Beoordelingen Slotenmakers24/7noodlijn

• Prijs-/kwaliteitsverhouding 7,9

natascha uit: almere

07-03-2016

Ervaring met: Spoedhulp: deuren open zonder schade

Me sleutel was afgebroken in mijn slot, maar door een slotenmaker in te schakelen kon het afgebroken stukje uit het slot worden gehaald zodat ik weer het slot kon gebruiken.

maria uit: zaandam

Ervaring met: Spoedhulp: plaatsen van nieuwe sloten

Ben snel geholpen met het kapotte slot waarmee ik zat.

sabrina uit: aalsmeer

Ervaring met: Inbraakbeveiliging

Voor ik op vakantie zou gaan wilde ik me zelf voorzien van een goed slot. Door deze slotenmakers bedrijf kon ik met een veilig gevoel op vakantie gaan door een 3ster slot.

Hendriks uit: amsterdam

6,0

Ervaring met: Spoedhulp: deuren open zonder schade

Me deur kreeg ik niet meer open. Vervolgens had ik maar een slotenmaker ingeschakeld en die wist me deur gelukkig zonder al te veel schade open te krijgen.

yussef uit: amsterdam

Ervaring met: Spoedhulp: inbraakherstel

Super goed geholpen. Der was bij me ingebroken en belde toen dus voor een slotenmaker. Helaas kwam de slotenmaker niet zo snel als verwacht maar eenmaal gearriveerd wist hij meteen het slot te vervangen en een kerntrekbeiveilging beslag op mijn deur te zetten.

jeraldina uit: mijdrecht

8,2

Ervaring met: Spoedhulp: deuren open zonder schade

Ik had me sleutels in mijn huis vergeten en trok zo me deur achter me dicht, gelukkig was de slotenmaker er snel ter plaatse om mijn deur open te maken want ik had het aanrecht aangelaten.

jan uit: amsterdam

20-02-2016

Ervaring met: Spoedhulp: deuren open zonder schade

Ik belde midden in de nacht omdat ik buitengesloten was geraakt en binnen 15 minuten was er een monteur die me deur snel schadeloos had open gemaakt. Fantastische service

emiliaa uit: amsterdam

Ervaring met: Spoedhulp: plaatsen van nieuwe sloten

vriendelijke slotenmaker hij gaf mij korting omdat ik meerdere sloten tegelijk liet vervangen.

jacob uit: alkmaar

8,2

Ervaring met: Spoedhulp: deuren open zonder schade

Vakkundige slotenmaker de monteur wist zonder schade toe te richten de afgebroken stukje sleutel uit mijn slot te halen en zo me deur te openen, top!

Laura uit: hoorn

7,4

Ervaring met: Spoedhulp: plaatsen van nieuwe sloten

Goeie service, de slotenmaker kon mijn slot meteen vervangen op een zondag avond.