Beoordelingen Slotenmaker snel

• Flexibiliteit 9,1
  • Vakkundigheid 9,3

Margriet uit: Apeldoorn

17-07-2018

Uitstekend werk geleverd soort een vriendelijke jonge man. Samen hebben we ook nog even alle andere sloten in mijn woning na gelopen. Daar was gelukkig nog alles goed mee, maar ben wel blij met de tips en adviezen die de monteur mij gaf. Hartelijkdank voor alles.

uit: Arnhem

17-07-2018
9,5

Zelfs met dit warme weer ben ik snel en heel vriendelijk geholpen! Bedankt voor jullie goede service.

Angelique uit: Rotterdam

12-07-2018
9,5

Na wat rond gebelt te hebben met verschillende bedrijven, voelde ik me toch het prettigste bij jullie. Een afspraak ingepland, monteur belde me nog even netjes om door te geven dat hij onderweg was. De monteur heeft netjes werk geleverd! Ik ben erg tevreden. Hartelijk dank

Bram

12-07-2018

Top werk geleverd! Bedankt voor jullie super snelle en nette service. Geef het ook nog maar even door aan de monteur! Top gast

Mark uit: Loosdrecht

05-07-2018

Bedankt voor alles!

Ralph uit: Austerlitz

05-07-2018
9,5

Vlot, vakkundig en snel me huisje weer in geholpen! Bedankt voor jullie hulp.

P. Van Dijk uit: Boxtel

29-06-2018

Zeer tevreden met het werk wat er geleverd is vandaag bij mijn woning. En wat was de monteur een aardige jonge man! We hebben samen gelijk alle sloten na gelopen om te kijken of alles nog goed zat. En vervolgens nog een extra slot op mijn raam laten zetten. En dat kon zonder pardon. De meneer had alles op voorraad bij zich in zijn bus. Dat noem ik nou een top service!

Joke uit: Den Bosch

29-06-2018

Mezelf buiten gesloten, ik was bang dat ik erg lang zou moeten wachten, maar de monteur was er op het afgesproken tijdstip! Dank!

D smit

26-06-2018

Zeer tevreden over jullie service! Zelfs de niet spoed gevallen kunnen de zelfde dag nog worden opgelost! Dank u wel!

G van Bemmel uit: Raalte

26-06-2018