Beoordelingen Smile Clinic Zwijndrecht

7,6
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 7,7
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 7,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,4
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 7,7

berendsen uit: Zwijndrecht

03-12-2019

Piet Teekens uit: Dordrecht

27-11-2019

Rinus van der burg uit: Zwijndrecht

26-11-2019
8,5

Zeer correcte behandeling onder een plezierige sfeer

Mevr Dekkers - Verhoeven uit: Dordrecht

11-11-2019
1,0

Ik was in de veronderstelling dat er een informatie gesprek zou plaats vinden om EVENTUEEL VRIJBLIJVEND VOOR een implantaat . U noemde dat een intake gesprek.
Onmiddellijk werd er een foto genomen Met het gesprek met de tandarts was het al onmiddellijk duidelijk dat een implantaat niet nodig is vanwege de goede conditie van mijn gebit. Waarom dan toch een foto waardoor er onmiddellijk een rekening gepresenteerd werd.

E. van Vugt-Kok uit: H.I.ambacht

7,8

Patricia uit: Zwijndrecht

21-10-2019
5,8

Ik had het idee dat alles snel, snel moest. Voor ik het wist stond ik buiten en had ik een of ander behandelplan getekend.

uit: Zwijndrecht

19-10-2019
6,0

Ik heb bijna een jaar terug een rot behandeling gehad door een vrouwelijke tandarts. Ik heb niks te zeggen over de vriendelijkheid van de arts zelf, maar over de wijze waarop mijn kies was getrokken, heeft ervoor gezorgd dat ik maanden lang pijn heb geleidt. Ik heb daarna mijn afspraken op de dag genomen wanneer de mannelijke tandarts aanwezig was omdat ik hem wel beter en ervaren vond. Over hem kan ik zeggen dat hij heel vriendelijk is en je geruststelt tijdens de behandeling.

Brochard uit: Dordrecht

15-10-2019

Nemen de tijd en geven je een rustig gevoel

L Rietdijk de Lange uit: Dordrecht

23-09-2019