Beoordelingen Sky Ballonvaarten

• Prijs 8,4

E en C uit: Sleeuwijk

7,5

Deelgenomen aan: ballonvaart

uiteindelijk na 5 verzette afspraken toch gevaren. niet van de gereserveerde plaats . prima vlucht , geen (merkbare) problemen ,
mooie avond . wel wat vroeg gestart , maar dat komt door 6 x verzetten en dus vooruit in de tijd .

Steve uit: Breda

Deelgenomen aan: ballonvaart

Na een communicatieverschil wat toch snel en professioneel opgelost werd een waanzinnig toffe vlucht gehad!
Experience of a lifetime!

Coby uit: Nieuwegein

Deelgenomen aan: ballonvaart

Het was een onvergetelijke ervaring! Prima geregeld, zeer ervaren piloot en veel informatie tijdens de vaart.Het met elkaar weer opvouwen van ballon en het geridderd worden verhoogde de leuke sfeer! Hartelijk dank!!

Bianca uit: Raamsdonksveer

14-09-2015

Deelgenomen aan: ballonvaart

Het was een geweldige ervaring! Communicatie over het niet doorgaan van twee momenten was prima, we werden op tijd geïnformeerd en er werd gelijk een nieuwe datum geprikt. Ook de keuze uit data die daarbij geboden werd was ruim voldoende. De ballonvaart op zich was uniek. We hebben besloten op basis van de gehele ervaring nog eens een ballonvaart te maken en zullen zeker voor Sky ballonvaarten kiezen.

Nicol uit: Rijen

02-09-2015
8,1

Deelgenomen aan: ballonvaart

Een adembenemende ochtend in een luchtballon, wat een prachtig uitzicht !

Riekie uit: Abbenes

01-09-2015
9,9

Deelgenomen aan: ballonvaart

Wij hebben deze ballonvaart kado gedaan aan mijn moeder van 80 jaar.Zij vond het helemaal geweldig en is overal heel goed mee geholpen.Niets dan lof voor Sky !!!!

Dirk uit: Raamsdonksveer

Deelgenomen aan: ballonvaart

Heel relaxed, een mooie ervaring.

Connie uit: Helmond

Deelgenomen aan: ballonvaart

Ik was heel zenuwachtig maar ben heel blij dat ik ben meegegaan het was een hele super gave ervaring had het niet willen missen.
Had bij het reserveren al iemand aan de telefoon die mij al meteen heel gerust stelde en zei dat ik zeker mee moest gaan zo'n unieke ervaring en ja ze heeft gelijk gehad het was een hele unieke ervaring geweldig 👍🏻👍🏻👍🏻

Bozena uit: Haarlem

Edwin uit: Den Hout