Beoordelingen Slotenmaker snel

• Flexibiliteit 9,1
  • Vakkundigheid 9,3

M.Bos uit: Zwolle

21-09-2018

Vakkundig, betrouwbaar, snel, professioneel, betaalbaar.

Bedankt voor jullie hulp!

Sam uit: Hendrik-Ido-Ambacht

21-09-2018
9,5

Prettige ervaring gehad met jullie bedrijf. Naar mijn mening was de eind rekening iets wat hoog, dus ik vroeg de monteur om uitleg. De monteur heeft mij netjes alles uitgelegt en laten zien. Ik begreep toen waar alle kosten vandaan kwamen en heb daar vrede mee! Fijne monteur, die dus bereid was me alles uit te leggen en heel veel tips heeft meegegeven hoe ik het beste mijn sloten kan onderhouden! Bedankt voor jullie goede service!

Hilel uit: Den Haag

06-09-2018
7,5

Sophia uit: Capelle a/d Ijssel

06-09-2018

Cecile uit: Amsterdam

Robin uit: Utrecht

04-09-2018

Goed in hun vak en fijne ervaring met hun gehad

Suzanne uit: Apeldoorn

8,5

Klantenservice super vriendelijk via de telefoon en de monteur zelf was snel op locatie en was zeer vriendelijk

Noortje Martins uit: Gouda

30-08-2018

Totaal in paniek, deur achter me dicht getrokken terwijl mijn sleutelbos nog binnen lag. Via google op jullie site terrecht gekomen, gebelt met jullie en tot rust gebracht door de telefoniste. Ze vertelde me dat er binnen een half uur een monteur kon zijn voor me. De monteur was er zelfs al met 20 minuten voor me! Hij was erg vriendelijk en heeft netjes zonder enige schade aan te richten mijn deur geopend! En ook nog eens kosteloos mijn slot gesmeerd omdat ik zei dat me slot een beetje stroef draaide. Jullie hebben me erg snel en netjes geholpen! Nogmaals sorry voor de paniek die ik overbracht naar jullie! Maar door de fijne ervaring heb ik mijn rust weer terug gevonden! Een echte aanrader jullie bedrijf!

Joost uit: Utrecht

30-08-2018

Vanmorgen geholpen door een van jullie monteurs, de monteur was netjes op tijd, heel erg vriendelijk en heeft me netjes van alles uitgelegd over mijn slot en hoe ik in de toekomst dit probleem kan voorkomen! Mijn slot doet het weer, ik kan weer naar binnen! Bedankt voor jullie hulp.

George uit: Muiden

27-08-2018

Vandaag mijn deur laten openen door jullie, had helaas mijn sleutel binnen laten liggen op de keukentafel... dankbaar dat jullie zo snel bij mij konden zijn! Top bedrijf met lieve en leuke medewerkers.