Beoordelingen Smile Clinic Capelle a/d IJssel

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,8
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,8
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,8

n.sprado uit: capelle aan den IJssel

28-08-2018
7,4

rikkert uit: rotterdam

24-08-2018
9,7

uit: Irene Borst

8,1

Prima was bij tandarts voor behandeling.

Samora uit: Capelle aan den IJssel

22-08-2018

Heel mooie locatie, mooi interieur. Prettige medewerkers. Daarnaast ook erg fijn dat je een reminder kan ontvangen omtrent je afspraak, al is dit bij mij de laatste keer niet goed gegaan.

Martina Reedijk uit: Capelle aan den IJssel

22-08-2018

Vriendelijk en snel van mn pijn geholpen!
Om 8.45 uur gebeld en om 10.30uur in de stoel!

r dizdarevic uit: capelle aan den ijssel

21-08-2018

goeie locatie .binnen ook netjes en mooi.vriendelijke mensen .en onze tandarts is daar naar toe verhuist.en hij is goed.

Yvonne uit: Rotterdam

27-07-2018
9,6

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Ik ben grandioos geholpen precies zoals ik het wilde.. een pluim voor meneer van der schaft.heb al een kennis naar smill clinic toegestuurd en ga ik zeker mensen in mijn kennissen kring naar deze praktijk sturen...Omdat ze jou wensen nakomen.

Danny uit: Monster

24-05-2018

Rob uit: Heerhugowaard

17-05-2018

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

Door een enorme angst voor de tandarts had ik nog de restanten van een ruine als gebit in mijn mond. Op internet naar een tandarts gezocht die met volledige narcose werkte en zo bij Smile Clinic terecht gekomen.
Er is een wereld voor mij open gegaan. Wat een geweldige praktijk. Een super goede behandeling gehad en zeker aan te raden voor iedereen die bang is voor de tandarts. Jouri , een dikke pluim , en alle collega's bedankt.

Renee uit: Rotterdam

26-04-2018

Weet u door welke beroepsbeoefenaar u bent behandeld? Ja

zelf ben ik het product van de schooltandarts. Vreselijke angst voor zo’n iemand. Had ik eerder gehoord van de Smile Clinic had ik misschien mijn eigen gebit nog gehad. Het beste wat er is. Heb nu sinds een paar maanden een prothese en ben behandeld door de leukste tandarts die ik ken. Het plaatsen van het implantaat ging ook erg goed. Het trekken van het gebit is gebeurd in Ommoord, ging ook goed. Iedereen is even aardig en ik heb geen angst meer voor de tandarts, Haha. Nu ik geen tanden meer heb. De cheque van € 50 is ook een leuk cadeautje. Complimenten! En ik beveel ze ook aan iedereen aan!