Beoordelingen Slotenmaker snel

17-03-2019

Dank je wel heren!!

Ilyas uit: Den haag

16-03-2019

Ik was me sleutels kwijt ik dacht wat een ellende, Sleutelmakersnel heeft me echt eruitgeholpen, snelle service, en ook de monteur was een fatsoenlijke gozer ! Top bedrijf !

Demi uit: Driebergen

11-03-2019
9,8

Prijs werd netjes vooraf besproken, en ook alle mogelijkheden. Monteur was binnen 20 minuten op locatie. Bedankt!

Mark uit: Amsterdam

11-03-2019

Snel en vakkundig geholpen slotenmaker was er binnen 25 min de prijzen werden vooraf op locatie besproken. Vriendelijke slotenmaker!

Masha

09-03-2019
1,0

Slotenmaker Hoofddorp kwam snel, maar ik kreeg een enorm hoge rekening die ook niet klopt. In totaal 278 euro om met in 10 minuten de deur open te krijgen. De rekening die ik achteraf kreeg klopt ook niet. 95 euro voor starttarief inclusief 45 minuten wordt opeens 145 euro (95 euro is alleen voor een open deur werd me verteld toen ik belde, en daarna werd de verbinding verbroken. Toen ik terugbelde werd niet meer opgenomen.) 35 + 145 wordt als subtotaal 229,75 - wat ook een wonderlijke rekensom is. Met BTW 278. Fijn dat ze zo snel waren, maar ik voel me wel opgelicht.

04-03-2019
7,8

Prima en direct geholpen naar wel heel duur. 25 minuten bezig geweest 180 euro zonder materiaal en BTW. Je betaalt altijd 35 voorrij kosten en eerste uur van 145, dus 220 euro met btw ook al is t een klein klusje. Wel iets om rekening mee te houden

Kim H uit: Spijkenisse

28-02-2019

Ik stond samen met mijn kindje voor een gesloten deur. Ik had ons buitengesloten omdat ik mijn sleutelbos binnen was vergeten...... Gelukkig kon er heel snel een monteur naar mij toe komen, hij was er uiteindelijk met 25 min. Erg fijn! Ik dacht dat het wel een uur kon duren allemaal.

Wat ik zeker ook een pluspunt vond: de monteur besprak toen hij bij mij was precies wat hij kon doen voor me en aan welke kosten ik kon denken. Na mijn akkoord is de monteur vlotjes aan de slag gegaan.

Vriendelijk bedankt!

Dominique uit: Culemborg

28-02-2019
9,5

Ik had op de avond op de website mijn vraag gesteld en daarbij mijn contact gegevens achter gelaten. De volgende ochtend belde jullie bedrijf mij netjes op en hebben we een afspraak gemaakt. Tijdens het bezoek van de monteur kreeg ik uitstekend advies en is de monteur zelfs per direct netjes aan de slag gegaan met mijn sloten. 2 uur later waren alle sloten netjes vervangen en was alles opgelost.

De monteur heeft me nog het een en ander uitgelegt hoe ik het beste mijn sloten kan onderhouden, zodat ze het langst goed blijven functioneren. Dit waardeer ik zeer zeker!

Stefan uit: Utrecht

27-02-2019

Van te voren een offerte aangevraagd voor 3 sloten waarbij ik 1 sleutel in alle sloten passen. Ik vond het fijn dat het snel kon gebeuren. Bedankt!

Daniƫl uit: Amstelveen

26-02-2019

Goed vindbaar en een slotenmaker die vakbekwaam is!