Beoordelingen Sleepwise

Alex uit: Groningen

18-07-2017

Vestiging: Sleepwise Schilde

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Uitstekend

Dankzij het professionele advies van Sleepwise heeft iedereen in ons gezin een eigen hoofdkussen passend bij het slaappatroon. Sinds deze nieuwe hoofdkussens ervaren we een diepere en betere slaap. De oude (goedkope) kussens zijn de deur uit. Bedankt!

Mireille uit: Kapellen

ERWIN uit: KALMTHOUT

21-06-2017
8,2

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

Het tijdstip van levering werd niet gerespecteerd. Er was gezegd tussen 15 en 17u. Tijdens het winkelen omstreeks 13u kreeg mijn echtgenote telefoon van onze minderjarige dochter dat ze er reeds waren met de matrassen. Ze is onmiddellijk naar huis gereden (5 min. verwijderd van huis) en had gevraagd om te wachten. Tot haar verbazing hadden ze reeds in ons huis, op onze slaapkamer geweest en kwamen ze reeds met onze oude matrassen uit de voordeur. Dit vinden wij totaal ongepast en mijn echtgenote was dan ook enorm verontwaardigd/boos hierover. Onze minderjarige dochter was enorm overdonderd. Geen probleem dat de levering vroeger was, maar men had op zijn minst mogen verwittigen of toch zeker uit respect buiten onze woning mogen wachten ; dit uit respect en ivm onze privacy. Ze hebben zich geëxcuseerd maar we blijven zitten met een wrang gevoel hierover. Vandaar de score 7. Mijn vrouw is nog niet overtuigd van de juiste keuze van matras ; ze vind hem nogal hard aanvoelen.... Ikzelf slaap beter. De aankoop van de matrasbeschermer voldoet niet aan onze verwachting ; is niet waterdicht ; hier gingen wij wel vanuit omdat ik steeds een waterdichte beschermer gebruik. Deze is dus overbodig en zal niet gebruikt worden. Jammer van die aankoop. Dit had bij de bestelling/info vermeld mogen worden.

Hellebuyck uit: Stabroek

21-06-2017