Beoordelingen Smile Clinic Ommoord

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

G.M.HENGEVELD - HAAK uit: Vlaardingen

11-09-2019
7,0

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij jullie team was en de eerste indruk was voor mij positief

10-09-2019

Rob uit: ROTTERDAM

20-08-2019

Bradly van der Meer uit: Rotterdam

14-08-2019
5,5

De tandarts zelf ben ik enorm tevreden over, alleen de aanloop naar de afspraak was een ramp en vond ik slecht geregeld. De eerste keer toen ik een afspraak wilde maken duurde het 3 maanden voordat ik langs kon komen. Vervolgens heb ik geen herinnering gekregen waardoor ik niet wist dat ik een afspraak had. Vervolgens heb ik een boete van 70 euro gekregen! Dat vind ik echt niet kunnen en heel slecht, omdat het al heel lang duurde om me afspraak in te plannen. Toen heb ik gebeld voor een nieuwe afspraak en de eerst volgende keer duurde het weer 2 maanden voor dat ik langs kon komen. Dus heb ik 5 maandag gewacht op een vulling bij te werken. En nog eens een boete van 70 euro moeten betalen.

J.J.Leunisse uit: ROTTERDAM

12-08-2019

snel geholpen

R.E Ligeon uit: Ommoord, Rotterdam

10-08-2019
7,9

Clemens van Schooten uit: Krimpen aan den Ijssel

06-08-2019

De sirvice is perfect. Alleen vind Ik het jammer dat er regelmatig tanden van mijn bovengebit stuk gaan waardoor Ik regelmatig moet terukomen voor reparatie.

Zwart uit: Dordrecht

04-08-2019

alles verliep heel vlot en vriendelijk

Joke Kokje uit: Rotterdam

26-07-2019