Beoordelingen Smile Clinic Zwijndrecht

7,6
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 7,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 7,6

Mevr Dekkers - Verhoeven uit: Dordrecht

11-11-2019
1,0

Ik was in de veronderstelling dat er een informatie gesprek zou plaats vinden om EVENTUEEL VRIJBLIJVEND VOOR een implantaat . U noemde dat een intake gesprek.
Onmiddellijk werd er een foto genomen Met het gesprek met de tandarts was het al onmiddellijk duidelijk dat een implantaat niet nodig is vanwege de goede conditie van mijn gebit. Waarom dan toch een foto waardoor er onmiddellijk een rekening gepresenteerd werd.

E. van Vugt-Kok uit: H.I.ambacht

7,8

Patricia uit: Zwijndrecht

21-10-2019
5,8

Ik had het idee dat alles snel, snel moest. Voor ik het wist stond ik buiten en had ik een of ander behandelplan getekend.

uit: Zwijndrecht

19-10-2019
6,0

Ik heb bijna een jaar terug een rot behandeling gehad door een vrouwelijke tandarts. Ik heb niks te zeggen over de vriendelijkheid van de arts zelf, maar over de wijze waarop mijn kies was getrokken, heeft ervoor gezorgd dat ik maanden lang pijn heb geleidt. Ik heb daarna mijn afspraken op de dag genomen wanneer de mannelijke tandarts aanwezig was omdat ik hem wel beter en ervaren vond. Over hem kan ik zeggen dat hij heel vriendelijk is en je geruststelt tijdens de behandeling.

Brochard uit: Dordrecht

15-10-2019

Nemen de tijd en geven je een rustig gevoel

L Rietdijk de Lange uit: Dordrecht

23-09-2019

Goed geholpen ,opgeroepen voor controle

Maaike Boonstra uit: Hendrik Ido Ambacht

11-09-2019
7,5

24-08-2019
5,7

De wisseling van tandartsen vind ik niet prettig. Ik heb nu elk jaar een andere tandarts gehad ...

Jacoba

16-08-2019
5,0

Slecht telefonisch te bereiken .je krijg irmand in Rotterdam en wordt dan terug gebeld als hun tyd hebben .
Beloofde een klikgebit voor mij aan te vragen .maar hadden dit niet gedaan kwam ik na 6 weken achter.gebeld maar ze gingen het nuet aanvragen was niet nodig volgens hen.terwijl dit by alle verzeringen nodig is .