Beoordelingen Sky Ballonvaarten

• Prijs 8,4

Daniella uit: Roosendaal

21-08-2017

Deelgenomen aan: ballonvaart

Onze ballonvaart zal ik nooit meer vergeten. Zo bijzonder en mooi! Zou iedereen een x in zijn leven gedaan moeten hebben.

Bonnie uit: Gilze

18-08-2017

Deelgenomen aan: ballonvaart

Een tijd terug heb ik mijn eerste ballonvaart bij Sky Ballonvaarten gedaan. Wat was dit een ontzettend gave ervaring. Piloot Daan vertelt alles duidelijk en beantwoord al je vragen. Na de vaart zijn we door de crew-leden van Sky teruggebracht naar de opstijglocatie. Al met al een top ervaring mogelijk gemaakt door een top bedrijf.

Kees uit: Tilburg

16-07-2017
1,2

Deelgenomen aan: ballonvaart

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Vlucht van 1 uur duurt 40 minuten. Certificaat wat nagestuurd zou worden wordt niet nagestuurd en als je SKY hierop aanspreekt wordt de mail maar half gelezen en is men boos omdat je vraagt om de afspraken na te komen. Zeer slechte zaak voor iemand die zegt 3500 vlieguren te hebben, examinator is en ook directeur van SKY.

Ik vind het een slechte zaak en niet voor herhaling vatbaar, ook omdat er op de mail wordt gereageerd met de opmerking dat men van een goedkope Groupon bon die hij zelf aanbied niet veel mag verwachten.

Carla uit: Amsterdam

19-06-2017

Deelgenomen aan: ballonvaart

super ervaring, zo leuk om mee te mogen helpen alles wordt goed uitgelegd en de service is prima geregeld van begin tot het eind

Thea uit: Tilburg

08-08-2016

Deelgenomen aan: ballonvaart

Vriendelijke mensen. Maken op een fijne manier contact.
Instructie's van piloot: kort en duidelijk, goed.
Elke vraag wordt netjes beantwoord. De mensen kunnen tegen een grapje. Maken ook grappen terug. Piloot maakt zelfs een foto als je dat wil tijdens de vlucht. Na de vlucht een leuke uitleg over de ballonvaart hoe het ontstaan is.
Bij terugkomst gezellig samen wat drinken, wat aangeboden wordt, bij een soort openbaar. Er zit niet direct een tijd aan vast. Sfeer was erg gezellig. Toppie. Ga zeker nog een keer mee.

ashley uit: dordrecht

28-07-2016
6,4

Deelgenomen aan: ballonvaart

Wij waren bij de locatie waar we zouden opstijgen, was er kermis. Gebeld bleek de locatie ergens anders te zijn. Mijn moeder heeft artrose dus heeft wat problemen. Werd niet echt geholpen. Communicatie was niet voldoende zowel over de vlucht niet als over mijn moeder. De vlucht zelf was prachtig en de groep was erg gezellig. Helaas duurde de vlucht maar 40 min. Om 20.00 verzameld om 22.00 al terug in de auto onderweg naar huis.

Paul uit: Ulft

21-07-2016

Deelgenomen aan: ballonvaart

Ik heb deelgenomen aan een ballonvaart op 19/7 in Nijmegen. In één woord geweldig. Hele gezellige groep, en een geweldige piloot.Ook de crew op de grond was geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Harrie uit: Baarle-Nassau

03-12-2015

Lida uit: Mijdrecht

04-10-2015

Deelgenomen aan: ballonvaart

Wij hebben een geweldige vaart gehad...van Amersfoord naar Harmelen ......helemaal perfect. Ook na de landing geweldig ontvangen met champagne echt super genoten.