspannen en leerzame ochtend met een bekwaam en zeer aangenaam mens; Henri de instructeur van Smits Opleidingen. Ik had me wat enthousiast online aangemeld voor een lastminute op maandag, geboekt en betaald...appeltje eitje! En dat was de woensdagavond ervoor. Niet gerealiseerd dat invullen van de gezondheidsverklaring bij Mijn CBR middels DigiD enkel gaat met SMS bevestiging; dat laatste nog nooit gebruikt! Aanvragen gaat met een code die per brief binnen 3 werkdagen (slik!) verstuurd wordt. Gelukkig hield Ivo van Smits Opleidingen het hoofd koel. Vrijdag lag de brief gelukkig op de mat en kwam alles goed :-) Hartelijk dank voor de uitstekende service Ivo, Henri en Smits Opleidingen!

Examen liep gesmeerd; Vriendelijke en rustige mevrouw van het CBR vond mijn prestaties voldoende. Vlak voor mijn examen had een fikse regenbui de straten schoongeveegd; er was nauwelijks verkeer op de weg en alle voetgangers en fietsers hadden een veilig heenkomen gezocht. Appeltje eitje dus!

Bart uit: Uden

9,9

Ervaring met: Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Tamara en Anton waren erg fijne instructeurs waarbij ze ieder vanuit een andere invalshoek je dingen bij proberen te brengen. Ik vind het ook een voordeel dat je meerdere instructeurs hebt omdat deze (onbewust) op andere zaken letten.

De lesmotoren zijn vrijwel nieuw en technisch goed in orde.

Qua planning was alles ook snel en in overleg te regelen en in te plannen waarbij je via internet altijd een overzicht hebt wanneer en hoe laat je moest lessen.
Kortom: Een aanrader