Beoordelingen Smile Clinic Ommoord

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

18-09-2019
4,0

De praktijk zag er netjes en schoon uit, echter viel het gesprek met de tandarts tegen. Ik zou een intake van 45 minuten hebben, stond na 10 minuten weer buiten. Tandarts keek alleen naar de foto, luisterde niet naar ervaringen. Zeer onbevredigend. Door zeer grote angst en trauma was ik jaren niet naar een tandarts geweest, vol stress zat ik daar, werd niets gedaan om me op mijn gemak te stellen. Geen prettige ervaring.
Ik zou mijn gebitsfoto per mail toegezonden krijgen, niets ontvangen.

Ton uit: Cap ad ijssel

14-09-2019
6,3

Veldhoven Carolina t.j. Veldhoven uit: Rotterdam

11-09-2019
7,6

Een wat ongecontroleerde indruk waar ondermeer het entree en de wachtruimte een onderdeel van was. De behandeling op zich was prettig ( voor zover je over prettig kan spreken met knallende kiespijn) maar de totale indruk toen ik er was leek wat chaotisch.

G.M.HENGEVELD - HAAK uit: Vlaardingen

11-09-2019
7,0

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij jullie team was en de eerste indruk was voor mij positief

10-09-2019

Rob uit: ROTTERDAM

20-08-2019

Bradly van der Meer uit: Rotterdam

14-08-2019
5,5

De tandarts zelf ben ik enorm tevreden over, alleen de aanloop naar de afspraak was een ramp en vond ik slecht geregeld. De eerste keer toen ik een afspraak wilde maken duurde het 3 maanden voordat ik langs kon komen. Vervolgens heb ik geen herinnering gekregen waardoor ik niet wist dat ik een afspraak had. Vervolgens heb ik een boete van 70 euro gekregen! Dat vind ik echt niet kunnen en heel slecht, omdat het al heel lang duurde om me afspraak in te plannen. Toen heb ik gebeld voor een nieuwe afspraak en de eerst volgende keer duurde het weer 2 maanden voor dat ik langs kon komen. Dus heb ik 5 maandag gewacht op een vulling bij te werken. En nog eens een boete van 70 euro moeten betalen.

J.J.Leunisse uit: ROTTERDAM

12-08-2019

snel geholpen

R.E Ligeon uit: Ommoord, Rotterdam

10-08-2019
7,9

Clemens van Schooten uit: Krimpen aan den Ijssel

06-08-2019

De sirvice is perfect. Alleen vind Ik het jammer dat er regelmatig tanden van mijn bovengebit stuk gaan waardoor Ik regelmatig moet terukomen voor reparatie.