Beoordelingen Slotenmaker snel

• Flexibiliteit 8,9
  • Vakkundigheid 9,2

Chris uit: Leerdam

17-01-2019

Vandaag helaas gebruik moeten maken van een slotenmaker. Ik heb jullie nummer gekregen van een collega van mij, zij heeft in het verleden haar sloten laten vervangen door jullie en was erg tevreden met jullie diensten. Ik ben zelf altijd een beetje achterdochtig met slotenmakers diensten omdat je vaak hele nare verhalen leest hier over.

Maar gelukkig hebben jullie laten zien dat er ook betrouwbare partijen zijn die snel en net werk verrichten. Alles was me heel duidelijk uitgelegd. Ik heb netjes vooraf een prijs afgesproken met de monteur en daar heeft hij zich netjes aangehouden! De monteur was lekker vlot en erg aardig.

Bedankt voor de hulp!

Annette de Boer uit: Waddinxveen

17-01-2019

We hadden nieuwe sloten voor onze woning nodig en via google kwamen we op slotenmakersnel.nl terrecht. We hebben gelijk gebelt naar net bijhorende nummer en konden zelfs die zelfde dag nog een afspraak maken! De monteur had alle sloten bij zich en heeft ons netjes voorzien van nieuwe sloten in de voor- en achterdeur. En dit alles voor een leuke prijs! De monteur was erg vriendelijk en ging heel netjes te werk. Zeker een aanrader jullie bedrijf!

Sam uit: Utrecht

16-01-2019

Ik kon mijn huis niet meer binnen toen ik besefte dat de sleutels binnen lagen. Ik heb toen slotenmakersnel.nl opgebeld en binnen een kwartiertje stond er iemand naast me. Hele snelle service dus! De slotenmakers wisten echt waar ze mee bezig waren. Ook heb ik nieuwe sloten laten plaatsen en die zijn echt van topkwaliteit. Mijn ervaring is dus top, top, top!

Jolanda uit: Voorthuizen

16-01-2019
1,0

Pas op voor deze oneerlijke handelspraktijken! Aan de telefoon doen ze voorkomen alsof er slechts enkele tientjes voorrijkosten in rekening wordt gebracht en dat de overige kosten afhangen van de wijze waarop de deur moet worden geopend. Aan de deur word je dan door de onderaannemer verteld dat er o.a. een vast starttarief én weekendtoeslag geldt. Deze kosten weten ze aan de telefoon al en horen ze te vermelden. Als ze eenmaal aan je deur staan ben je al genoodzaakt diensten af te nemen. Dit is wettelijk gezien niet toegestaan. Direct de klantenservice terugbellen leidt ertoe dat jouw telefoonnummer wordt geblokkeerd. Na indienen schriftelijke klacht blijft men herhalen dat deze manier van zaken doen is toegestaan. Nadien wordt er niet meer op klachten gereageerd. Daarom deze eerlijke recensie.

Alex de Wit uit: Haarlem

14-01-2019

We hebben een nieuwe woning gekocht, we hebben een offerte aanvraag ingediend bij jullie. We wouden graag al onze sloten vervangen in ee woning. Dezelfde dag mochten wij nog een offerte ontvangen op de mail. En konden we voor een paar dagen later een afspraak inplannen. De service die jullie aanbieden is echt super goed!

Zoë de Ruiter uit: Woudenberg

10-01-2019

Slot van mijn voordeur draaide niet meer. Gelukkig kon er met spoed een monteur naar mij toe komen om me te helpen! Er is een nieuwe cilinder geplaatst. Ik kan mijn slot nu weer zonder pardon openen en dicht draaien.

Amber uit: Hoogvliet - Rotterdam

10-01-2019

Vandaag mijn sloten laten vervangen door een van jullie monteurs. Ik ben erg tevreden.

S van Weteringen uit: Diemen

07-01-2019

Betrouwbaar, erg fijn bedrijf!
Vakkundig, snelle afhandeling. Komen gemaakt afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

Mijn dank is groot!

R de Ruiter uit: Zaandam

03-01-2019
8,5

Petje af voor jullie! Hartelijk dank voor de super snelle service, de goede uitleg over sloten en mijn nieuwe slot! Ik sla jullie telefoon nummer zeker op, mocht ik in de toekomst nog eens een slotenmaker nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug.

Simone uit: Arnhem

31-12-2018

Helaas vandaag slachtoffer geworden van een inbraak. Top service van slotenmakersnel die binnen 20 minuten op locatie waren om al mijn sloten te vervangen voor goede inbraakwerende sloten. Bedankt mannen fijne jaarwisseling

Groetjes, Simone