Beoordelingen Smeets Hoveniersbedrijf vof

• Nakomen afspraken 9,0

Ben & Loes uit: Urmond

28-05-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Ondanks uitval personeel en gereedschap alles netjes tot een mooie tuin volbracht. Altijd was er overleg bij veranderingen. Ook alle afspraken volgens overeenkomst nagekomen

Backup personeel

José uit: Geleen

14-05-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Alles is volgens afspraak verlopen. Wij hebben een prima advies en een hele mooie tuin gekregen. Om trots op te zijn. Bedankt!!
Wij hebben hier al veel complimenten over ontvangen!!

Zou ik niet weten.

Ruud uit: Stein

28-11-2016

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Nick Smeets had bij het eerste gesprek heel goed geluisterd naar onze ideeën, wensen en plannen voor de complete renovatie van onze tuin. Het eerst ontwerp voldeed praktisch volledig aan onze wensen.

De uitvoering en planning daarna waren nagenoeg perfect. De kennis van het personeel, de vakkundigheid waar alles mee werd uitgevoerd en de zeer nette manier van werken (elke dag werd alles keurig opgeruimd en schoongemaakt) gaven blijk van een professionele en klantvriendelijke aanpak.

Ook de inschakeling door een derde voor de bouw van een unieke overkapping werd door ons zeer gewaardeerd. Dat geld ook voor de begeleiding bij het uitzoeken van materialen zoals bestrating en beplanting. In overleg werd ruim de tijd genomen om de aanleg en beplanting te realiseren. Heel prettig was ook de positieve ervaring dat alles er aan werd gedaan om het resultaat zo mooi als maar kan te laten worden. Wij kunnen bijna niet wachten tot het volgende voorjaar en de zomer om de ontwikkeling van de tuin te zien en er optimaal van te genieten.

Verbeterpunten:
Omdat voor Nick Smeets, maar ook zijn personeel, alles perfect moet zijn komt de tijdsplanning soms wel eens in het gedrang. Voor ons uiteindelijk niet zo'n probleem omdat hierdoor het uiteindelijke resultaat nog mooier werd dan wij ooit gehoopt hadden!

Ronald en Roos uit: Urmond

24-11-2016
9,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Offerte en ontwerptekening zijn duidelijk. Creatief ontwerp. Werkplek wordt steeds opgeruimd achtergelaten. Personeel is flexibel, zeer servicegericht en klantvriendelijk. Kosten noch moeite worden gespaard om tot een mooi eindresultaat te komen. Bedankt!

Verbeterpunten:
Tijdsplanning te optimistisch ingeschat.

Jaap uit: Sittard

02-11-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Er is allereerst veel aandacht besteed aan een creatief ontwerp voor de gedeeltelijke tuinrenovatie, waarbij voldoende rekening is gehouden met onze wensen. Vervolgens is de tuinrenovatie professioneel ter hand genomen. Daarbij zijn kosten noch moeite gespaard om tot een prachtig resultaat te komen. Een resultaat waar wij zeer tevreden over zijn. Al met al hebben wij Smeets Hoveniersbedrijf VOF leren kennen als een bedrijf, waarbij creativiteit, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan!

Verbeterpunten:
Het enige aandachtspunt betreft de planning. Deze is wellicht wat al te optimistisch van aard. Gevolg daarvan is dat soms aan meerdere projecten tegelijk moet worden gewerkt, hetgeen leidt tot vertraging in de uitvoeringsfase van de diverse projecten. Belangrijker dan de vertraging is echter, dat geen concessies worden gedaan aan de kwaliteit van het werk.

Marina uit: Sweikhuizen

09-09-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Nic Smeets en zijn medewerkers zijn al jarenlang onze vaste relatie tav onze tuinwerkzaamheden. Snoeien, onderhoud en renovatie verlopen altijd in onderling overleg en in zeer positieve sfeer. Afspraken worden nagekomen en wij zijn zeer tevreden klanten.

René uit: PUTH

24-07-2016
9,9

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
We zijn heel positief verrast over de manier van aanpak, de eerste indruk en het complete proces van begin tot einde. Nou ja einde, eigenlijk is dat weer de start van een prettige relatie.

Verbeterpunten:
Heel moeilijk, we kunnen niets bedenken.

Tilly uit: Munstergeleen

21-07-2016
9,7

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Juanita uit: Brunssum

11-07-2016

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Patric uit: Sittard

13-05-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Er is voldoende tijd genomen om een goed plan te maken en aan te passen aan onze wensen. Bij Smeets Hoveniersbedrijf staat kwaliteit voorop. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Alle ingredienten om tot een goed en mooi resultaat te komen. Wij zijn zeer tevreden.

Geen