Beoordelingen Sky Ballonvaarten

Super ervaring

Igo uit: Bunde

25-08-2011

Deelgenomen aan: ballonvaart

ben nu luchtvaartbaron van Maastricht tot Rimburg en het was een heerlijke ervaring en een spectaculaire landing. Genoten van alles en zeer zeker aan te raden voor iedereen en ga het zeker nog een keer doen, varen!!

Roland uit: Dordrecht

24-08-2011
8,1

Deelgenomen aan: ballonvaart

Het was een leuke avond. Natuurlijk heb je het weer niet in de hand. Maar dat kwam ook goed.
Hoogtevrees is geen issue! Merk je weinig tot niets van.
Leuke ervaring.
Allemaal niet zo spannend, wel lekker ontspannend.
Leuk bedrijf.
Nederland is van boven af onherkenbaar! En daarom is alles de moeite van het bekijken waard.

Paul en Marjon uit: Venlo

19-08-2011

Deelgenomen aan: ballonvaart

Wij hebben een prachtige ervaring gehad met een ontspannen en vriendelijke Virgin piloot en grouncrew. Gezellige ontvangst en "after-borrel". Mooie locatie. Al met al: top. Wel een petje meenemen (Virgin petje was mooi geweest) anders kom je met permanent (door hitte van de branders) thuis ;-). Dit gaan we nog een keertje doen!

Ton uit: Tilburg

10-08-2011

Deelgenomen aan: ballonvaart

Ik was bang van de hoogte maar dat viel heel veel mee, leuk om het een keer gedaan te hebben

Rene uit: Gorinchem

31-07-2011
9,7

Deelgenomen aan: ballonvaart

30 juli een balonvaart gemaakt.Het is een bijzondere ervaring om je woonplaats zo vanuit de lucht te kunnen bekijken. De complimenten aan het hele virgin team.

27-07-2011

Deelgenomen aan: Maak uw keuze

het was echt supper dat is waar voor mens zo als ik in rolstoel ben echt goed geholpen echt en het vervoer ook goed daarom mensen bedankt enn hoop dat ik weer julie tref echt het was super
nog bedankt voor alles en als je neens iets leuks heb mail ma ok iedereen daar bedankt gr theo rutten uit nijmegen

Lisanne uit: drunen

12-07-2011

Deelgenomen aan: ballonvaart

We hebben gisteren met de hele familie een ballonvaart gemaakt.
Het was goed geregeld, precies over Drunen zoals we gevraagd hadden. Je hebt een prachtig uizicht. Met opa en oma en kinderen en kleinkinderen een groot avontuur. Het was super.

Nicole uit: Eindhoven

08-07-2011