Beoordelingen Sky Ballonvaarten

• Prijs 8,4

Carmen uit: Lelystad

25-06-2019

Deelgenomen aan: ballonvaart

Het was mijn eerste keer ik vond het super geweldig een mooie ervaring . Ik zou het zo weer doen . En de piloot deed het super.mvg carmen sollie

Etto uit: Nieuwstadt

19-06-2019
6,7

Deelgenomen aan: ballonvaart

Ballonvaart op 17 juni 2019 op zich, ondanks vrijwel windstil, heel mooi en met heel goede piloot.
Communicatie was onvoldoende. Op de dag zelf gebeld door Sky om 13.31 uur dat de privé vaart vanuit Roermond doorging. Locatie zou nog worden doorgebeld én via sms. Om 16.50 uur zelf gebeld en toen verbaasde Daan zich erover dat ik nog niet geïnformeerd was. Binnen 10 minuten terug gebeld dat locatie Hatenboer in Roermond was. Uiterlijk 20 uur aanwezig zijn.
Wij arriveerden om 19.45 uur en bus met aanhanger van Sky was aanwezig alleen was er geen toestemming om daar op te stijgen .....?? (Roermond gekozen omdat dit een op de website genoemde vertreklocatie is). Uiteindelijk besloten om vanuit Nederweert te gaan vertrekken. Betekende 20 minuten rijden en dus later vertrek (en voor mij als organisator vanuit Nieuwstadt nog verder van huis).
De twee helpers waren niet altijd even klantvriendelijk in hun opmerkingen. Wij konden er niets aan doen dat de uiteindelijke vertrektijd later was dan ze gedacht hadden.... De borrel na afloop stond dan ook enigszins onder tijddruk.

De beoordelingen van Betrouwbaar, Communicatie, Afspraken nakomen en Borrel zijn hierdoor verklaard.
Ook opvallend dat hier nadien door Sky Ballonvaarten niet op is teruggekomen....

Harrie uit: Waalwijk

20-05-2019
9,9

Deelgenomen aan: ballonvaart

Met 21 personen geboekt voor een ballonvaart op de locatie Lido te Waalwijk. (We waren 50 jaar getrouwd). Op de afgesproken tijd iedereen aanwezig, 3 ballonnen lagen half gevuld maar door plotseling opkomende onweersbui de vlucht gecanceld, alles weer ingepakt. "Safety for all". Iedereen genoot wel van het spektakel. Een week later wel opgestegen. Het was een geweldige ervaring, uitstekende piloten, goede en veilige vaart gehad. Voor allen was het een onvergetelijke activiteit. Een mooie en blijvende herinnering voor ons, de kinderen, kleinkinderen en "uitzwaaiers"

Ad uit: Gorinchem

10-10-2018
9,8

Deelgenomen aan: ballonvaart

Na een aantal afzeggingen, veiligheid gaat voor alles, op 7 oktober dan eindelijk een geweldige ballonvaart gemaakt. Een zeer deskundige skipper Peter, uitstekende uitleg van een professional, die heel veel plezier heeft in zijn werk. Zeer betrouwbaar en goed onderhouden materiaal. Schitterende ouwe wijve landing (tekst Peter), goede afloop. Geweldig genoten. Voor herhaling vatbaar. Zeker een pluim voor de volgploeg, handelen zeer professioneel.

Patricia uit: Strijen

29-09-2018
9,6

Deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldig mooie vaart gehad vanavond! Ook met meer dan enorme angst voor hoogtes is het genieten! Leuke piloot (Bram) die gelukkig wel humor heeft en van een geintje houdt!

Landing was perfect!

De rit heen en terug waren ok wij zijn niet zo moeilijk...

Na afloop het vuurtje en een drankje was een leuke afsluiter... ik raad het zeker aan!

Luca uit: Tilburg

28-08-2018
7,4

Deelgenomen aan: ballonvaart

Eerste ballonvaart gehad afgelopen week. Wat een top ervaring & zeker met de gedachte dat ik het niet zou durven vanwege mijn hoogtevrees.
Al om al een geweldige vlucht gehad!

Jos uit: Venlo

17-08-2018
5,5

Deelgenomen aan: ballonvaart

voordat je boekt bij deze organisatie moet je weten dat je zeker geen 155 moet betalen je moet alles zelf mee op en afbreken en het vervoer terug is net geen veevervoer op het laatste moment werden er tickets verkocht voor 110 euro bij navraag over restitutie wordt er in eerste instantie niet gereageerd op de mail en bij telefonisch kontakt vindt men dit een normale manier van zakendoen ( ik vind dit dus niet eerlijk )

Yvonne uit: Dordrecht

07-08-2018
4,8

Deelgenomen aan: ballonvaart

We moesten alles zelf opbouwen en afbreken dat was ons niet verteld zeker als je al wat ouder bent of mankementen hebt. Hier wordt geen rekening mee gehouden. Ook moesten wij zelf voor vervoer terug zorgen. De "borrel" is gewoon 1 glas namaak champagne in het boerenland
Al met al was de vlucht een hele ervaring maar de rest een afknapper

Jan uit: Bergen op Zoom

27-07-2018

Deelgenomen aan: ballonvaart

Voor mij was dit de eerste keer, was een geweldige ervaring, en zoals ik van de piloot begreep een uniek gebeuren om over de Westerschelde te varen met de ballon

Trix uit: Zuidland

09-04-2018

Deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldige ervaring. Jammer dat het erg lastig was om de vertrekplaats te vinden. TIP: geef als referentie het NEC stadion aan. Zou de zoektocht een stuk korter hebben gemaakt.