Beoordelingen Smile Clinic Ommoord

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6

7,8

H Van Pelt uit: Rotterdam

18-01-2020
8,5

Wordt goed geholpen. En zijn vriendelijk

Luijten-Vons uit: Delft

15-01-2020

Renée uit: Ketelaar

15-01-2020

Even voor de goede orde. Ik ben NIET in Ommoord geweest maar in Capelle aan den IJssel!

Sule orman uit: Rotterdam

14-01-2020

Ik ben zeer te vreden over mijn tandarts. Een top mens legt alles uit is zeer vriendelijk. Echt een super vrouw is het

W.V.R. Van Ritter uit: Lotustuin

31-12-2019

Keurige zaak en vriendelijk tandheelkundige Erik.
Vakwerk afgeleverd.

M. Vrijdag uit: Capelle aan den IJssel

27-12-2019

Vriendelijke ontvangst en ontspannen sfeer. Goede rustige behandeling

P.Meeuws uit: Rotterdam

24-12-2019
8,5

Tandarts was ziek, dus werd afgezegd. Maar ik was een vulling kwijt. Kon dan met een paar dagen terecht bij andere tandarts. Die heeft alles keurig in orde gemaakt en de halfjaarlijkse controle uitgevoerd zodat ik niet hoefde terug te komen. Super!!!

v. Noort uit: Spijkenisse

23-12-2019
1,0

Moest hier op een intakegesprek komen, voor een behandeling onder narcose. Wat een zeer onbegripvolle assistente en tandarts. Ze vonden t belachelijk dat ik dit wilde. Dat maak ik dus altijd nog zelf uit. Ik heb angst en doe dit zeker niet voor mn lol. Ze keken niet eens in mijn mond. Erg triest. Inmiddels bij een ander geweest en echt super begripvol en super vriendelijk geholpen, hier kon t wel onder narcose!

M. Verhoeven uit: Krimpen a/d IJssel

23-12-2019
7,8

Personeel is heel vriendelijkAlleen omdat het personeel vriendelijk is en bereid is om afspraken die ze zelf niet goed geregeld hebben terug te draaien ie bovenstaande ie bovenstaande