Beoordelingen Sleepwise

Vlot en goede service

Peter en Astrid uit: Ekeren

29-09-2017

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

mijn man en ik kozen beiden voor tempur cloud, mijn man is er zeer tevreden over, voor mezelf bleek het een slechte keuze te zijn, holle rug bij rugligging
door de goede service ben ik van matras gewisseld en ben nu heel tevreden, we raden jullie zeker aan

DEBBY uit: HOEVENEN

26-09-2017

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

Fijne ervaring. Van in de vestiging tot de levering van de Tempur matras: toppie!

Bamps uit: François

05-09-2017
1,0

Vestiging: Sleepwise Kapellen

hoofdkussen: kon de sloop niet leveren volgens opgegeven afmeting.

Sabine uit: Ekeren

02-09-2017

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

Jammer dat we in de winkel niet voldoende zijn geïnformeerd geweest i.v.m. de bedbodems. Zo hebben we een maand langer moeten wachten. Er is echter geen probleem geweest om de bedbodems te wisselen.

LEFEBER uit: EKEREN

31-08-2017

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

We slapen beter dan voordien

Frank uit: Augustijnslei 168/0002

31-08-2017
8,2

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Veel beter

De uitleg was zeer goed maar bij nader inzien zijn de afspraken toch beetje anders verlopen dan verwacht daarna naar schilde geweest en kregen daar veel meer informatie van Jane die alles beter voor ons geregeld heeft waarvoor dank groetjes en tot de volgende groetjes frank en lisette

Sandra uit: Ekeren

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Even goed

Nadine is een heel bekwame, vriendelijke dame die tijd voor u maakt en gemakkelijk is bij opruiming.
Heb ook een andere onprofessionele niet al te vriendelijke dame aan de telefoon gehad.😕..dat was spijtig.

Helena uit: Putte NL

6,2

Sinds ik bij Sleepwise ben geweest, slaap ik: Even goed

Uitleg in de winkel door Nadine was prima. Voor een vraag vooraf aan de levering was noch de winkel in Kapellen, noch de winkel in Schilde telefonisch en per e-mail bereikbaar. Op de ingesproken tekst op het antwoordapparaat en het achterlaten van mijn telefoonnummer is helemaal niet gereageerd. Op de e-mail die we verstuurde kwam ook geen enkele reactie.
Bij levering deden de jongens prima hun best maar ipv het hoofdboard zweven d te monteren, wilde ze het op de grond achterlaten. Gelukkig merkten we zelf de fout op. Als we zelf niet het juiste gereedschap hadden gehad, hadden ze het board niet kunnen plaatsen.Ze hadden de juiste maat sleutel niet bij zich.

WENDRICKX uit: ZOERSEL

Vestiging: Sleepwise Schilde