Beoordelingen Sky Ballonvaarten

Ad uit: Gorinchem

10-10-2018
9,8

Deelgenomen aan: ballonvaart

Na een aantal afzeggingen, veiligheid gaat voor alles, op 7 oktober dan eindelijk een geweldige ballonvaart gemaakt. Een zeer deskundige skipper Peter, uitstekende uitleg van een professional, die heel veel plezier heeft in zijn werk. Zeer betrouwbaar en goed onderhouden materiaal. Schitterende ouwe wijve landing (tekst Peter), goede afloop. Geweldig genoten. Voor herhaling vatbaar. Zeker een pluim voor de volgploeg, handelen zeer professioneel.

Patricia uit: Strijen

29-09-2018
9,6

Deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldig mooie vaart gehad vanavond! Ook met meer dan enorme angst voor hoogtes is het genieten! Leuke piloot (Bram) die gelukkig wel humor heeft en van een geintje houdt!

Landing was perfect!

De rit heen en terug waren ok wij zijn niet zo moeilijk...

Na afloop het vuurtje en een drankje was een leuke afsluiter... ik raad het zeker aan!

Luca uit: Tilburg

28-08-2018
7,4

Deelgenomen aan: ballonvaart

Eerste ballonvaart gehad afgelopen week. Wat een top ervaring & zeker met de gedachte dat ik het niet zou durven vanwege mijn hoogtevrees.
Al om al een geweldige vlucht gehad!

Jos uit: Venlo

17-08-2018
5,5

Deelgenomen aan: ballonvaart

voordat je boekt bij deze organisatie moet je weten dat je zeker geen 155 moet betalen je moet alles zelf mee op en afbreken en het vervoer terug is net geen veevervoer op het laatste moment werden er tickets verkocht voor 110 euro bij navraag over restitutie wordt er in eerste instantie niet gereageerd op de mail en bij telefonisch kontakt vindt men dit een normale manier van zakendoen ( ik vind dit dus niet eerlijk )

Yvonne uit: Dordrecht

07-08-2018
4,8

Deelgenomen aan: ballonvaart

We moesten alles zelf opbouwen en afbreken dat was ons niet verteld zeker als je al wat ouder bent of mankementen hebt. Hier wordt geen rekening mee gehouden. Ook moesten wij zelf voor vervoer terug zorgen. De "borrel" is gewoon 1 glas namaak champagne in het boerenland
Al met al was de vlucht een hele ervaring maar de rest een afknapper

Jan uit: Bergen op Zoom

27-07-2018

Deelgenomen aan: ballonvaart

Voor mij was dit de eerste keer, was een geweldige ervaring, en zoals ik van de piloot begreep een uniek gebeuren om over de Westerschelde te varen met de ballon

Trix uit: Zuidland

09-04-2018

Deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldige ervaring. Jammer dat het erg lastig was om de vertrekplaats te vinden. TIP: geef als referentie het NEC stadion aan. Zou de zoektocht een stuk korter hebben gemaakt.

Marleen uit: Tilburg

27-02-2018

Deelgenomen aan: ballonvaart

Prachtige ballonvaart gehad boven Udenhout en Tilburg!

Daniella uit: Roosendaal

21-08-2017

Deelgenomen aan: ballonvaart

Onze ballonvaart zal ik nooit meer vergeten. Zo bijzonder en mooi! Zou iedereen een x in zijn leven gedaan moeten hebben.

Bonnie uit: Gilze

18-08-2017

Deelgenomen aan: ballonvaart

Een tijd terug heb ik mijn eerste ballonvaart bij Sky Ballonvaarten gedaan. Wat was dit een ontzettend gave ervaring. Piloot Daan vertelt alles duidelijk en beantwoord al je vragen. Na de vaart zijn we door de crew-leden van Sky teruggebracht naar de opstijglocatie. Al met al een top ervaring mogelijk gemaakt door een top bedrijf.